Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Seká se notebook,prosím o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Gina33
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 126
Registrován: 21 kvě 2008 10:42
Bydliště: Ostrava

Re: Seká se notebook,prosím o kontrolu logu

#16 Příspěvek od Gina33 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version:05-07-2015
Ran by diamo_000 at 2015-07-09 09:12:41 Run:1
Running from C:\Users\diamo_000\Desktop
Loaded Profiles: diamo_000 (Available Profiles: diamo_000 & marti_000 & Adélka)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [446392 2012-04-04] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-04-30] (Oracle Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [QuickTime Task] => C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe [421888 2014-10-02] (Apple Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [SwitchBoard] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2010-02-19] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS6ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe [1073312 2012-03-09] (Adobe Systems Incorporated)
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [8358680 2015-06-01] (Piriform Ltd)
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\...\Run: [AdobeBridge] => [X]

HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://lenovo13.msn.com
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://lenovo13.msn.com
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = http://www.lenovo.com
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Secondary_Page_URL = http://www.lenovo.com
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003 -> {95E11A93-B4B8-4D2F-9CFA-A5DC8F6A4260} URL =

S3 SwitchBoard; C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2010-02-19] (Adobe Systems Incorporated) [File not signed]
S3 X6va029; \??\C:\WINDOWS\SysWOW64\Drivers\X6va029 [X]
S2 gupdate;Služba Google Update (gupdate); C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-03-18 107848]
S3 AdobeFlashPlayerUpdateSvc;Adobe Flash Player Update Service; C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-06-24 268464]
S3 gupdatem;Služba Google Update (gupdatem); C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-03-18 107848]

2015-07-06 18:43 - 2015-07-06 18:43 - 24345872 _____ (Malwarebytes Corporation ) C:\Users\diamo_000\Downloads\mbam-setup-2.1.8.1057.exe
2015-06-19 09:10 - 2015-06-19 09:10 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Malwarebytes
2015-06-19 09:07 - 2015-06-19 09:07 - 21540440 _____ (Malwarebytes Corporation ) C:\Users\diamo_000\Downloads\mbam-setup-2.1.4.1018.exe

Task: C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe

Hosts:
EmptyTemp:
Reboot:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\AdobeAAMUpdater-1.0 => value removed successfully
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched => value removed successfully
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\QuickTime Task => value removed successfully
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SwitchBoard => value removed successfully
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\AdobeCS6ServiceManager => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\CCleaner Monitoring => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\AdobeBridge => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page => value restored successfully
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Page_URL => value restored successfully
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Secondary Start Pages => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Secondary_Page_URL => value removed successfully
"HKU\S-1-5-21-3737876552-1375016650-1055892120-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95E11A93-B4B8-4D2F-9CFA-A5DC8F6A4260}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{95E11A93-B4B8-4D2F-9CFA-A5DC8F6A4260} => key not found.
SwitchBoard => Service removed successfully
X6va029 => Service removed successfully
gupdate => Service removed successfully
AdobeFlashPlayerUpdateSvc => Service removed successfully
gupdatem => Service removed successfully
C:\Users\diamo_000\Downloads\mbam-setup-2.1.8.1057.exe => moved successfully.
C:\ProgramData\Malwarebytes => moved successfully.
C:\Users\diamo_000\Downloads\mbam-setup-2.1.4.1018.exe => moved successfully.
C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => moved successfully.
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => moved successfully.
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => moved successfully.
Hosts restored successfully.
EmptyTemp: => 1.1 GB temporary data Removed.


The system needed a reboot..

==== End of Fixlog 09:14:32 ====

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Seká se notebook,prosím o kontrolu logu

#17 Příspěvek od Márty84 »

:arrow: Po procisteni plochy pouzijte nize uvedene programky.


:!: Vsechny tyto programy - vcetne pripadne instalace - spoustejte jako spravce (kliknete na ne pravym mysidlem a zvolte - Spustit jako spravce)

:arrow:
vyosek píše: :arrow: DelFix https://toolslib.net/downloads/finish/2/
  • Stahnete a spustte
  • Ponechte zatrzitkou pouze u volby Remove disinfection tools
  • Kliknete na Run
:arrow: Stahnete Ccleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner a spustte.
Pri instalaci pozor na toolbar (ci jine doplnky), jestli vam nabidne jeho instalaci, tak zruste zatrzitko.
Po spusteni se ocitnete ve funkci Cistic. Vlevo je spousta zatrzitek. Pozor dejte hlavne na kos, pokud nechate zatrzene, vzdy ho vysype.
Dale, podle toho jak je nastaven, smaze vsechna hesla ulozena na netu!!! Takze jestli mate nastavene, at si pocitac hesla pamatuje (coz neni pro bezpecnost dobre), budete je muset pak napsat znova rucne (napr mail, facebook, ruzna fora atd.)
Kliknete na Analyzovat a az dokonci analyzu, kliknete na Spustit Cleaner.
Potom kliknete vlevo na funkci Registry
Kliknete na Hledej problemy, kdyz najde, kliknete na Opravit problemy. Nabidne Vam zalohu, tu udelejte a ulozte ji tak, at ji v pripade potreby najdete.
Funkce Nastroje umoznuje odinstalovani programu. Je dukladnejsi nez samotny windows!
(Pokud je v pc vice uzivatelskych uctu, pouzijte program i v nich)

:arrow: Defragmentujte disk(y) (SSD Disky ne!)
Stahnete program Defraggler https://www.piriform.com/defraggler/download/standard
Pri instalaci opet pozor na toolbar a dalsi nesmysly.
Po nainstalovani program spustte a kliknete na Analyzovat, po analyze kliknete na Defragmentovat a programek odvede svou praci.




:arrow: Pak napiste, jak je na tom pc.
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Gina33
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 126
Registrován: 21 kvě 2008 10:42
Bydliště: Ostrava

Re: Seká se notebook,prosím o kontrolu logu

#18 Příspěvek od Gina33 »

Plocha uklizená,děkuji za vaši pomoc.Všechno šlape jak má. :D

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Seká se notebook,prosím o kontrolu logu

#19 Příspěvek od Márty84 »

To jsem rad :happy: A kdyby neco, staci se ozvat ;-)

Jo a pozor na ten disk, tech chyb je tam opravdu dost. Pravidelne zalohujte, kdyby nahodou disk selhal.

Nemate zac! :)

Mejte se krasne a treba zase nekdy :bye:

:closed:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Zamčeno