Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosim o kontrolu logu FRST

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
Gabo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 344
Registrován: 25 kvě 2004 22:14
Bydliště: Slovakia

Prosim o kontrolu logu FRST

#1 Příspěvek od Gabo »

Dakujem :-)
Počítač.rar
(22.49 KiB) Staženo 43 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118243
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu FRST

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
GroupPolicy-Firefox: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {0649FB83-DE3C-4C54-8A33-BFF095AAF365} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (No File)
Task: {489FCCBB-FEDE-4975-B848-E4D921F44922} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => C:\Users\linco\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe (No File)
Task: {80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719} - System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => C:\Users\linco\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe /reporting (No File)
Task: {680EA535-049D-416D-98CA-5E157852C686} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA{ACB8F8CB-C088-4959-B7D5-29DB668A0B75} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-31] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719} - System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => C:\Users\linco\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe /reporting (No File)
Task: {B1F66C3E-2712-4849-91E2-92B504BD00B7} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore{D0AC7BEA-A8ED-444D-86A5-A4247E843504} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-31] (Google LLC -> Google LLC)
C:\Users\linco\AppData\Roaming\Microsoft\5701d463-2030-46f0-b167-6b736acbe12f.tmp
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\linco\OneDrive\Počítač jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Gabo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 344
Registrován: 25 kvě 2004 22:14
Bydliště: Slovakia

Re: Prosim o kontrolu logu FRST

#3 Příspěvek od Gabo »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 16-10-2022
Ran by linco (20-10-2022 22:02:29) Run:9
Running from C:\Users\linco\OneDrive\Počítač
Loaded Profiles: defaultuser0 & linco
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
GroupPolicy-Firefox: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {0649FB83-DE3C-4C54-8A33-BFF095AAF365} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (No File)
Task: {489FCCBB-FEDE-4975-B848-E4D921F44922} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => C:\Users\linco\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe (No File)
Task: {80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719} - System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => C:\Users\linco\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe /reporting (No File)
Task: {680EA535-049D-416D-98CA-5E157852C686} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA{ACB8F8CB-C088-4959-B7D5-29DB668A0B75} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-31] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719} - System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => C:\Users\linco\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe /reporting (No File)
Task: {B1F66C3E-2712-4849-91E2-92B504BD00B7} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore{D0AC7BEA-A8ED-444D-86A5-A4247E843504} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-31] (Google LLC -> Google LLC)
C:\Users\linco\AppData\Roaming\Microsoft\5701d463-2030-46f0-b167-6b736acbe12f.tmp
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiSpyware"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiVirus"="0" => value restored successfully
C:\Program Files\Mozilla Firefox\distribution\policies.json => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{0649FB83-DE3C-4C54-8A33-BFF095AAF365}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0649FB83-DE3C-4C54-8A33-BFF095AAF365}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{489FCCBB-FEDE-4975-B848-E4D921F44922}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{489FCCBB-FEDE-4975-B848-E4D921F44922}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{680EA535-049D-416D-98CA-5E157852C686}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{680EA535-049D-416D-98CA-5E157852C686}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA{ACB8F8CB-C088-4959-B7D5-29DB668A0B75} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA{ACB8F8CB-C088-4959-B7D5-29DB668A0B75}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{80E6023C-0B35-4C05-B396-96ED72A53719}" => not found
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{B1F66C3E-2712-4849-91E2-92B504BD00B7}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B1F66C3E-2712-4849-91E2-92B504BD00B7}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore{D0AC7BEA-A8ED-444D-86A5-A4247E843504} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore{D0AC7BEA-A8ED-444D-86A5-A4247E843504}" => removed successfully
C:\Users\linco\AppData\Roaming\Microsoft\5701d463-2030-46f0-b167-6b736acbe12f.tmp => moved successfully
"HKU\S-1-5-21-2298117505-976418258-3832342613-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 1310720 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 17957488 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 141810535 B
Windows/system/drivers => 19226883 B
Edge => 0 B
Firefox => 628860898 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 205482 B
NetworkService => 205482 B
defaultuser0 => 205482 B
linco => 131803078 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 898 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 22:02:48 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118243
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu FRST

#4 Příspěvek od Rudy »

Smazáno, log by již měl být OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Gabo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 344
Registrován: 25 kvě 2004 22:14
Bydliště: Slovakia

Re: Prosim o kontrolu logu FRST

#5 Příspěvek od Gabo »

Ďakujem za pomoc :worship:

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118243
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu FRST

#6 Příspěvek od Rudy »

Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno