Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Zděděný notebook

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Radek04
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 132
Registrován: 28 bře 2007 19:43

Zděděný notebook

#1 Příspěvek od Radek04 »

Dobrý den, dostal jsem notebook po svagrovi. Pokousel jsem se dnes udelat reinstal z HP REcovery ale asi u 4 % se instalace zasekla a hodila chybu instalace. Notebook jsem tredy nechal jak je a zkousim jit cestou vycisteni. Je dosti pomaly a z WIN 10 tedy moc nadseny nejsem...dekuji za kontrolu. Dnes jsem aktualizoval Avast, projel PC CCleanerem...logy zasilam v priloze
FRST.zip
(21.67 KiB) Staženo 25 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118197
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zděděný notebook

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Nejprve spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Radek04
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 132
Registrován: 28 bře 2007 19:43

Re: Zděděný notebook

#3 Příspěvek od Radek04 »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.0.0
# -------------------------------
# Build: 08-30-2022
# Database: 2022-10-10.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 11-26-2022
# Duration: 00:00:59
# OS: Windows 10 (Build 19041.804)
# Cleaned: 28
# Awaiting reboot:1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

Deleted C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Booking.com.lnk

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.HPRegistrationService Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP REGISTRATION SERVICE
Deleted Preinstalled.HPRegistrationService Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP REGISTRATION SERVICE
Deleted Preinstalled.HPRegistrationService Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{D1E8F2D7-7794-4245-B286-87ED86C1893C}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\HP\SUPPORT
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP CUSTOMER FEEDBACK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\Jan Drápalík\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\Jan Drápalík\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{335F9A62-FE4B-40CD-B4ED-BB4DE21DC95D}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{335F9A62-FE4B-40CD-B4ED-BB4DE21DC95D}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{C0ABBA07-B636-47B8-B9E1-BB96D7CD4831}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{61EB474B-67A6-47F4-B1B7-386851BAB3D0}
Deleted Preinstalled.HPTouchpointAnalyticsClient Folder C:\Program Files\HP\HP TOUCHPOINT ANALYTICS CLIENT
Deleted Preinstalled.HPTouchpointAnalyticsClient Folder C:\ProgramData\HP\HP TOUCHPOINT ANALYTICS CLIENT
Deleted Preinstalled.HPTouchpointAnalyticsClient Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{E5FB98E0-0784-44F0-8CEC-95CD4690C43F}
Deleted Preinstalled.HPWelcome File C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP Welcome.lnk
Deleted Preinstalled.HPWelcome File C:\Users\Public\Desktop\HP Welcome.lnk
Deleted Preinstalled.HPWelcome Folder C:\Program Files\HEWLETT-PACKARD\HP WELCOME
Deleted Preinstalled.HPWelcome Folder C:\ProgramData\HEWLETT-PACKARD\HP WELCOME
Deleted Preinstalled.HPWelcome Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\HPWelcome
Needs Reboot Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT SOLUTIONS


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

***** Reboot Required to Complete *****


***** [ Folders ] *****

Cleaning failed C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT SOLUTIONS

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [4584 octets] - [26/11/2022 11:59:29]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118197
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zděděný notebook

#4 Příspěvek od Rudy »

OK. Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Radek04
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 132
Registrován: 28 bře 2007 19:43

Re: Zděděný notebook

#5 Příspěvek od Radek04 »

tady jsou
Desktop.rar
(22.46 KiB) Staženo 28 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118197
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zděděný notebook

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRoot% <==== ATTENTION
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProgramFilesDir% <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-1155399803-3246163121-2037897572-1002\...\MountPoints2: {399e2ec8-6d09-11ed-9cac-606dc7ebd318} - "H:\SETUP.EXE"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {31FBBF85-7A66-4BA9-BD01-C3DBFB89D0FE} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Active Health\HP Active Health Scan (HPSA) => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPActiveHealth\ActiveHealth.exe -task -source HPSA (No File)
Task: {3EB1E988-4E67-4061-97AE-61E098EDABF0} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /taskrestart (No File)
Task: {56EF63E5-5E66-42CD-A303-DE5C1507A99D} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {9753DB85-82F3-471E-B3E7-4AB5A1209B71} - System32\Tasks\Avast SecureLine => C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\SecureLine.exe /nogui (No File)
Task: {F6683F17-6788-4C0E-8E32-AB502A13720B} - System32\Tasks\DropboxOEM => C:\Program Files (x86)\Dropbox\DropboxOEM\DropboxOEM.exe auto (No File)
Task: {F865411A-2B86-4682-AE4B-A395288670E5} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /L Analysis (No File)
Task: {2AABC43C-E8CF-47BD-90B9-E49DAA9C4AF6} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2016-01-13] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {0903C197-DC2A-40B3-930D-3B5FA46D1882} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2016-01-13] (Google Inc -> Google Inc.)
FF Plugin-x32: @update.avastbrowser.com/Avast Browser;version=3 -> C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Update\1.8.1065.0\npAvastBrowserUpdate3.dll [No File]
FF Plugin-x32: @update.avastbrowser.com/Avast Browser;version=9 -> C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Update\1.8.1065.0\npAvastBrowserUpdate3.dll [No File]
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\DumpStack.log.tmp
(HKLM\...\{56DDDFB8-7F79-4480-89D5-25E1F52AB28F
FirewallRules: [TCP Query User{8B8318C5-4E88-45B1-8AF4-FE8621445329}\\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe] => (Block) \\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{DDFEA6B2-CEA5-441D-8B1D-6297346599F9}\\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe] => (Block) \\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe => No File

Hosts:
EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Radek04
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 132
Registrován: 28 bře 2007 19:43

Re: Zděděný notebook

#7 Příspěvek od Radek04 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 26-11-2022
Ran by Jan Drápalík (26-11-2022 19:24:20) Run:1
Running from C:\Users\Jan Drápalík\Downloads
Loaded Profiles: Jan Drápalík
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRoot% <==== ATTENTION
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProgramFilesDir% <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-1155399803-3246163121-2037897572-1002\...\MountPoints2: {399e2ec8-6d09-11ed-9cac-606dc7ebd318} - "H:\SETUP.EXE"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {31FBBF85-7A66-4BA9-BD01-C3DBFB89D0FE} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Active Health\HP Active Health Scan (HPSA) => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPActiveHealth\ActiveHealth.exe -task -source HPSA (No File)
Task: {3EB1E988-4E67-4061-97AE-61E098EDABF0} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /taskrestart (No File)
Task: {56EF63E5-5E66-42CD-A303-DE5C1507A99D} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {9753DB85-82F3-471E-B3E7-4AB5A1209B71} - System32\Tasks\Avast SecureLine => C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\SecureLine.exe /nogui (No File)
Task: {F6683F17-6788-4C0E-8E32-AB502A13720B} - System32\Tasks\DropboxOEM => C:\Program Files (x86)\Dropbox\DropboxOEM\DropboxOEM.exe auto (No File)
Task: {F865411A-2B86-4682-AE4B-A395288670E5} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /L Analysis (No File)
Task: {2AABC43C-E8CF-47BD-90B9-E49DAA9C4AF6} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2016-01-13] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {0903C197-DC2A-40B3-930D-3B5FA46D1882} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2016-01-13] (Google Inc -> Google Inc.)
FF Plugin-x32: @update.avastbrowser.com/Avast Browser;version=3 -> C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Update\1.8.1065.0\npAvastBrowserUpdate3.dll [No File]
FF Plugin-x32: @update.avastbrowser.com/Avast Browser;version=9 -> C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Update\1.8.1065.0\npAvastBrowserUpdate3.dll [No File]
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\DumpStack.log.tmp
(HKLM\...\{56DDDFB8-7F79-4480-89D5-25E1F52AB28F
FirewallRules: [TCP Query User{8B8318C5-4E88-45B1-8AF4-FE8621445329}\\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe] => (Block) \\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{DDFEA6B2-CEA5-441D-8B1D-6297346599F9}\\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe] => (Block) \\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe => No File

Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION => restored successfully
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRoot% <==== ATTENTION => restored successfully
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProgramFilesDir% <==== ATTENTION => restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiSpyware"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiVirus"="0" => value restored successfully
HKU\S-1-5-21-1155399803-3246163121-2037897572-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{399e2ec8-6d09-11ed-9cac-606dc7ebd318} => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{31FBBF85-7A66-4BA9-BD01-C3DBFB89D0FE}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{31FBBF85-7A66-4BA9-BD01-C3DBFB89D0FE}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Active Health\HP Active Health Scan (HPSA) => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Active Health\HP Active Health Scan (HPSA)" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{3EB1E988-4E67-4061-97AE-61E098EDABF0}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3EB1E988-4E67-4061-97AE-61E098EDABF0}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{56EF63E5-5E66-42CD-A303-DE5C1507A99D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{56EF63E5-5E66-42CD-A303-DE5C1507A99D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{9753DB85-82F3-471E-B3E7-4AB5A1209B71}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{9753DB85-82F3-471E-B3E7-4AB5A1209B71}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Avast SecureLine => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Avast SecureLine" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{F6683F17-6788-4C0E-8E32-AB502A13720B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F6683F17-6788-4C0E-8E32-AB502A13720B}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\DropboxOEM => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\DropboxOEM" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F865411A-2B86-4682-AE4B-A395288670E5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F865411A-2B86-4682-AE4B-A395288670E5}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{2AABC43C-E8CF-47BD-90B9-E49DAA9C4AF6}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{2AABC43C-E8CF-47BD-90B9-E49DAA9C4AF6}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{0903C197-DC2A-40B3-930D-3B5FA46D1882}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0903C197-DC2A-40B3-930D-3B5FA46D1882}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@update.avastbrowser.com/Avast Browser;version=3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@update.avastbrowser.com/Avast Browser;version=9 => removed successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
Could not move "C:\DumpStack.log.tmp" => Scheduled to move on reboot.
(HKLM\...\{56DDDFB8-7F79-4480-89D5-25E1F52AB28F => Error: No automatic fix found for this entry.
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{8B8318C5-4E88-45B1-8AF4-FE8621445329}\\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{DDFEA6B2-CEA5-441D-8B1D-6297346599F9}\\allplants-srv1\programy\sklad\sklad.exe" => removed successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 59765461 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 232 B
Windows/system/drivers => 73379216 B
Edge => 128320 B
Chrome => 159131005 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 7694 B
NetworkService => 7694 B
Jan Drápalík => 538687138 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 792.6 MB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 26-11-2022 19:29:20)

C:\DumpStack.log.tmp => Could not move

==== End of Fixlog 19:29:56 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118197
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zděděný notebook

#8 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Radek04
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 132
Registrován: 28 bře 2007 19:43

Re: Zděděný notebook

#9 Příspěvek od Radek04 »

Je to asi lepší, nicméně někdy se stane, že třeba dlouho trvá když je otevřený webový prohlížeč a otevřu třeba Word nebo Poznámkový blok (program má v hlavičce "Nereaguje")...ale asi to už bude stářím, nevím. Taky mě napadlo ještě udělat nějakou defragmentaci případně najít co u WIN 10 povypínat aby šlapal rychleji. KAždopádně děkuji za pomoc. :idea:

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118197
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zděděný notebook

#10 Příspěvek od Rudy »

Defragmentaci mohu jen doporučit, zvláště tehdy, má-li NB slabší hardwarovou konfiguraci.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět