Stránka 2 z 4

Re: Bluescreen

Napsal: 19 bře 2013 22:21
od Rudy
I toto je možné, ale ty by nezměnily takt procesoru. Jak je to tedy s tím přetaktováním?

Re: Bluescreen

Napsal: 19 bře 2013 22:23
od kinggain1
Ne ne ne nic jsem nepřektaktoval.

Re: Bluescreen

Napsal: 19 bře 2013 22:27
od Rudy
Jinak všechny ovladače máte nainstalovány? Podívejte se do správce zařízení, zda u některé položky není výstraha.

Re: Bluescreen

Napsal: 19 bře 2013 22:59
od kinggain1
A ta výstraha by tam měla nějak blikat nebo jak poznám že tam je výstraha ?

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 21:41
od Rudy
Žlutý trojúhelník, nebo otazník.

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 21:44
od kinggain1
Tak tam nic takového není, žádné varování mi to neukazuje.

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 22:18
od Rudy
OK. Prověříme systém na viry. Dejte log RSIT: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=105895 .

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 22:27
od kinggain1
Zde předkládám log.

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 22:30
od Rudy
Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner http://stahnu.cz/tag/adw-cleaner-free-download
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte na Search
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 22:39
od kinggain1
Zde.

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 23:05
od Rudy
Spusťte znovu ADWCleaner a klikněte na >Delete<. Vložte nový log.

Re: Bluescreen

Napsal: 20 bře 2013 23:27
od kinggain1
Tady.

Re: Bluescreen

Napsal: 21 bře 2013 18:17
od Rudy
Dejte nový log RSIT.

Re: Bluescreen

Napsal: 21 bře 2013 18:48
od kinggain1
Tady.

Re: Bluescreen

Napsal: 21 bře 2013 19:35
od Rudy
Stáhněte OTM: http://oldtimer.geekstogo.com/OTM.exe a uložte na plochu. Spusťte a do levého okna zkopírujte:
:files
C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar
C:\Program Files (x86)\EazelBar
C:\Windows\tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3107187552-1432456796-4225194266-1001Core.job
C:\Windows\tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3107187552-1432456796-4225194266-1001UA.job
C:\Windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job

:reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7}]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{FE478DC2-E4AD-4197-8F80-5E456BEBC57F}]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{FE478DC2-E4AD-4197-8F80-5E456BEBC57F}]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SweetIM]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Sweetpacks Communicator]

:commands
[Purity]
[Emptytemp]
[Emptyflash]
a klikněte na >MoveIt!<. Před skenem vypněte Avast a po něm restartujte PC. Dejte nový log RSIT.

V systému běží 2 antiviry. Jeden z nich odinstalujte.