Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logů.

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
antonin1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 55
Registrován: 16 bře 2010 02:50

Prosím o kontrolu logů.

#1 Příspěvek od antonin1 »

Dobrý den. Před nekolika dny jsem dostal google security alert (někdo se pokusil nabourat můj google account a můj google email byl kvůli protekci odhlášen) a obecně se mi zpomalil počítač. Odinstaloval jsem vše, co by mohlo být dle mě škodné, zkontroloval počítač Avastem, resetoval soubor hosts a použil adwcleaner. Prosím o kontrolu, zda už je vše v pořádku. Děkuji mnohokrát!
frst.rar
(17.36 KiB) Staženo 23 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118301
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů.

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

antonin1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 55
Registrován: 16 bře 2010 02:50

Re: Prosím o kontrolu logů.

#3 Příspěvek od antonin1 »

Zde je log:
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.0.0
# -------------------------------
# Build: 08-30-2022
# Database: 2022-10-10.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 06-28-2023
# Duration: 00:00:08
# OS: Windows 10 (Build 19045.3086)
# Scanned: 32097
# Detected: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software found.


AdwCleaner[S00].txt - [1504 octets] - [23/06/2023 11:33:15]
AdwCleaner[C00].txt - [1656 octets] - [23/06/2023 11:34:22]
AdwCleaner[S01].txt - [1542 octets] - [23/06/2023 11:35:04]
AdwCleaner[C01].txt - [1732 octets] - [23/06/2023 11:35:17]
AdwCleaner[S02].txt - [1664 octets] - [23/06/2023 11:54:25]
AdwCleaner[C02].txt - [1854 octets] - [23/06/2023 11:54:33]
AdwCleaner[S03].txt - [1786 octets] - [28/06/2023 09:32:56]
AdwCleaner[C03].txt - [1976 octets] - [28/06/2023 09:33:05]
AdwCleaner[S04].txt - [1908 octets] - [28/06/2023 10:11:39]
AdwCleaner[C04].txt - [2098 octets] - [28/06/2023 10:11:57]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S05].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118301
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů.

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [706680 2020-09-17] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-949523339-1970586549-2531863446-1001\...\Run: [EpicGamesLauncher] => "B:\Games\epic games\Epic Games\Launcher\Portal\Binaries\Win64\EpicGamesLauncher.exe" -silent -launchcontext=boot (No File)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {10B6A976-198F-460C-9670-EBFCA8E3C189} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2020-09-05] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {8415992D-7CAF-4A38-B3CB-4A4FDCFC5F66} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2020-09-05] (Google Inc -> Google LLC)
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
FirewallRules: [TCP Query User{359ED514-9748-45E0-B804-B5B872EFD678}B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe] => (Allow) B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{C4E71284-5598-4C9F-953A-97D1F543AA63}B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe] => (Allow) B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do B:\stažené soubory 2 jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

antonin1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 55
Registrován: 16 bře 2010 02:50

Re: Prosím o kontrolu logů.

#5 Příspěvek od antonin1 »

FRST mi po aplikaci fixlistu resetoval počítač. Po spuštění Windows se žádný log neobjevil. Zkusil jsem spustit FRST a aplikace byla zablokována Avastem s tím, že v něm zjistil infekci IDP.ALEXA.53 (přitom před tím Avast program normálně pouštěl).

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118301
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů.

#6 Příspěvek od Rudy »

Některé antiviry mají FRST za vir. Ale není tom tak, FRST tu noirmálně používáma. Př práci s ním Avast vypněte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

antonin1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 55
Registrován: 16 bře 2010 02:50

Re: Prosím o kontrolu logů.

#7 Příspěvek od antonin1 »

Rozumím. Zde je log: Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 28-06-2023
Ran by pehol (28-06-2023 15:52:28) Run:1
Running from B:\stažené soubory 2
Loaded Profiles: pehol
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [706680 2020-09-17] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-949523339-1970586549-2531863446-1001\...\Run: [EpicGamesLauncher] => "B:\Games\epic games\Epic Games\Launcher\Portal\Binaries\Win64\EpicGamesLauncher.exe" -silent -launchcontext=boot (No File)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {10B6A976-198F-460C-9670-EBFCA8E3C189} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2020-09-05] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {8415992D-7CAF-4A38-B3CB-4A4FDCFC5F66} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2020-09-05] (Google Inc -> Google LLC)
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
FirewallRules: [TCP Query User{359ED514-9748-45E0-B804-B5B872EFD678}B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe] => (Allow) B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{C4E71284-5598-4C9F-953A-97D1F543AA63}B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe] => (Allow) B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-949523339-1970586549-2531863446-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\EpicGamesLauncher" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{10B6A976-198F-460C-9670-EBFCA8E3C189}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{10B6A976-198F-460C-9670-EBFCA8E3C189}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{8415992D-7CAF-4A38-B3CB-4A4FDCFC5F66}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8415992D-7CAF-4A38-B3CB-4A4FDCFC5F66}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{359ED514-9748-45E0-B804-B5B872EFD678}B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{C4E71284-5598-4C9F-953A-97D1F543AA63}B:\games\hogwarts legacy\phoenix\binaries\win64\hogwartslegacy.exe" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 368178730 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 35710473 B
Windows/system/drivers => 5359325 B
Edge => 0 B
Chrome => 201744858 B
Firefox => 926097089 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 648956 B
NetworkService => 660928 B
pehol => 22800091 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 1.5 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 16:02:26 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118301
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů.

#8 Příspěvek od Rudy »

Smazáno, PC by měl být čistý.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

antonin1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 55
Registrován: 16 bře 2010 02:50

Re: Prosím o kontrolu logů.

#9 Příspěvek od antonin1 »

Super. Moc děkuji za pomoc!

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118301
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů.

#10 Příspěvek od Rudy »

Rádo se stalo! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno