Stránka 2 z 3

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 12 říj 2010 04:29
od kompanik
Byla to čistá instalace na formátovaný disk C.

Kromě způsobu jakým to zamrzne je zvláštní také to, že někdy třeba celé dny nic a jindy v jednom dni několikrát. Přitom to nezávisí na množství práce na NB, ani na teplotě. Nevšimnul jsem si ničeho, co by to mohlo ovlivnit. Snad jen toho, že se to stane vždy, když to nejméně potřebuji. :?: Např. když jdu ke kámošům, připojím se na jejich wifi a něco děláme na jeho NB, pak mu chci něco ukázat ...a zámrz! Restartuji... a znova! Jsem za blbce :(
Jak jsem už psal, při zamrznutí se hýbe kurzor myši, nesvítí a nebliká ledka disku, jde vysunout mechanika (to ledka trochu zabliká) žádné kliknutí kamkoli nereaguje, nereaguje žádná klávesa nebo kláv.zkratka-nic. Musím vypnout natvrdo a po spuštění NB nabízí "Spustit obvyklým způsobem...". Když mne to zastaví při něčem složitějším, dám raději nouzový stav a po plném naběhnutí restart.Nevím jestli je to nutné. Potom se mi změní motiv - změní se barva oken (na sv.modrou, ale zůstane aero) a schéma napájení (např.vypnutí displeje z mých 3 min na pův 20 min). V "Individuální nastavení" se vytvoří nový neuložený motiv s mou původní tapetou. Nechám to teď tak, uvidím kdy to zase zamrzne.

EDIT 7:30 hod:
Tak nic nepomáhá - zase zámrz a vyp. "natvrdo" => ztráta 2 hod. práce.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 12 říj 2010 18:40
od Roli
:hmm: na hardware to nevypadá když všechny testy bylo OK.

Spíše bych hledal chybu v software.

Co ten TuneUp, nepřetunil jsi s ním systém ?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 12 říj 2010 19:27
od kompanik
Díky za pomoc a trpělivost.
TuneUp? To asi ne, tam jsem zvolil velmi měkké automatické optimalizování. Používám ho dlouho ke spokojenosti.
Teď jsem si uvědomil od kdy ty problémy mám:
Tuto SW sestavu používám dost dlouho.
Pak jsem chtěl vyzkoušet MS Office2010 a bál jsem se instalace a odinstalace, která by mohla poškodit stávající MSOffice2003. Zvolil jsem proto Acronis Try&Decide (tj. tzv."provoz na zkoušku") viz screen.
Jenže instalace (upgrade) MSOffice2010 byla asi moc náročná a když jsem chtěl vrátit změny, tak to NB nezvlád. Po rozhodnutí vrátit změny to začalo restartovat a ani za 8 hod. to neskončilo. Nezbývalo než vypnutí natvrdo. Totální kolaps! ani oprava z inst.DVD OS nešla, žádný běžný záchranný akce - nic. Ani záchranné disky se nedostaly na zálohy, které jsem měl na skrytém disku i na DVD - nic... musel jsem formátovat C:/ a vše na C:/ znova instalovat. Po krátké době to začalo takto blbnout (zamrzat). Myslel jsem že je to něčím jiným. Mohlo byto mít souvislost?
Ten TuneUp mohu odinstalovat, dnes mi to zamrzlo 2x, může se stát, že to pak třeba týden bude OK. Těžko to nějak sledovat.

Obrázek

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 12 říj 2010 20:49
od Roli
Pokud jsi HDD před novou instalací OS Win 7 formátoval nebude problém s předchozím software.

Nenatahoval jsi něco z toho skrytého disku nebo ten jsi taky odstranil formátem ?

Také je docela možné že tvoje verze OS je na ten notebook trochu velké sousto.

Nedochází k pádu třeba při spuštění více aplikací najednou ?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 12 říj 2010 21:29
od kompanik
Formát C a na něm skrytý disk šel do háje.
Fugovalo víc než rok v poho. Žádný pády při více otevřených programech.
TuneUp sice doporučuje zvýšit operační paměť z 1 na 2GB, ale to bylo i dřív.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 13 říj 2010 20:32
od Roli
Fakt nevím čím by to mohlo být.

Zálohuj si data, znovu naformátuj disk a nainstaluj čisté Win 7.

Neinstaluj nic jiného krom legálního antiviru, ne ty pokusy s cracky co si zkoušel a pozoruj PC.

Pokud nezačne zase zamrzat postupně přidávej prozatím jen ty nejnutnější programy a hlavně kompatibilní s Win 7.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 14 říj 2010 05:18
od kompanik
OK, díky moc za pomoc a trpělivost.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 14 říj 2010 21:07
od Roli
Není zač a pokud ti to nebude vadit dej pak vědět jak to dopadlo.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 15 říj 2010 06:05
od kompanik
Byl jsem v servisu a ptal jsem se na zvětšení operační paměti.
Tak to udělají na počkání za 500-1000 kč.
Jdu do toho.
Ta přeinstalace je u mně dost práce. Uvidím jestli pomůže ta paměť a když ne, tak C:/ znova naformátuju a přeinstaluju.

Edit 15.10.2010 11:30hod:
Odinstaloval jsem FlashFire099Vista32.exe a snížila se mi sice malinko rychlost zápisu a čtení (testováno pomocí CrystalDiskMark2.2), ale zatím žádný zámrz

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 15 říj 2010 18:39
od Roli
kompanik píše:Byl jsem v servisu a ptal jsem se na zvětšení operační paměti.
Tak to udělají na počkání za 500-1000 kč.
Jdu do toho.
Více RAM je jen ku prospěchu.
kompanik píše:Odinstaloval jsem FlashFire099Vista32.exe a snížila se mi sice malinko rychlost zápisu a čtení (testováno pomocí CrystalDiskMark2.2), ale zatím žádný zámrz
Není náhodou Flash Fire 099 jen na SSD disky ?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 16 říj 2010 00:02
od kompanik
Na SSD disky je FlashPoint

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 16 říj 2010 18:04
od Roli
kompanik píše:Na SSD disky je FlashPoint
Dobře no.

A co PC ještě stávkuje ?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 16 říj 2010 18:11
od kompanik
Od toho dne co to zamrzlo 2x za den, zatím je to OK - žádný zámrz :)

Díky moc za trpělivost, zájem a pomoc Obrázek

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 16 říj 2010 18:21
od Roli
Tak to je dobře a samozřejmě nemáš vůbec zač :wink:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 24 říj 2010 08:01
od kompanik
Potom co jsem odinstaloval FlashFire je vše OK. :thumbsups:
Odinstaloval jsem FlashFire099Vista32.exe spíš intuitivně než cíleně. Už nevím přesně, ale někde jsem četl, že maže nějaké zápisy - snad cache či indexy nebo co ... a tím zrychluje čtení a zápis na HD. Jenže je to asi pěkný svinstvo a asi je opravdu jen na SSD disky s Vistou a W7. Mně se kvůli tomu sekal notebook i 2x denně a teď po odinstalaci je vše OK. Snad neudělá někdo jiný stejnou blbost s instalací FlashFire jako já.