Stránka 2 z 2
Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu
Napsal: 22 úno 2011 17:20
od vyosek
Zaskocim

Stahnete
SytemLook (viz muj podpis) a ulozte jej na plochu
- Do okna vlozte skript nize
- Kliknete na Look
- Tlacitko Look se zmeni na Scanning a zsedne
- Pockejte pokud se tlacitko Scanning opet nezmeni na Look - tak poznate ze SystemLook dokoncil svou praci
- Vyskoci na Vas log s nazvem SystemLook (pripadne bude ulozen na plose), jeho obsah mi sem vlozte
Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu
Napsal: 23 úno 2011 09:03
od SilverWo
Hledala jsem pomocí průzkumníka jinak nijak, našlo to toto:
SystemLook 04.09.10 by jpshortstuff
Log created at 08:58 on 23/02/2011 by Baja
Administrator - Elevation successful
========== filefind ==========
Searching for "*.dmp"
C:\$RECYCLE.BIN\S-1-5-21-1857535788-2328257930-497614808-1000\$RMJQHUO.dmp --a---- 119738 bytes [10:07 05/10/2009] [10:07 05/10/2009] F3E26B36C24CEE798EA5E14D2CA5A357
C:\Program Files\Hry\Unreal Tournament\System\minidump-v3120.dmp --a---- 61130 bytes [11:48 06/06/2010] [11:48 06/06/2010] 5CDD2F39ED08FD3C54168F82155EE73B
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101129-1452.dmp --a---- 195342 bytes [13:52 29/11/2010] [13:52 29/11/2010] 6EE2F1BA4DEAEB6C9ACEB78619A82A83
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1750-01.dmp --a---- 157106 bytes [16:50 26/12/2010] [16:50 26/12/2010] 5DF44392A5A4DD85C63473783DC78914
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1750-02.dmp --a---- 157109 bytes [16:50 26/12/2010] [16:50 26/12/2010] 52A8427C7EEEA43987033037D67E6840
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1750.dmp --a---- 156222 bytes [16:50 26/12/2010] [16:50 26/12/2010] 96A2ABCB62E8A260B2394C52323616C5
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1751-01.dmp --a---- 131072 bytes [16:51 26/12/2010] [16:51 26/12/2010] 2044365B7A967741116202CAEA0E4D14
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20101226-1751.dmp --a---- 157110 bytes [16:51 26/12/2010] [16:51 26/12/2010] 6526868363FD4720BEE9EB96FE4266E0
-= EOF =-
Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu
Napsal: 23 úno 2011 09:05
od SilverWo
Jo a po tom updatu je to lepší, teplota nejde tak rychle nahoru, ale už mi to jednou stejně zamrzlo. Kolik myslíte, že by měla být normální provozní teplota? Děkuji za Vaši péči!

Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu
Napsal: 23 úno 2011 09:22
od MiliNess
Max. povolená teplota procesoru mobile Athlon 64 X2 je 100°C. Takže bych doporučoval tak 80°C.
Problém bude spíše s teplotou chipsetu. Jestli HardwareMonitor ukazuje dobře, 90°C je dost.
Mrknu se, zda někde najdu max. doporučené teploty.
Nakonec se ale může ukázat, že je to způsobeno úplně něčím jiným. Důvody těchto "zámrzů" se velmi špatně zjišťují.
Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu
Napsal: 26 zář 2011 15:31
od SilverWo
Dobrý den, jsem tu po hoodně dlouhé době. Chtěla jsem jen napsat jak to dopadlo.
Ntb dosahoval 90°C, zamrzával a po násilném restartu nešel ani do Biosu. Později nešel ani zapnout. Šla jsem s ním do servisu Hp. Výsledek: výměna základní desky, update Biosu, výměna termálního modulu, vyčištění zařízení...
Nyní vše v pořádku, teploty zatím do 65°C...snad to vydrží.
Tímto ještě zpětně děkuji za pomoc zúčastněným rádcům vyosek a MiliNess.
Re: Při zátěži zamrzne vše, prosím o kontrolu logu
Napsal: 26 zář 2011 15:33
od vyosek
Dekujeme za informaci
I za kolegu, nemate zac, rado se stalo
