Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
enzo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2024 10:37

Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#1 Příspěvek od enzo »

Dobrý den, chtěl bych poprosit o kontrolu logu, na synově PC dochází místo na systémovém disku a nedaří se nám ho uvolnit a nevím, zda to není způsobeno nějakou havětí...
Předem děkuji za kontrolu logů z FRST a AdwCleaner.
Přílohy
Log.rar
(28.41 KiB) Staženo 5 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118229
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Předpokládám, že log FRST byl vygtvořen až po ADWC. Pokud ano, Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
GroupPolicy\User: Restriction ? <==== ATTENTION
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION
Task: {7DBCABC0-8BD7-4119-8CB7-7E7F8E9D410F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155592 2020-12-27] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {715130F7-01DB-4FF6-B833-50AEBFB3794B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155592 2020-12-27] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {369930FE-FEE8-4C7F-B23C-07DE492420F1} - System32\Tasks\GoogleUser\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskUser124.0.6359.0{2B0BF592-9549-4A71-9BB2-3FCA480B52BF} => C:\Users\tomas\AppData\Local\Google\GoogleUpdater\124.0.6359.0\updater.exe [4749088 2024-03-15] (Google LLC -> Google LLC)
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log:F107EE40EF [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer2.log:CCB2353F35 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\NVDisplay.ContainerLocalSystem.log:5ACBC90093 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\NVDisplayContainerWatchdog.log:204739A7F2 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\desktop.ini:B1DA6C571C [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Access.lnk:A1B76439FE [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Creative Cloud.lnk:7661CCE9BF [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe InDesign 2021.lnk:3212A1CBBC [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Photoshop 2021.lnk:6E6E4AA64E [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Audacity.lnk:09A0A90EF3 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Epic Games Launcher.lnk:BE32D07BC5 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Excel.lnk:B96E9B8455 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\KeePass 2.lnk:CF2917E869 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes.lnk:C5D586BE93 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneNote.lnk:60EC9648C0 [2594]

EmptyTemp:
End
Uložte do E:\Install jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte. Toto se většinou stane tehdy, pokud se stahuje a nehlídá se volné místo. Někdy opravdu je ale příčinou virus.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

enzo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2024 10:37

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#3 Příspěvek od enzo »

Díky moc.

Posílám log:

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 28.03.2024
Ran by tomas (30-03-2024 13:10:21) Run:1
Running from E:\Install
Loaded Profiles: tomas
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
GroupPolicy\User: Restriction ? <==== ATTENTION
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION
Task: {7DBCABC0-8BD7-4119-8CB7-7E7F8E9D410F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155592 2020-12-27] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {715130F7-01DB-4FF6-B833-50AEBFB3794B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155592 2020-12-27] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {369930FE-FEE8-4C7F-B23C-07DE492420F1} - System32\Tasks\GoogleUser\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskUser124.0.6359.0{2B0BF592-9549-4A71-9BB2-3FCA480B52BF} => C:\Users\tomas\AppData\Local\Google\GoogleUpdater\124.0.6359.0\updater.exe [4749088 2024-03-15] (Google LLC -> Google LLC)
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log:F107EE40EF [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer2.log:CCB2353F35 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\NVDisplay.ContainerLocalSystem.log:5ACBC90093 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\NVDisplayContainerWatchdog.log:204739A7F2 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\desktop.ini:B1DA6C571C [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Access.lnk:A1B76439FE [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Creative Cloud.lnk:7661CCE9BF [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe InDesign 2021.lnk:3212A1CBBC [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Photoshop 2021.lnk:6E6E4AA64E [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Audacity.lnk:09A0A90EF3 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Epic Games Launcher.lnk:BE32D07BC5 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Excel.lnk:B96E9B8455 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\KeePass 2.lnk:CF2917E869 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes.lnk:C5D586BE93 [2594]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneNote.lnk:60EC9648C0 [2594]

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\" => removed successfully

"C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine" Folder move:

C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfully
C:\Windows\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully

"C:\Windows\system32\GroupPolicy\User" Folder move:

C:\Windows\system32\GroupPolicy\User => moved successfully
C:\ProgramData\NTUSER.pol => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{7DBCABC0-8BD7-4119-8CB7-7E7F8E9D410F}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{7DBCABC0-8BD7-4119-8CB7-7E7F8E9D410F}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{715130F7-01DB-4FF6-B833-50AEBFB3794B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{715130F7-01DB-4FF6-B833-50AEBFB3794B}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{369930FE-FEE8-4C7F-B23C-07DE492420F1}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{369930FE-FEE8-4C7F-B23C-07DE492420F1}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUser\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskUser124.0.6359.0{2B0BF592-9549-4A71-9BB2-3FCA480B52BF} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUser\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskUser124.0.6359.0{2B0BF592-9549-4A71-9BB2-3FCA480B52BF}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log => ":F107EE40EF" ADS removed successfully
C:\ProgramData\DisplaySessionContainer2.log => ":CCB2353F35" ADS removed successfully
C:\ProgramData\NVDisplay.ContainerLocalSystem.log => ":5ACBC90093" ADS removed successfully
C:\ProgramData\NVDisplayContainerWatchdog.log => ":204739A7F2" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\desktop.ini => ":B1DA6C571C" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Access.lnk => ":A1B76439FE" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Creative Cloud.lnk => ":7661CCE9BF" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe InDesign 2021.lnk => ":3212A1CBBC" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Photoshop 2021.lnk => ":6E6E4AA64E" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Audacity.lnk => ":09A0A90EF3" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Epic Games Launcher.lnk => ":BE32D07BC5" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Excel.lnk => ":B96E9B8455" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\KeePass 2.lnk => ":CF2917E869" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes.lnk => ":C5D586BE93" ADS removed successfully
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneNote.lnk => ":60EC9648C0" ADS removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 15874651 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 417572749 B
Windows/system/drivers => 40432620 B
Edge => 0 B
Chrome => 1012346756 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 238179 B
LocalService => 302974 B
NetworkService => 316970 B
tomas => 685068845 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 2 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 13:11:43 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118229
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#4 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. O kolik se zvýšilo volné místo?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

enzo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2024 10:37

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#5 Příspěvek od enzo »

Bohužel jen o 2 GB. Z jednoho na tři.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118229
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#6 Příspěvek od Rudy »

To není moc. To je právě ten problém, že se nehlídá obložení disku daty. Nebo máte nainstalováno příliš mnoho aplikací. Také Windows mohutní s každo aktualizací. 111GB je sice pro většinu uživatelů dostatečný prostor, pro vás zřejmě ne. Jelikož je PC vyčištěn. Bude třeba přesunot některá data na jiné úložiště a odinstalovat nepoužívané aplikace. Pokud by to nestačilo, bude třeba přeorganizovat velikost jednotlivých partition disku, případně vyměnit za větší. Minimální volný prostor by měl být alespoň 5 - 8GB.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

enzo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2024 10:37

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#7 Příspěvek od enzo »

Asi to budeme řešit nakonec novým diskem, je to přece jen 10 let starý SSD disk (Intel) a jeho životnost také asi není věčná.
V každém případě moc děkuji za pomoc.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118229
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s místem na systémovém disku - prosím o kontrolu

#8 Příspěvek od Rudy »

Rádo se stalo! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno