Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Romchi
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 23 úno 2015 15:01

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#16 Příspěvek od Romchi »

Výsledky analýzy : https://www.virustotal.com/sk/file/c72f ... 424728323/

BSOD sa mi stala dnes prvý krát, čo bol aj dôvod prečo som chcel preventívku. Zložka teda obsahuje jediný súbor, ktorý doložím v prílohe.

Fixlog Vám dodám za pár minút.
Přílohy
022315-31933-01.rar
(18.89 KiB) Staženo 33 x

Romchi
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 23 úno 2015 15:01

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#17 Příspěvek od Romchi »

Fixlog:


Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 23-02-2015
Ran by Roman at 2015-02-23 23:01:33 Run:1
Running from C:\Users\Roman\Desktop
Loaded Profiles: Roman (Available profiles: Roman)
Boot Mode: Normal
==============================================

Content of fixlist:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [508800 2014-12-17] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-1778754102-3392175034-3567333730-1000\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-1778754102-3392175034-3567333730-1000\...\MountPoints2: {c1ab86ae-4623-11e4-b8e6-cc52af20698b} - E:\setup.exe
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled No File
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled No File

2015-02-23 22:32 - 2015-02-23 22:33 - 00112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Roman\Desktop\FRSTLauncher.exe
2015-02-23 22:00 - 2015-02-23 22:02 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
2015-02-23 21:59 - 2015-02-23 21:59 - 02126848 _____ () C:\Users\Roman\Desktop\AdwCleaner.exe
2015-02-23 20:38 - 2015-02-23 20:38 - 00066650 _____ () C:\Users\Roman\Desktop\Extras.Txt
2015-02-23 20:36 - 2015-02-23 20:36 - 00345694 _____ () C:\Users\Roman\Desktop\OTL.Txt
2015-02-23 14:46 - 2015-02-23 14:52 - 00000000 ____D () C:\rsit
2015-02-23 14:46 - 2015-02-23 14:52 - 00000000 ____D () C:\Program Files\trend micro
2015-02-23 12:09 - 2015-02-23 12:09 - 01222144 _____ () C:\Users\Roman\Downloads\RSITx64.exe

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\DAEMON Tools Lite]
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1cf6b112b9cb779.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-21-1778754102-3392175034-3567333730-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ => value deleted successfully.
"HKU\S-1-5-21-1778754102-3392175034-3567333730-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{c1ab86ae-4623-11e4-b8e6-cc52af20698b}" => Key deleted successfully.
HKCR\CLSID\{c1ab86ae-4623-11e4-b8e6-cc52af20698b} => Key not found.
HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-19\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-20\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
"HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => Key deleted successfully.
"HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => Key deleted successfully.
C:\Users\Roman\Desktop\FRSTLauncher.exe => Moved successfully.
C:\AdwCleaner => Moved successfully.
C:\Users\Roman\Desktop\AdwCleaner.exe => Moved successfully.
"C:\Users\Roman\Desktop\Extras.Txt" => File/Directory not found.
"C:\Users\Roman\Desktop\OTL.Txt" => File/Directory not found.
C:\rsit => Moved successfully.
C:\Program Files\trend micro => Moved successfully.
C:\Users\Roman\Downloads\RSITx64.exe => Moved successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\DAEMON Tools Lite => Key Deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => Moved successfully.
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1cf6b112b9cb779.job => Moved successfully.
EmptyTemp: => Removed 425 MB temporary data.


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 23:01:42 ====

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#18 Příspěvek od altrok »

Za pad muze ovladac grafickeho adapteru atikmdag.sys
MiliNess píše:Spusťte HeavyLoad a Hardware Monitor (nebo Open Hardware Monitor). V HeavyLoad spusťte zátěžový test a zhruba po 10 minutách udělejte screenshot Hardware Monitoru. Ten pak vložte do příspěvku.
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

Romchi
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 23 úno 2015 15:01

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#19 Příspěvek od Romchi »

10 minút tú záťaž noťas nevydržal a vypol sa :cry: Vydržal asi 2 minúty.

Prikladám preto aspoň screen po 1 minúte,i keď neviem nakoľko Vám to bude nápomocné.

Obrázek

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#20 Příspěvek od altrok »

Napomocne je to dostatecne. Notebook se nedostatecne chladi a prehriva se, takze doporucuju minimalne vyfoukat stlacenym vzduchem, pripadne prepastovat.

Na havet je cisto a s chlazenim notebooku Vam na dalku nepomuzu, takze jeste uklidime pouzite utility.
A pokud nejsou dotazy ci jine problemy, je to ode mne vse.
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

Romchi
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 23 úno 2015 15:01

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#21 Příspěvek od Romchi »

Veľmi ďakujem za Váš čas a pomoc.

Čo sa týka chladenia, mám externý chladič a vyfúkal som ho (ntb) cca pred mesiacom. Okrem toho som asi rok dozadu menil disk. Toto bol prvý problém, ktorý sa odvtedy objavil.

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosím o preventívnu kontrolu,ďakujem.

#22 Příspěvek od altrok »

Nemate zac :)

Jak jste mel moznost vyzkouset, notebook se pri plne zatezi rychle prehreje a diky ochrannemu mechanismu, aby nedoslo k poskozeni komponent, vypne. Nevim kolik vykonu a jak casto vyuzivate, ale pripadne by mohla pomoct jeste chladici podlozka.
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

Odpovědět