Re: Hapruje Internet banking, prosím o kontrolu.
Napsal: 22 led 2013 00:01
Tak hurááááá!!! Už to fachčíííí!!!
Používam Mozillu. A to nastavenie od KB - tie ich pokyny si môžu strčiť niekam... Stiahol som si poslednú aktuálnu verziu priamo zo stránok Javy, dal som si skontrolovať či to bude pasovať s mojim OS, reštartoval som Mozillu a pomohlo to. Ešte som musel pri spustení aplikácie Moje banka prikázať Firefoxu, aby zásuvný modul, ktorý sa mu zdal byť zraniteľný, spustil. Tam na stránkach KB je to akési pofidérne. Asi to majú na starosti nejakí babráci.
Vám ďakujem za prínosné rady.
Používam Mozillu. A to nastavenie od KB - tie ich pokyny si môžu strčiť niekam... Stiahol som si poslednú aktuálnu verziu priamo zo stránok Javy, dal som si skontrolovať či to bude pasovať s mojim OS, reštartoval som Mozillu a pomohlo to. Ešte som musel pri spustení aplikácie Moje banka prikázať Firefoxu, aby zásuvný modul, ktorý sa mu zdal byť zraniteľný, spustil. Tam na stránkach KB je to akési pofidérne. Asi to majú na starosti nejakí babráci.
Vám ďakujem za prínosné rady.