Stránka 2 z 2

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 úno 2011 17:20
od vyosek
Zaskocim :)

:arrow: Stahnete SytemLook (viz muj podpis) a ulozte jej na plochu
  • Do okna vlozte skript nize
  • Kód: Vybrat vše

    :filefind
    *.dmp
  • Kliknete na Look
  • Tlacitko Look se zmeni na Scanning a zsedne
  • Pockejte pokud se tlacitko Scanning opet nezmeni na Look - tak poznate ze SystemLook dokoncil svou praci
  • Vyskoci na Vas log s nazvem SystemLook (pripadne bude ulozen na plose), jeho obsah mi sem vlozte

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 úno 2011 09:03
od SilverWo
Hledala jsem pomocí průzkumníka jinak nijak, našlo to toto:

SystemLook 04.09.10 by jpshortstuff
Log created at 08:58 on 23/02/2011 by Baja
Administrator - Elevation successful

========== filefind ==========

Searching for "*.dmp"
C:\$RECYCLE.BIN\S-1-5-21-1857535788-2328257930-497614808-1000\$RMJQHUO.dmp --a---- 119738 bytes [10:07 05/10/2009] [10:07 05/10/2009] F3E26B36C24CEE798EA5E14D2CA5A357
C:\Program Files\Hry\Unreal Tournament\System\minidump-v3120.dmp --a---- 61130 bytes [11:48 06/06/2010] [11:48 06/06/2010] 5CDD2F39ED08FD3C54168F82155EE73B
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101129-1452.dmp --a---- 195342 bytes [13:52 29/11/2010] [13:52 29/11/2010] 6EE2F1BA4DEAEB6C9ACEB78619A82A83
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1750-01.dmp --a---- 157106 bytes [16:50 26/12/2010] [16:50 26/12/2010] 5DF44392A5A4DD85C63473783DC78914
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1750-02.dmp --a---- 157109 bytes [16:50 26/12/2010] [16:50 26/12/2010] 52A8427C7EEEA43987033037D67E6840
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1750.dmp --a---- 156222 bytes [16:50 26/12/2010] [16:50 26/12/2010] 96A2ABCB62E8A260B2394C52323616C5
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1751-01.dmp --a---- 131072 bytes [16:51 26/12/2010] [16:51 26/12/2010] 2044365B7A967741116202CAEA0E4D14
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1751.dmp --a---- 157110 bytes [16:51 26/12/2010] [16:51 26/12/2010] 6526868363FD4720BEE9EB96FE4266E0

-= EOF =-

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 úno 2011 09:05
od SilverWo
Jo a po tom updatu je to lepší, teplota nejde tak rychle nahoru, ale už mi to jednou stejně zamrzlo. Kolik myslíte, že by měla být normální provozní teplota? Děkuji za Vaši péči! :!:

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 úno 2011 09:22
od MiliNess
Max. povolená teplota procesoru mobile Athlon 64 X2 je 100°C. Takže bych doporučoval tak 80°C.
Problém bude spíše s teplotou chipsetu. Jestli HardwareMonitor ukazuje dobře, 90°C je dost.
Mrknu se, zda někde najdu max. doporučené teploty.
Nakonec se ale může ukázat, že je to způsobeno úplně něčím jiným. Důvody těchto "zámrzů" se velmi špatně zjišťují.

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu

Napsal: 26 zář 2011 15:31
od SilverWo
Dobrý den, jsem tu po hoodně dlouhé době. Chtěla jsem jen napsat jak to dopadlo.

Ntb dosahoval 90°C, zamrzával a po násilném restartu nešel ani do Biosu. Později nešel ani zapnout. Šla jsem s ním do servisu Hp. Výsledek: výměna základní desky, update Biosu, výměna termálního modulu, vyčištění zařízení...

Nyní vše v pořádku, teploty zatím do 65°C...snad to vydrží.
Tímto ještě zpětně děkuji za pomoc zúčastněným rádcům vyosek a MiliNess.

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu

Napsal: 26 zář 2011 15:33
od vyosek
Dekujeme za informaci :worship:

I za kolegu, nemate zac, rado se stalo :fez: