Avast Support Center říká (čtěte odspoda):
Conversation
*Miroslav Jenšík
Zasláno: 12.04.2011 15:26
Soubory není třeba obnovovat - píšete že při pokusu o obnovu avast! hlásí že dané soubory již existují.
Pokud zvolíte smazat soubory z virové trhuly, bude smazán pouze její obsah. Dané soubory zůstanou na vašem disku.
Miroslav Jenšík
AVAST Software a.s.
You can also get phone support from our partner iYogi phone number :
USA and Canada free customers: +1 877-877-9362
USA and Canada paid customers: +1 877-314-5079
United Kingdom: Free & Paid: +44 808 101 9216
Australia: Free & Paid: +61 1800 839 407 (note, this number cannot be dialed from outside Australia, except with Skype etc).
*Jan Rusnák
Zasláno: 12.04.2011 13:54
Takže obnovování souborů je zbytečné a vše bude fungovat jako před chybnou aktualizací, i když soubory zaniknou smazáním z truhly?
*Miroslav Jenšík
Zasláno: 12.04.2011 13:51
Dobrý den,
V tomto případě stačí všechny soubory označit (např. pomocí kláves Ctrl+A) a poté na ně kliknout pravým tlačítkem myši a zvolte "Smazat".
Soubory budou vymazány z thuhly.
S pozdravem
Miroslav Jenšík
AVAST Software a.s.
You can also get phone support from our partner iYogi phone number :
USA and Canada free customers: +1 877-877-9362
USA and Canada paid customers: +1 877-314-5079
United Kingdom: Free & Paid: +44 808 101 9216
Australia: Free & Paid: +61 1800 839 407 (note, this number cannot be dialed from outside Australia, except with Skype etc).
*Jan Rusnák
Zasláno: 12.04.2011 12:58
Dobrý den,
jak jistě víte včera Avast! vydal chybnou aktualizaci, která stačila napáchat pár drobných škod.
Po stažení chybné aktualizace začal Avast hlásit napadení počítače různými druhy virů. Po provedení Rychlého testu a následně Testu po restartu jsem "zatruhoval" několik desítek položek. Tyto položky ale momentálně z truhly nemůžu nijak dostat, zkoušel jsem položky Obnovit přímo z truhly Avastu, ale bez úspěchu.
Antivir se po zobrazení hlášení "Pokoušíte se obnovit soubor z truhly. Soubor již existuje. Má program přepsat stávající soubor?", načež zvolím možnost "Přepsat vše", totiž kousne a mně nezbude než restartovat počítač.
Mé dotazy tedy zní.
Je potřeba zatruhlované soubory obnovovat pro správnou funkčnost operačního systému a programů?
A pokud ano.
Jak soubory z truhly vydolovat, vzhledem k problému popsanému výše?
Pro lepší orientaci v případu přikládám i odkaz na forum webu Viry.cz, kde jsme se výše zmíněnou problematikou už stačili zabývat.
http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=110986