Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Seká se do zamrznutí II.

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
elitman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 24
Registrován: 21 pro 2004 12:02

Seká se do zamrznutí II.

#1 Příspěvek od elitman »

Ahoj,
Už bylo řešeno zde https://forum.viry.cz/viewtopic.php?p=1553404#p1553404
A dnes se mi problém zopakoval. Tehdy jsem měl ESET, nyní mám BitDefender.
Začínám si myslet, že to je hardware nebo některý ovladač.

V příloze FRST a Addition logy.
Může se na to moc prosím někdo podívat?

Děkuji
J.
Přílohy
Addition_FRST_1.rar
(32.58 KiB) Staženo 22 x
ACER NITRO

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Seká se do zamrznutí II.

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:¨
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

elitman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 24
Registrován: 21 pro 2004 12:02

Re: Seká se do zamrznutí II.

#3 Příspěvek od elitman »

Je to vážně toto? Ptám se, protože pokud hledám přesně takového názvy tlačítek, o kterých píšete, tak je nevidím.
Skynovat nyní nevidím a čištění a opravy také ne. Když spustím "spustit skenovaní" tak na konci se mi nabízí možnost nálezy umístit do karantény, ale čistit a opravit tam není.
Snímek obrazovky 2024-02-03 120104.png
Snímek obrazovky 2024-02-03 120104.png (43.19 KiB) Zobrazeno 362 x
ACER NITRO

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Seká se do zamrznutí II.

#4 Příspěvek od Rudy »

Ano, je to ono. Po skenování (pokud tam nejsou ty uvedené položky), dejte Zobrazit logovací soubor, který se postněte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

elitman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 24
Registrován: 21 pro 2004 12:02

Re: Seká se do zamrznutí II.

#5 Příspěvek od elitman »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.1.0
# -------------------------------
# Build: 01-29-2024
# Database: 2023-07-19.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 02-03-2024
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 11 (Build 22631.3085)
# Scanned: 32095
# Detected: 10


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Preinstalled.AcerCareCenter Folder C:\Program Files (x86)\ACER\CARE CENTER
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{20700F66-5CB2-4FE4-8FD2-92677FF16CDB}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{20700F66-5CB2-4FE4-8FD2-92677FF16CDB}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6237CAEC-0F96-40F0-A017-FFBDB1D22396}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCAgent
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCBackgroundApplication
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{AFB52E98-7597-4484-9202-58F0FD3512ED}
Preinstalled.AcerCareCenter Task C:\Windows\System32\Tasks\ACCAGENT
Preinstalled.AcerCareCenter Task C:\Windows\System32\Tasks\ACCBACKGROUNDAPPLICATION
Preinstalled.AcerUpdater Folder C:\ProgramData\ACER\ACER UPDATER


AdwCleaner[S00].txt - [2626 octets] - [15/01/2024 21:37:45]
AdwCleaner[C00].txt - [1631 octets] - [15/01/2024 21:38:09]
AdwCleaner[S01].txt - [2707 octets] - [15/01/2024 21:38:56]
AdwCleaner[S02].txt - [2768 octets] - [15/01/2024 21:41:26]
AdwCleaner[S03].txt - [2829 octets] - [16/01/2024 17:32:56]
AdwCleaner[S04].txt - [2890 octets] - [03/02/2024 11:57:52]
AdwCleaner[S05].txt - [2951 octets] - [03/02/2024 11:58:54]
AdwCleaner[S06].txt - [3012 octets] - [03/02/2024 12:03:19]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S07].txt ##########
ACER NITRO

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Seká se do zamrznutí II.

#6 Příspěvek od Rudy »

Preinstalled jsou OK, utility od Acer. Pokud ničemu nevadí, můžerte ponechat. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:¨
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4
ContextMenuHandlers2: [ContextMenu] -> {ee10d625-cc60-30a4-b3df-4b349785be6b} => -> No File
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile: <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\nitro\OneDrive\Desktop jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

elitman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 24
Registrován: 21 pro 2004 12:02

Re: Seká se do zamrznutí II.

#7 Příspěvek od elitman »

Děkuji.

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 03.02.2024 01
Ran by nitro (03-02-2024 17:05:47) Run:2
Running from C:\Users\nitro\OneDrive\Desktop
Loaded Profiles: nitro & Natálie & D3StinyCZ
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
CloseProcesses:¨
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4
ContextMenuHandlers2: [ContextMenu] -> {ee10d625-cc60-30a4-b3df-4b349785be6b} => -> No File
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile: <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiSpyware"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiVirus"="0" => value restored successfully

"C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4" folder move:

C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4 => moved successfully
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\ContextMenu => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 16911047 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 35375017 B
Windows/system/drivers => 89395807 B
Edge => 0 B
Chrome => 952260733 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 305671 B
systemprofile32 => 305671 B
LocalService => 356531 B
NetworkService => 357697 B
nitro => 132148099 B
Natálie => 132148099 B
D3StinyCZ => 132148099 B

RecycleBin => 236426 B
EmptyTemp: => 1.4 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 17:06:06 ====
ACER NITRO

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Seká se do zamrznutí II.

#8 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Změnilo se něco k lepšímu?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

elitman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 24
Registrován: 21 pro 2004 12:02

Re: Seká se do zamrznutí II.

#9 Příspěvek od elitman »

Uvidím. Ono se to děje sporadicky. Od posledního čištění se to stalo až dnes zase.
Já se zase ozvu :)
ACER NITRO

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Seká se do zamrznutí II.

#10 Příspěvek od Rudy »

OK, nechám to tady otevřené. :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět