
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Zamrzávání prohlížečů
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
-
..::AnDrEw::..
- Návštěvník

- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011 08:58
Re: Zamrzávání prohlížečů
Tak právě jsem otevřel prohlížeč a během cca dvou minut opět zamrzl stejným způsobem..
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzávání prohlížečů
Spusťte ještě toto:
Stahnete Zoek.exe http://hijackthis.nl/smeenk/ a ulozte jej na plochu
Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize
lean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;
Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
-
..::AnDrEw::..
- Návštěvník

- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011 08:58
Re: Zamrzávání prohlížečů
Poměrně dlouho se ten program spouštěl, ale tady je log:
Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 06-October-2015
Tool run by Birdhouse on st 07. 10. 2015 at 19:37:26,75.
Microsoft Windows 8.1 6.3.9600 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Birdhouse\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]
==== System Restore Info ======================
7. 10. 2015 19:44:11 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.
==== Reset Hosts File ======================
# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
127.0.0.1 localhost
==== Deleting CLSID Registry Keys ======================
==== Deleting CLSID Registry Values ======================
==== Set IE to Default ======================
Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU
New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
==== All HKCU SearchScopes ======================
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTer ... ORM=IESR02"
==== Reset Google Chrome ======================
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully
==== Empty IE Cache ======================
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\6LASMDL1 will be deleted at reboot
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\N0WLP4XP will be deleted at reboot
==== Empty FireFox Cache ======================
No FireFox Profiles found
==== Empty Chrome Cache ======================
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
==== Empty All Flash Cache ======================
Flash Cache Emptied Successfully
==== Empty All Java Cache ======================
Java Cache cleared successfully
==== C:\zoek_backup content ======================
C:\zoek_backup (files=0 folders=0 0 bytes)
==== Empty Temp Folders ======================
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot
==== After Reboot ======================
==== Empty Temp Folders ======================
C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\BIRDHO~1\AppData\Local\Temp successfully emptied
==== Empty Recycle Bin ======================
C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied
==== Deleting Files / Folders ======================
"C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\MpCmdRun.log" not found
"C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\6LASMDL1" not found
"C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\N0WLP4XP" not found
==== EOF on st 07. 10. 2015 at 19:52:03,00 ======================
Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 06-October-2015
Tool run by Birdhouse on st 07. 10. 2015 at 19:37:26,75.
Microsoft Windows 8.1 6.3.9600 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Birdhouse\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]
==== System Restore Info ======================
7. 10. 2015 19:44:11 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.
==== Reset Hosts File ======================
# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
127.0.0.1 localhost
==== Deleting CLSID Registry Keys ======================
==== Deleting CLSID Registry Values ======================
==== Set IE to Default ======================
Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU
New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
==== All HKCU SearchScopes ======================
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTer ... ORM=IESR02"
==== Reset Google Chrome ======================
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully
==== Empty IE Cache ======================
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\6LASMDL1 will be deleted at reboot
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\N0WLP4XP will be deleted at reboot
==== Empty FireFox Cache ======================
No FireFox Profiles found
==== Empty Chrome Cache ======================
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
==== Empty All Flash Cache ======================
Flash Cache Emptied Successfully
==== Empty All Java Cache ======================
Java Cache cleared successfully
==== C:\zoek_backup content ======================
C:\zoek_backup (files=0 folders=0 0 bytes)
==== Empty Temp Folders ======================
C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot
==== After Reboot ======================
==== Empty Temp Folders ======================
C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\BIRDHO~1\AppData\Local\Temp successfully emptied
==== Empty Recycle Bin ======================
C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied
==== Deleting Files / Folders ======================
"C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\MpCmdRun.log" not found
"C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\6LASMDL1" not found
"C:\Users\Birdhouse\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\N0WLP4XP" not found
==== EOF on st 07. 10. 2015 at 19:52:03,00 ======================
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzávání prohlížečů
To je OK, Zoek provedl co měl. Jak se to chová teď?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
-
..::AnDrEw::..
- Návštěvník

- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011 08:58
Re: Zamrzávání prohlížečů
Zatím to vypadá dobře.. Ale ten skript pro Lenova jsem v registrech nenašel.. Nicméně uvidíme, jaxe to bude vyvíjet dále..
Můžete nějak ve zkratce popsat, čím to bylo..
? Nejsem počítačovej analfabet..
Děkuji.
Můžete nějak ve zkratce popsat, čím to bylo..
Děkuji.
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzávání prohlížečů
Zřejmě v prohlížeči bylo uloženo nějaké nastavení, či rozšíření, které nebylo korektní. Zoek to resetoval a zbytečnosti odstranil. Dále byly smazány AdWary a zbytečnosti.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
-
..::AnDrEw::..
- Návštěvník

- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011 08:58
Re: Zamrzávání prohlížečů
Znovu zdravím..
Dnes jsem se po delší době dostal k NB - stane se, že prohlížeč opět zamrzne, ale už to není v tak velké frekvenci.. Zkoušel jsem i postupně vypínat rozšíření - AdBlock a Trusteer, ale pádu prohlížeče to neovlivnilo..
Dnes jsem se po delší době dostal k NB - stane se, že prohlížeč opět zamrzne, ale už to není v tak velké frekvenci.. Zkoušel jsem i postupně vypínat rozšíření - AdBlock a Trusteer, ale pádu prohlížeče to neovlivnilo..
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzávání prohlížečů
Chrome zazálohujte pomocí ChromeBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ . Pak Chrome odinstalujte vč. jeho profilu. Znovu nainstalujte a zpět ze zálohy nakopírujte pouze záložky a hesla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
-
..::AnDrEw::..
- Návštěvník

- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011 08:58
Re: Zamrzávání prohlížečů
Uváděnej soft hlásil, že pravděpodobně nemám nainstalovanej Chrome - stáhl jsem instalačku a přeinstalovat - bez výsledku..
Smazal jsem tedy celý Chrome - kompletně, všechny složky v Program Files i v Roaming, vyčistil registry CCleanerem, restartoval, nově nainstaloval a opět se to spadlo..
Ale padání způsobuje i Safari, takže problém bude nejspíš obecně ve Win..
Smazal jsem tedy celý Chrome - kompletně, všechny složky v Program Files i v Roaming, vyčistil registry CCleanerem, restartoval, nově nainstaloval a opět se to spadlo..
Ale padání způsobuje i Safari, takže problém bude nejspíš obecně ve Win..
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzávání prohlížečů
Njn, ale virový problém to není. Pokud vám po reinstalu Chrome již nespadl. Zkuste totéž se Safari. Na něj ale zálohovací program není. Při opakování zkuste obnovu systému k datu, kdy korektně fungoval.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
-
..::AnDrEw::..
- Návštěvník

- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011 08:58
Re: Zamrzávání prohlížečů
Po čase jsem se dostal k delší práci na Laptopu a zatím mi prohlížeč ani jednou nespadl..
Děkuji tedy za spolupráci..
Děkuji tedy za spolupráci..
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzávání prohlížečů
Rádo se stalo! 
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Přispějete na provoz fóra?