Stránka 2 z 2
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 19:50
od Rudy
Vše je smazáno, log již vypadá čistý. K odinstalaci AVG existuje utilita:
http://www.avg.com/ww-en/download-tools .
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 20:18
od liborek1963
Velice děkuji.

Jinak to AVG jsem musel smáznout Revounistalerem.Tu utilitku jsem měl ale ani ta nefungovala

Můžu tedy t-cleanerem smazat?!
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 20:27
od liborek1963
Na C: mi zůstala ta složka Qoobox a v něm další BackEnv není přístupná a ani nejde smazat...Ještě zkusím restartovat..
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 20:34
od Rudy
To je složka zálohy. Měla by jít smazat normálním způsobem. Jinak krom toho, že zabere nějaký prostor, není to nic proti ničemu.
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 20:41
od liborek1963
Bohužel smazat nejde,ale zkusím nějaký nástroje.Dík.
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 21:48
od Rudy
Zkuste Avenger se skriptem:
Folders to delete:
C:\Quoobox
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 22:42
od liborek1963
Jsem to mazal Unlockerem a sice to zmizelo ,ale v koši se mě objevila složka dc38 0kb a s tou už nehnu.Nejde to obnovit,nejde to smazat

Už to řeším hodinu.Mohl bych ještě zkusit ten avenger na Koš ,ale nevím jaký skript...Pokud to tedy jde.
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 22:53
od Rudy
Skript:
Folders to delete:
C:\recycler\dc38
Obecně tam musí být přesná cesta k souboru. Tato složka vám ale nic nezabírá, neboť má 0kB. A pokud má 0kB, nelze ji ani obnovit a nemůže to být ani virus.

Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 23:02
od liborek1963
To ne,ale sedí v tom koši a ten nejdee vysypat .Je to otravný.Zkusím.
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 23:15
od liborek1963
Avenger nepomohl.Ještě navíc se mi restartoval počítač a hledalo to potom nějaký disk

Naštěstí se comp zatím rozjel.Ještě zkusím nouzák.Konzultuji to i jinde,ale zatím žádný pokrok.

Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 26 bře 2011 23:56
od liborek1963
Tak jsem ještě zkoušel nouzový režim,TotalCommander,ručně jsem promazal co ještě bylo v registrech a ve stavu rzignace jsem ještě zkusil co mám nainstalované staré
TuneUp 2008 a dal jsem jen vyčistit a uvolnit disk a zaškrtl i Koš ikdyž se ukazoval prázdný a ..
ONO MI TO NORMÁLNĚ SMÁZLO.

Tak to asi na něj nedám dopustit,asi koupím novou verzi.
Re: Prosím o kontrolu.
Napsal: 27 bře 2011 09:03
od Rudy
OK.
