Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
roman7
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 327
Registrován: 25 bře 2008 23:09

Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#1 Příspěvek od roman7 »

Prosím o kontrolu logu strašně moc pomalý notebook. Dlouho trvá než se vůbec spustí, v řádu minut. Scan Frst trval cca 35 minut.
Addition.zip
(7.56 KiB) Staženo 33 x
Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x64) Version: 07-10-2022 01
Ran by User (administrator) on DESKTOP-EC1UE5I (HP HP 250 G4 Notebook PC) (08-10-2022 19:22:30)
Running from C:\Users\User\Desktop
Loaded Profiles: User
Platform: Microsoft Windows 10 Home Version 21H1 19043.1826 (X64) Language: Čeština (Česko)
Default browser: Chrome
Boot Mode: Normal

==================== Processes (Whitelisted) =================

(If an entry is included in the fixlist, the process will be closed. The file will not be moved.)

(C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeUpdate\Install\{BC09DE34-AFB5-46ED-B7DF-A8DD4361152B}\MicrosoftEdge_X64_106.0.1370.37_106.0.1370.34.exe ->) (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeUpdate\Install\{BC09DE34-AFB5-46ED-B7DF-A8DD4361152B}\EDGEMITMP_7E0C7.tmp\setup.exe
(C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeUpdate\MicrosoftEdgeUpdate.exe ->) (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeUpdate\Install\{BC09DE34-AFB5-46ED-B7DF-A8DD4361152B}\MicrosoftEdge_X64_106.0.1370.37_106.0.1370.34.exe
(C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\SysInfoCap.exe ->) (HP Inc. -> HP Inc.) C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\BridgeCommunication.exe
(C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkAudioService64.exe ->) (Realtek Semiconductor Corp. -> Realtek Semiconductor) C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe
(C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe ->) (Synaptics Incorporated -> Synaptics Incorporated) C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
(C:\Windows\SysWOW64\esif_uf.exe ->) (Intel(R) Software -> Intel Corporation) C:\Windows\Temp\DPTF\esif_assist_64.exe
(CANON INC. -> CANON INC.) C:\Program Files (x86)\Canon\OIPTonerStatus\CnTnrStsTask.exe
(explorer.exe ->) (CANON INC. -> CANON INC.) C:\Program Files\Canon\Canon MF Network Scanner Selector\CMFNSS6.EXE
(Hewlett-Packard Company -> Hewlett-Packard) C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
(Intel Corporation -> Intel Corporation) C:\Windows\System32\igfxEM.exe
(Intel Corporation -> Intel Corporation) C:\Windows\System32\igfxHK.exe
(Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe <5>
(Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\MusNotificationUx.exe <2>
(Piriform Software Ltd -> Piriform Software Ltd) C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe
(services.exe ->) (Adobe Inc. -> Adobe Inc.) C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
(services.exe ->) (HP Inc. -> HP Inc.) C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\AppHelperCap.exe
(services.exe ->) (HP Inc. -> HP Inc.) C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\DiagsCap.exe
(services.exe ->) (HP Inc. -> HP Inc.) C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\NetworkCap.exe
(services.exe ->) (HP Inc. -> HP Inc.) C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\SysInfoCap.exe
(services.exe ->) (Intel Corporation -> Intel Corporation) C:\Windows\System32\igfxCUIService.exe
(services.exe ->) (Intel(R) Software -> Intel Corporation) C:\Windows\SysWOW64\esif_uf.exe
(services.exe ->) (Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher -> Realtek Semiconductor Corp.) C:\Windows\RtkBtManServ.exe
(services.exe ->) (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\MsMpEng.exe
(services.exe ->) (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\NisSrv.exe
(services.exe ->) (Realtek Semiconductor Corp. -> Realtek Semiconductor) C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkAudioService64.exe
(services.exe ->) (Synaptics Incorporated -> Synaptics Incorporated) C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
(svchost.exe ->) (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.) C:\Program Files\HP\HP Deskjet 3050 J610 series\Bin\HPCustPartic.exe
(svchost.exe ->) (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeUpdate\MicrosoftEdgeUpdate.exe <3>
(svchost.exe ->) (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\dllhost.exe
(svchost.exe ->) (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\MoUsoCoreWorker.exe
(svchost.exe ->) (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\MusNotification.exe
(svchost.exe ->) (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\smartscreen.exe
(svchost.exe ->) (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1940_none_7dd80d767cb5c7b0\TiWorker.exe
(Synaptics Incorporated -> Synaptics Incorporated) C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe

==================== Registry (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, the registry item will be restored to default or removed. The file will not be moved.)

HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI64.exe [8903176 2016-10-04] (Realtek Semiconductor Corp. -> Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [MFNetworkScannerSelector] => C:\Program Files\Canon\Canon MF Network Scanner Selector\CMFNSS6.EXE [459904 2018-01-30] (CANON INC. -> CANON INC.)
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [96056 2013-05-30] (Hewlett-Packard Company -> Hewlett-Packard)
HKLM-x32\...\Run: [Canon Toner Status] => C:\Program Files (x86)\Canon\OIPTonerStatus\CnTnrStsTask.exe [1906808 2018-06-20] (CANON INC. -> CANON INC.)
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\Run: [HP Deskjet 3050 J610 series (NET)] => C:\Program Files\HP\HP Deskjet 3050 J610 series\Bin\ScanToPCActivationApp.exe [2573416 2012-10-17] (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\Run: [Skype for Desktop] => C:\Program Files (x86)\Microsoft\Skype for Desktop\Skype.exe [49703256 2018-08-01] (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\Run: [CCleaner Smart Cleaning] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [38502416 2022-09-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform Software Ltd)
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\Run: [MicrosoftEdgeAutoLaunch_C46CFC0629905CC775E70B50EA8A519C] => "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe" --no-startup-window --win-session-start /prefetch:5 [3852192 2022-10-03] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\MountPoints2: {12e559b6-d2a8-11ec-92bd-705a0fb3829d} - "D:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\MountPoints2: {3e5992b2-a930-11ec-92b6-705a0fb3829d} - "D:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKLM\...\Print\Monitors\Canon MFNP Port: C:\WINDOWS\system32\CNCENPM6.dll [153088 2018-01-29] (CANON INC.) [File not signed]
HKLM\...\Print\Monitors\CPCA Language Monitor3b: C:\WINDOWS\system32\CNAS0MOK.DLL [1282048 2017-10-20] (Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher -> CANON INC.)
HKLM\...\Print\Monitors\HP 9311 Status Monitor: C:\WINDOWS\system32\hpinksts9311LM.dll [332176 2012-09-12] (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
HKLM\...\Print\Monitors\HP Discovery Port Monitor (HP Deskjet 3050 J610 series): C:\WINDOWS\system32\HPDiscoPM9311.dll [741480 2012-10-17] (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{8A69D345-D564-463c-AFF1-A69D9E530F96}] -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\105.0.5195.102\Installer\chrmstp.exe [2022-09-07] (Google LLC -> Google LLC)
Startup: C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Sledovat výstrahy inkoustu - HP Deskjet 3050 J610 series (Síť).lnk [2020-10-11]
ShortcutAndArgument: Sledovat výstrahy inkoustu - HP Deskjet 3050 J610 series (Síť).lnk -> C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe => "C:\Program Files\HP\HP Deskjet 3050 J610 series\bin\HPStatusBL.dll",RunDLLEntry SERIALNUMBER=CN0BD394Q805HX;CONNECTION=NW;MONITOR=1;

==================== Scheduled Tasks (Whitelisted) ============

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

Task: {0B7FD79B-D1BC-44C4-9D57-6B68D1D2A567} - System32\Tasks\HPCustParticipation HP Deskjet 3050 J610 series => C:\Program Files\HP\HP Deskjet 3050 J610 series\Bin\HPCustPartic.exe [4119656 2012-10-17] (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
Task: {263E7E2D-3A53-4626-B9C6-6C1C6881198E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WaaSMedic\MaintenanceWork => {72566E27-1ABB-4EB3-B4F0-EB431CB1CB32}
Task: {3274FA4C-6855-4A6E-8B0B-F6835298CCD4} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Web Products Detection => C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPWPD.exe [310856 2022-08-17] () [File not signed]
Task: {3D83BFC8-E383-4A14-BE3A-A7367ECB0CE7} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC - User => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [32204304 2022-09-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform Software Ltd)
Task: {40D58AE4-3E62-4CDB-ACB0-21C4AF2C342A} - System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001 => C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe [4165000 2022-09-16] () [File not signed]
Task: {5160CA18-1097-46AB-87AA-7FA315EC24AC} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Verification => C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\MpCmdRun.exe [1335960 2022-09-09] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation)
Task: {51AEF537-5C41-4642-8BEF-D38A4192EA51} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001 => C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe [4165000 2022-09-16] () [File not signed]
Task: {6A2971C6-E375-4115-A3F8-F9F066C4D68A} - System32\Tasks\{1796BA70-D5AF-44FA-A265-BF9CA2805CC1} => "c:\program files (x86)\google\chrome\application\chrome.exe" hxxps://ui.skype.com/ui/0/7.33.0.105/cs/eula
Task: {710CC6D4-B466-46B0-9E5B-DC966BD98B5B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Scheduled Scan => C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\MpCmdRun.exe [1335960 2022-09-09] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation)
Task: {720FFE9C-C8A4-440F-A7A0-BA31C919F87D} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Report => C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Resources\HPSFReport.exe [138328 2022-08-17] (HP Inc. -> HP Inc.)
Task: {7579F6AA-E716-4E19-88F6-7C158CBD9625} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1552376 2022-09-26] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
Task: {7F66A660-6649-4155-BBFF-D224F2D2295C} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Update Notice => C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Resources\BingPopup\BingPopup.exe [847392 2022-08-17] () [File not signed]
Task: {8BCD4E71-9FC5-4EEE-99C1-3302DBFE9285} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Cleanup => C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\MpCmdRun.exe [1335960 2022-09-09] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation)
Task: {9D1BA660-3BE9-4A8B-AB82-C3A03CB8D671} - System32\Tasks\Canon\OIPPESP\Canon OIP Product Extended Survey Program => C:\Program Files\Canon\OIPPESP\Cnpspcnt.exe [1826800 2018-05-30] (CANON INC. -> CANON INC.) -> /Config:"C:\Program Files\Canon\OIPPESP\CnpspCfg.xml"
Task: {A63AC58F-60CD-4AA0-A2D3-2535E95AEA6B} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HPDeviceCheck => C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe [316488 2022-08-17] (HP Inc. -> )
Task: {A7786717-81BD-4331-884D-E83B8331210A} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-10-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {AC4E592C-BFA0-4A18-AD00-B270370E8391} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\Modules\HPSSFUpdater.exe /f (No File)
Task: {B07B0BFD-98D0-4D00-BFC5-B2C28506E476} - System32\Tasks\CCleaner Update => C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe [684976 2022-08-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform)
Task: {BAC646DC-A45D-43E6-9414-AC75BE1E4D6E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-10-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {C3CDD064-BD68-430E-9C3C-4015E3367CB2} - System32\Tasks\CCleanerCrashReporting => C:\Program Files\CCleaner\CCleanerBugReport.exe [4666896 2022-09-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform Software) -> --product 90 --send dumps|report --path "C:\Program Files\CCleaner\LOG" --programpath "C:\Program Files\CCleaner" --configpath "C:\Program Files\CCleaner\Setup" --guid "a709c39a-0506-4ed6-932b-834ca1b47927" --version "6.04.10044" --silent
Task: {E5F6302C-03B6-4D89-B712-19E79AF469A9} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Cache Maintenance => C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\MpCmdRun.exe [1335960 2022-09-09] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation)

(If an entry is included in the fixlist, the task (.job) file will be moved. The file which is running by the task will not be moved.)

Task: C:\WINDOWS\Tasks\CCleanerCrashReporting.job => C:\Program Files\CCleaner\CCleanerBugReport.exe

==================== Internet (Whitelisted) ====================

(If an item is included in the fixlist, if it is a registry item it will be removed or restored to default.)

Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 192.168.1.1
Tcpip\..\Interfaces\{87effa31-f7d4-4855-beb8-b37289cce541}: [DhcpNameServer] 192.168.1.1

Edge:
=======
Edge DefaultProfile: Default
Edge Profile: C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default [2022-10-08]

FireFox:
========
FF Plugin: @docu-track.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2012-10-11] (Tracker Software Products (Canada) Ltd -> Tracker Software Products (Canada) Ltd.)
FF Plugin: @tracker-software.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2012-10-11] (Tracker Software Products (Canada) Ltd -> Tracker Software Products (Canada) Ltd.)
FF Plugin-x32: @docu-track.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\Win32\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2012-10-11] (Tracker Software Products (Canada) Ltd -> Tracker Software Products (Canada) Ltd.)
FF Plugin-x32: @tracker-software.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\Win32\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2012-10-11] (Tracker Software Products (Canada) Ltd -> Tracker Software Products (Canada) Ltd.)
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=2.2.4 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [2019-08-14] (VideoLAN -> VideoLAN)
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.7.1 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [2019-08-14] (VideoLAN -> VideoLAN)
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.8 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [2019-08-14] (VideoLAN -> VideoLAN)
FF Plugin-x32: Adobe Reader -> C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat Reader DC\Reader\AIR\nppdf32.dll [2022-09-08] (Adobe Inc. -> Adobe Systems Inc.)
FF Plugin HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001: @docu-track.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\Win32\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2012-10-11] (Tracker Software Products (Canada) Ltd -> Tracker Software Products (Canada) Ltd.)

Chrome:
=======
CHR Profile: C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default [2022-10-08]
CHR Notifications: Default -> hxxps://www.facebook.com; hxxps://www.seniorpasy.cz
CHR HomePage: Default -> hxxp://seznam.cz/
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://seznam.cz/"
CHR Extension: (Avast Online Security & Privacy) - C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki [2022-10-07]
CHR Extension: (Platby Internetového obchodu Chrome) - C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda [2021-01-29]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki]

==================== Services (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

R2 AdobeARMservice; C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe [173040 2022-09-26] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
S3 GoogleChromeElevationService1d55f182b401afe; C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\105.0.5195.102\elevation_service.exe [1650976 2022-09-02] (Google LLC -> Google LLC)
R2 HPAppHelperCap; C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\AppHelperCap.exe [770600 2022-07-27] (HP Inc. -> HP Inc.)
R2 HPDiagsCap; C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\DiagsCap.exe [769040 2022-07-27] (HP Inc. -> HP Inc.)
R2 HPNetworkCap; C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\NetworkCap.exe [762408 2022-07-27] (HP Inc. -> HP Inc.)
R2 HPSysInfoCap; C:\Program Files\HP\HP Enabling Services\SysInfoCap.exe [769064 2022-07-27] (HP Inc. -> HP Inc.)
S2 HPTouchpointAnalyticsService; C:\Program Files\HP\HP Touchpoint Analytics Client\TouchpointAnalyticsClientService.exe [332216 2017-11-22] (HP Inc. -> HP Inc.)
R3 WdNisSvc; C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\NisSrv.exe [3125112 2022-09-09] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation)
R2 WinDefend; C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Platform\4.18.2207.7-0\MsMpEng.exe [133560 2022-09-09] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation)

===================== Drivers (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

S3 BthA2dp; C:\WINDOWS\System32\drivers\BthA2dp.sys [284672 2021-04-18] (Microsoft Corporation) [File not signed]
S3 BthHFEnum; C:\WINDOWS\System32\drivers\bthhfenum.sys [144896 2019-12-07] (Microsoft Corporation) [File not signed]
S3 dg_ssudbus; C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ssudbus2.sys [160376 2021-10-08] (Samsung Electronics Co., Ltd. -> Samsung Electronics Co., Ltd.)
S3 ssudmdm; C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ssudmdm.sys [167544 2021-10-08] (Samsung Electronics Co., Ltd. -> Samsung Electronics Co., Ltd.)
S0 WdBoot; C:\WINDOWS\System32\drivers\wd\WdBoot.sys [49576 2022-09-09] (Microsoft Windows Early Launch Anti-malware Publisher -> Microsoft Corporation)
R0 WdFilter; C:\WINDOWS\System32\drivers\wd\WdFilter.sys [453904 2022-09-09] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)
R3 WdNisDrv; C:\WINDOWS\System32\drivers\wd\WdNisDrv.sys [94480 2022-09-09] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)
R3 WirelessButtonDriver64; C:\WINDOWS\System32\drivers\WirelessButtonDriver64.sys [40104 2022-06-17] (HP Inc. -> HP)

==================== NetSvcs (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)


==================== One month (created) (Whitelisted) =========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2022-10-08 19:22 - 2022-10-08 19:32 - 000019728 _____ C:\Users\User\Desktop\FRST.txt
2022-10-08 19:19 - 2022-10-08 19:20 - 002372096 _____ (Farbar) C:\Users\User\Desktop\FRST64 (2).exe
2022-10-08 19:17 - 2022-10-08 19:18 - 000000000 ____D C:\Users\User\stah nov
2022-10-08 19:15 - 2022-10-08 19:15 - 000000000 ___HD C:\$WinREAgent
2022-10-08 19:08 - 2022-10-08 19:08 - 000005412 _____ C:\Users\User\Documents\cc_20221008_190842.reg
2022-10-08 19:08 - 2022-10-08 19:08 - 000003416 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\CCleanerCrashReporting
2022-10-08 19:08 - 2022-10-08 19:08 - 000000760 _____ C:\WINDOWS\Tasks\CCleanerCrashReporting.job
2022-09-15 13:45 - 2022-09-15 13:45 - 000000000 ____D C:\Users\User\AppData\Roaming\com.adobe.dunamis

==================== One month (modified) ==================

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2022-10-08 19:30 - 2019-12-07 11:14 - 000000000 ____D C:\ProgramData\regid.1991-06.com.microsoft
2022-10-08 19:29 - 2020-10-11 10:41 - 000000000 ____D C:\FRST
2022-10-08 19:27 - 2020-06-07 11:51 - 000002436 _____ C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Microsoft Edge.lnk
2022-10-08 19:15 - 2019-12-07 11:03 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\CbsTemp
2022-10-08 19:08 - 2016-10-28 13:02 - 000000000 ____D C:\Program Files\CCleaner
2022-10-08 19:00 - 2020-09-19 08:17 - 001605602 _____ C:\WINDOWS\system32\PerfStringBackup.INI
2022-10-08 19:00 - 2019-12-07 16:41 - 000684882 _____ C:\WINDOWS\system32\perfh005.dat
2022-10-08 19:00 - 2019-12-07 16:41 - 000137646 _____ C:\WINDOWS\system32\perfc005.dat
2022-10-08 19:00 - 2019-12-07 11:13 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\INF
2022-10-08 18:57 - 2016-10-12 11:54 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\Google
2022-10-08 18:54 - 2020-10-11 15:36 - 000000180 _____ C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
2022-10-08 18:54 - 2016-10-12 11:51 - 000000000 __SHD C:\Users\User\IntelGraphicsProfiles
2022-10-08 18:53 - 2020-09-19 08:38 - 000000006 ____H C:\WINDOWS\Tasks\SA.DAT
2022-10-08 18:53 - 2020-09-19 08:09 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\system32\SleepStudy
2022-10-08 18:53 - 2020-09-19 08:08 - 000008192 ___SH C:\DumpStack.log.tmp
2022-10-08 18:53 - 2019-12-07 11:14 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\ServiceState
2022-10-08 07:13 - 2020-09-19 08:38 - 000003640 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\MicrosoftEdgeUpdateTaskMachineUA
2022-10-08 07:13 - 2020-09-19 08:38 - 000003516 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\MicrosoftEdgeUpdateTaskMachineCore
2022-10-06 07:22 - 2019-12-07 11:14 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\AppReadiness
2022-10-06 07:21 - 2019-12-07 11:14 - 000000000 ___HD C:\Program Files\WindowsApps
2022-10-01 22:05 - 2020-09-19 08:38 - 000004562 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task
2022-09-30 12:03 - 2016-10-12 11:57 - 000002136 _____ C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Acrobat Reader DC.lnk
2022-09-16 19:14 - 2016-10-12 12:34 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\system32\MRT
2022-09-16 18:56 - 2016-10-12 12:34 - 141646296 ____C (Microsoft Corporation) C:\WINDOWS\system32\MRT.exe
2022-09-09 12:52 - 2017-12-04 13:10 - 000000000 ____D C:\Users\User\AppData\Local\Packages
2022-09-09 11:51 - 2018-02-18 13:20 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\system32\Drivers\wd

==================== Files in the root of some directories ========

2016-10-28 12:54 - 2016-10-28 12:50 - 000020502 _____ () C:\Users\User\prefs.js

==================== SigCheck ============================

(There is no automatic fix for files that do not pass verification.)

==================== End of FRST.txt ========================

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118241
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Potřebuji ještě log Addition. Je v souboru addition.txt na ploše. Děkuji.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

roman7
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 327
Registrován: 25 bře 2008 23:09

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#3 Příspěvek od roman7 »

taky zdravím
addition zip. je na začátku , nevím proč se to přidalo na začátek


Additional scan result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 07-10-2022 01
Ran by User (08-10-2022 19:39:26)
Running from C:\Users\User\Desktop
Microsoft Windows 10 Home Version 21H1 19043.1826 (X64) (2020-09-19 06:40:34)
Boot Mode: Normal
==========================================================


==================== Accounts: =============================


(If an entry is included in the fixlist, it will be removed.)

Administrator (S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-500 - Administrator - Disabled)
DefaultAccount (S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-503 - Limited - Disabled)
defaultuser0 (S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1000 - Limited - Disabled) => C:\Users\defaultuser0
Guest (S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-501 - Limited - Disabled)
User (S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001 - Administrator - Enabled) => C:\Users\User
WDAGUtilityAccount (S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-504 - Limited - Disabled)

==================== Security Center ========================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed.)

AV: Windows Defender (Enabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}

==================== Installed Programs ======================

(Only the adware programs with "Hidden" flag could be added to the fixlist to unhide them. The adware programs should be uninstalled manually.)

ACDSee 32 (HKLM-x32\...\ACDSee 32) (Version: - )
Adobe Acrobat Reader DC - Czech (HKLM-x32\...\{AC76BA86-7AD7-1029-7B44-AC0F074E4100}) (Version: 22.002.20212 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Refresh Manager (HKLM-x32\...\{AC76BA86-0804-1033-1959-018244601032}) (Version: 1.8.0 - Adobe Systems Incorporated) Hidden
Canon Laser Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program (HKLM\...\{8A16FF47-A5FC-49A8-96B5-31180D317059}) (Version: 2.3.1 - CANON INC.) Hidden
Canon Laser Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program (HKLM\...\Canon Laser Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program) (Version: 2.3.1.40020 - CANON INC.)
Canon MF Scan Utility (HKLM-x32\...\Canon_MF_Scan_Utility) (Version: 1.9.0.0 - CANON INC.)
Canon MF641C (HKLM\...\{F1EB3069-D9A8-4d93-93E3-CBD452625716}) (Version: 6.4.0.3 - CANON INC.)
CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 6.04 - Piriform)
Cryptext (Remove Only) (HKLM-x32\...\CryptextNT4) (Version: - )
Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 105.0.5195.102 - Google LLC)
HP Support Solutions Framework (HKLM-x32\...\{7C3170E8-E61A-41D9-8547-8E96445EA510}) (Version: 12.17.27.5 - HP Inc.)
HP Touchpoint Analytics Client (HKLM\...\{E5FB98E0-0784-44F0-8CEC-95CD4690C43F}) (Version: 4.0.2.1439 - HP Inc.)
HP Update (HKLM-x32\...\{912D30CF-F39E-4B31-AD9A-123C6B794EE2}) (Version: 5.005.002.002 - Hewlett-Packard)
Intel(R) Processor Graphics (HKLM-x32\...\{F0E3AD40-2BBD-4360-9C76-B9AC9A5886EA}) (Version: 20.19.15.5063 - Intel Corporation)
Kontrola stavu osobního počítače s Windows (HKLM\...\{D1F15F7A-707A-42BD-BE6B-3380616F796D}) (Version: 3.6.2204.08001 - Microsoft Corporation)
LibreOffice 5.2.1.2 (HKLM-x32\...\{30566BDB-4658-461F-AF23-09CF7E2BC1D1}) (Version: 5.2.1.2 - The Document Foundation)
Microsoft Edge (HKLM-x32\...\Microsoft Edge) (Version: 106.0.1370.37 - Microsoft Corporation)
Microsoft Edge WebView2 Runtime (HKLM-x32\...\Microsoft EdgeWebView) (Version: 105.0.1343.53 - Microsoft Corporation)
Microsoft HEVC Media Extension Installation for Microsoft.HEVCVideoExtension_1.0.2512.0_x64__8wekyb3d8bbwe (x64) (HKLM\...\{B0169E83-757B-EF66-E2F0-391944D785BC}) (Version: 1.0.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
Microsoft OneDrive (HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 22.166.0807.0002 - Microsoft Corporation)
Microsoft Update Health Tools (HKLM\...\{7B1FCD52-8F6B-4F12-A143-361EA39F5E7C}) (Version: 3.67.0.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable (x86) - 14.0.24215 (HKLM-x32\...\{e2803110-78b3-4664-a479-3611a381656a}) (Version: 14.0.24215.1 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2015 x86 Additional Runtime - 14.0.24215 (HKLM-x32\...\{69BCE4AC-9572-3271-A2FB-9423BDA36A43}) (Version: 14.0.24215 - Microsoft Corporation) Hidden
Microsoft Visual C++ 2015 x86 Minimum Runtime - 14.0.24215 (HKLM-x32\...\{BBF2AC74-720C-3CB3-8291-5E34039232FA}) (Version: 14.0.24215 - Microsoft Corporation) Hidden
PDF-Viewer (HKLM\...\{A278382D-4F1B-4D47-9885-8523F7261E8D}_is1) (Version: 2.5.206.0 - Tracker Software Products Ltd)
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.7944 - Realtek Semiconductor Corp.)
Skype verze 8.27 (HKLM-x32\...\Skype_is1) (Version: 8.27 - Skype Technologies S.A.)
Studie vylepšování produktu HP Deskjet 3050 J610 series (HKLM\...\{8310B4FA-2ADE-4022-BD5A-28C4BDADC7D2}) (Version: 28.0.1315.0 - Hewlett-Packard Co.)
Synaptics Pointing Device Driver (HKLM\...\SynTPDeinstKey) (Version: 19.3.31.31 - Synaptics Incorporated)
Toner Status (HKLM-x32\...\{6E9A516A-6189-4502-80FD-51BE28989CEB}) (Version: 1.7.0.0 - CANON INC.)
Total Commander 64-bit (Remove or Repair) (HKLM\...\Totalcmd64) (Version: 8.52a - Ghisler Software GmbH)
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4023057) (HKLM\...\{16AD6161-2E47-4BF1-AA77-0946EFE93E08}) (Version: 2.61.0.0 - Microsoft Corporation)
VLC media player (HKLM-x32\...\VLC media player) (Version: 3.0.8 - VideoLAN)
WinRAR 5.71 (64-bit) (HKLM\...\WinRAR archiver) (Version: 5.71.0 - win.rar GmbH)
Základní software zařízení HP Deskjet 3050 J610 series (HKLM\...\{A74FCB98-0C9F-4D35-8F81-79BD5AA6A88F}) (Version: 28.0.1315.0 - Hewlett-Packard Co.)
Zoner Photo Studio 17 (HKLM\...\ZonerPhotoStudio17_CZ_is1) (Version: 17.0.1.12 - ZONER software)

Packages:
=========
Bubble Witch 3 Saga -> C:\Program Files\WindowsApps\king.com.BubbleWitch3Saga_7.21.71.0_x64__kgqvnymyfvs32 [2022-07-25] (king.com)
Candy Crush Soda Saga -> C:\Program Files\WindowsApps\king.com.CandyCrushSodaSaga_1.227.700.0_x64__kgqvnymyfvs32 [2022-10-05] (king.com)
Disney Magic Kingdoms -> C:\Program Files\WindowsApps\A278AB0D.DisneyMagicKingdoms_7.2.10.0_x86__h6adky7gbf63m [2022-09-18] (Gameloft SE)
Doplněk multimediálního modulu pro aplikaci Fotografie -> C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Photos.MediaEngineDLC_1.0.0.0_x64__8wekyb3d8bbwe [2020-02-09] (Microsoft Corporation)
Doplněk pro Fotky -> C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Windows.Photos.DLC.Main_2021.39122.10110.0_x64__8wekyb3d8bbwe [2021-03-15] (Microsoft Corporation)
FarmVille 2: Country Escape -> C:\Program Files\WindowsApps\D52A8D61.FarmVille2CountryEscape_20.4.7852.0_x64__jwbwg6xx0377a [2022-07-28] (Zynga Inc.)
HP Support Assistant -> C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.HPSupportAssistant_9.20.22.0_x64__v10z8vjag6ke6 [2022-08-30] (HP Inc.)
Microsoft Advertising SDK for XAML -> C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Advertising.Xaml_10.1811.1.0_x64__8wekyb3d8bbwe [2019-02-13] (Microsoft Corporation) [MS Ad]
Microsoft Advertising SDK for XAML -> C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Advertising.Xaml_10.1811.1.0_x86__8wekyb3d8bbwe [2019-02-13] (Microsoft Corporation) [MS Ad]
Microsoft Solitaire Collection -> C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.MicrosoftSolitaireCollection_4.14.9130.0_x64__8wekyb3d8bbwe [2022-09-18] (Microsoft Studios) [MS Ad]
Netflix -> C:\Program Files\WindowsApps\4DF9E0F8.Netflix_6.98.1805.0_x64__mcm4njqhnhss8 [2022-02-17] (Netflix, Inc.)
TuneIn Radio -> C:\Program Files\WindowsApps\TuneIn.TuneInRadio_4.0.7.0_x64__6bhtb546zcxnj [2019-09-24] (TuneIn) [MS Ad]
Twitter -> C:\Program Files\WindowsApps\9E2F88E3.TWITTER_7.0.1.0_neutral__wgeqdkkx372wm [2021-06-18] (Twitter Inc.)

==================== Custom CLSID (Whitelisted): ==============

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001_Classes\CLSID\{C591CFEA-E432-495d-A0BE-58E4CCD87B17}\Shell\Open\Command -> C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPCpl.dll (Synaptics Incorporated -> Synaptics Incorporated)
ContextMenuHandlers1: [WinRAR] -> {B41DB860-64E4-11D2-9906-E49FADC173CA} => C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll [2019-04-27] (win.rar GmbH -> Alexander Roshal)
ContextMenuHandlers1-x32: [WinRAR32] -> {B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} => C:\Program Files\WinRAR\rarext32.dll [2019-04-27] (win.rar GmbH -> Alexander Roshal)
ContextMenuHandlers5: [igfxDTCM] -> {9B5F5829-A529-4B12-814A-E81BCB8D93FC} => C:\WINDOWS\system32\igfxDTCM.dll [2019-02-25] (Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher -> Intel Corporation)
ContextMenuHandlers6: [WinRAR] -> {B41DB860-64E4-11D2-9906-E49FADC173CA} => C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll [2019-04-27] (win.rar GmbH -> Alexander Roshal)
ContextMenuHandlers6-x32: [WinRAR32] -> {B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} => C:\Program Files\WinRAR\rarext32.dll [2019-04-27] (win.rar GmbH -> Alexander Roshal)

==================== Codecs (Whitelisted) ====================

==================== Shortcuts & WMI ========================

==================== Loaded Modules (Whitelisted) =============

2021-12-25 14:41 - 2018-06-19 15:40 - 000002560 _____ (CANON INC.) [File not signed] C:\Program Files (x86)\Canon\OIPTonerStatus\CnTnrStsTask_CS.dll
2021-12-25 14:40 - 2018-01-26 08:24 - 000005120 _____ (CANON INC.) [File not signed] C:\Program Files\Canon\Canon MF Network Scanner Selector\CMFNSS6_cs-CZ.DLL
2021-12-25 14:36 - 2018-01-29 12:26 - 000153088 _____ (CANON INC.) [File not signed] C:\WINDOWS\System32\CNCENPM6.dll

==================== Alternate Data Streams (Whitelisted) ========

==================== Safe Mode (Whitelisted) ==================

==================== Association (Whitelisted) =================

==================== Internet Explorer (Whitelisted) ==========

HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.seznam.cz/
BHO: HP Network Check Helper -> {E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE} -> C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPluginx64.dll [2022-08-17] (HP Inc. -> HP Inc.)
BHO-x32: HP Network Check Helper -> {E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE} -> C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll [2022-08-17] (HP Inc. -> HP Inc.)

==================== Hosts content: =========================

(If needed Hosts: directive could be included in the fixlist to reset Hosts.)

2016-07-16 13:47 - 2020-10-11 19:47 - 000000841 _____ C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
127.0.0.1 localhost

==================== Other Areas ===========================

(Currently there is no automatic fix for this section.)

HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1000\Control Panel\Desktop\\Wallpaper ->
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\Control Panel\Desktop\\Wallpaper -> c:\windows\web\wallpaper\theme1\img1.jpg
DNS Servers: 192.168.1.1
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System => (ConsentPromptBehaviorAdmin: 5) (ConsentPromptBehaviorUser: 3) (EnableLUA: 1)
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer => (SmartScreenEnabled: RequireAdmin)
Windows Firewall is enabled.

==================== MSCONFIG/TASK MANAGER disabled items ==

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed.)

HKLM\...\StartupApproved\Run: => "RTHDVCPL"
HKLM\...\StartupApproved\Run: => "Classic Start Menu"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\StartupFolder: => "Sledovat výstrahy inkoustu - HP Deskjet 3050 J610 series (Síť).lnk"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\Run: => "Zoner Photo Studio Autoupdate"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\Run: => "OneDrive"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\Run: => "HP Deskjet 3050 J610 series (NET)"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\Run: => "Skype for Desktop"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\Run: => "CCleaner Smart Cleaning"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\StartupApproved\Run: => "MicrosoftEdgeAutoLaunch_C46CFC0629905CC775E70B50EA8A519C"

==================== FirewallRules (Whitelisted) ================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

FirewallRules: [UDP Query User{A3DBEF77-E98A-479B-9137-8BE2D9093F55}C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicator.exe] => (Block) C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicator.exe (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
FirewallRules: [TCP Query User{6374CAD9-8356-4F56-844A-31D588BD78B4}C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicator.exe] => (Block) C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicator.exe (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
FirewallRules: [UDP Query User{2D919E49-7266-4CDD-A032-0A57B8B40EBE}C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicatorcom.exe] => (Block) C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicatorcom.exe (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
FirewallRules: [TCP Query User{C8F89498-5750-48A2-8BB1-E0B445B17BD1}C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicatorcom.exe] => (Block) C:\program files\hp\hp deskjet 3050 j610 series\bin\hpnetworkcommunicatorcom.exe (Hewlett Packard -> Hewlett-Packard Co.)
FirewallRules: [{D8DD3AC1-A55F-4D0D-BCC6-725797A937DC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Microsoft\Skype for Desktop\Skype.exe (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
FirewallRules: [{99178CB5-D192-4407-B974-2E05403F9D5A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Microsoft\Skype for Desktop\Skype.exe (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
FirewallRules: [{36DFCA6D-1C2B-47FD-945B-182BF6906498}] => (Allow) C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe (Piriform Software Ltd -> Piriform)
FirewallRules: [{5D4AF6DE-489A-4551-BC3B-7F07A37C4C2A}] => (Allow) C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe (Piriform Software Ltd -> Piriform)
FirewallRules: [TCP Query User{8D0E64AB-CEE1-416B-AE74-3E520B11C091}C:\starý hdd\program files\zoner\photo studio 17\program32\mediaserver.exe] => (Block) C:\starý hdd\program files\zoner\photo studio 17\program32\mediaserver.exe (ZONER software, a.s. -> ZONER software)
FirewallRules: [UDP Query User{D0ACA7D0-A851-47D7-A86A-869B72E0A0AD}C:\starý hdd\program files\zoner\photo studio 17\program32\mediaserver.exe] => (Block) C:\starý hdd\program files\zoner\photo studio 17\program32\mediaserver.exe (ZONER software, a.s. -> ZONER software)
FirewallRules: [{979B54AA-F9FB-4CCF-A064-3E1B5A1D69B4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google LLC -> Google LLC)
FirewallRules: [{86DF343F-7877-40C7-8F57-11A98871C19D}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.88.3401.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
FirewallRules: [{E85C0B08-811A-46D8-93DA-323C21E3821C}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.88.3401.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
FirewallRules: [{7A402FE1-9DFB-46F2-A394-92D4B5EDCD8A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.88.3401.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
FirewallRules: [{D9EEEF84-B908-40E6-B84E-DB4AD020DEE1}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.88.3401.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe (Skype Software Sarl -> Skype Technologies S.A.)
FirewallRules: [{135D6E2D-DC3A-4517-B7A5-DFB5C6062627}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeWebView\Application\105.0.1343.53\msedgewebview2.exe (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)

==================== Restore Points =========================

22-09-2022 16:32:00 Instalační služba modulů systému Windows
28-09-2022 19:44:53 Instalační služba modulů systému Windows
01-10-2022 22:12:36 Instalační služba modulů systému Windows
01-10-2022 22:52:46 Instalační služba modulů systému Windows
06-10-2022 07:27:04 Instalační služba modulů systému Windows
07-10-2022 06:48:50 Instalační služba modulů systému Windows
07-10-2022 12:55:25 Instalační služba modulů systému Windows
08-10-2022 19:18:48 Instalační služba modulů systému Windows

==================== Faulty Device Manager Devices ============


==================== Event log errors: ========================

Application errors:
==================
Error: (10/08/2022 06:54:51 PM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.

Error: (10/08/2022 07:21:26 AM) (Source: System Restore) (EventID: 8193) (User: )
Description: Vytvoření bodu obnovení se nezdařilo (Proces = C:\WINDOWS\winsxs\amd64_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35_10.0.19041.1940_none_7dd80d767cb5c7b0\TiWorker.exe -Embedding; Popis = Instalační služba modulů systému Windows; Chyba = 0x80010108).

Error: (10/08/2022 07:05:41 AM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.

Error: (10/07/2022 12:32:26 PM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.

Error: (10/07/2022 06:42:18 AM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.

Error: (10/06/2022 06:41:07 AM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.

Error: (10/05/2022 01:41:25 PM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.

Error: (10/04/2022 07:53:12 PM) (Source: SideBySide) (EventID: 59) (User: )
Description: Generování kontextu aktivace pro C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe se nezdařilo. Chyba v souboru manifestu nebo zásady C:\Program Files (x86)\HP\HP Support Framework\Modules\HPDeviceCheck\HPDeviceCheck.exe.Config na řádku 0.
Neplatná syntaxe XML.


System errors:
=============
Error: (10/08/2022 07:07:28 PM) (Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient) (EventID: 20) (User: NT AUTHORITY)
Description: Instalace se nezdařila: Instalování následující aktualizace se nezdařilo z důvodu chyby (0x80070050): Aktualizace bezpečnostních informací pro produkt Microsoft Defender Antivirus - KB2267602 (verze 1.375.1750.0).

Error: (10/08/2022 07:00:25 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7022) (User: )
Description: Služba Správce stažených map přestala během spouštění reagovat.

Error: (10/08/2022 06:58:19 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: )
Description: Služba HP Touchpoint Analytics neuspěla při spuštění v důsledku následující chyby:
Služba neodpověděla na řídicí nebo zahajovací požadavek dostatečně včas.

Error: (10/08/2022 06:58:19 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7009) (User: )
Description: Při čekání na připojení služby HP Touchpoint Analytics bylo dosaženo časového limitu (30000 ms).

Error: (10/08/2022 06:57:32 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7022) (User: )
Description: Služba Optimalizace doručení přestala během spouštění reagovat.

Error: (10/08/2022 06:56:32 PM) (Source: disk) (EventID: 7) (User: )
Description: Zařízení \Device\Harddisk0\DR0 má chybný blok.

Error: (10/08/2022 06:56:28 PM) (Source: disk) (EventID: 7) (User: )
Description: Zařízení \Device\Harddisk0\DR0 má chybný blok.

Error: (10/08/2022 06:56:24 PM) (Source: disk) (EventID: 7) (User: )
Description: Zařízení \Device\Harddisk0\DR0 má chybný blok.


Windows Defender:
================
Date: 2022-08-19 19:28:44
Description:
Prohledávání Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender bylo zastaveno před dokončením.
ID prohledávání: {6EDE5DB3-B2F3-4D5B-80BD-DCEC472318C8}
Typ prohledávání: Antimalwarový program
Parametry prohledávání: Rychlé prohledávání
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM

Date: 2022-08-18 11:04:16
Description:
Prohledávání Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender bylo zastaveno před dokončením.
ID prohledávání: {64E52353-915C-4174-9B91-8132D487FD48}
Typ prohledávání: Antimalwarový program
Parametry prohledávání: Rychlé prohledávání
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM

Date: 2022-08-09 07:53:17
Description:
Prohledávání Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender bylo zastaveno před dokončením.
ID prohledávání: {3274FBFB-145E-42D8-BD45-7C35323BF2E4}
Typ prohledávání: Antimalwarový program
Parametry prohledávání: Rychlé prohledávání
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM

Date: 2022-08-08 19:59:18
Description:
Prohledávání Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender bylo zastaveno před dokončením.
ID prohledávání: {02677008-5214-4A7F-8119-FB2106BE71EB}
Typ prohledávání: Antimalwarový program
Parametry prohledávání: Rychlé prohledávání
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM

Date: 2022-08-08 13:09:27
Description:
Prohledávání Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender bylo zastaveno před dokončením.
ID prohledávání: {1FA5356D-4539-42C1-B250-6C9F51ECAFBD}
Typ prohledávání: Antimalwarový program
Parametry prohledávání: Rychlé prohledávání
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM
Event[0]:

Date: 2022-10-08 19:07:28
Description:
Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender narazil na chybu při pokusu o aktualizaci bezpečnostních informací.
Nová verze bezpečnostních informací:
Předchozí verze bezpečnostních informací: 1.375.1664.0
Zdroj aktualizace: Server Microsoft Update
Typ bezpečnostních informací: Antivirový program
Typ aktualizace: Úplné
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM
Aktuální verze modulu:
Předchozí verze modulu: 1.1.19600.3
Kód chyby: 0x80070050
Popis chyby: Soubor existuje.

Date: 2022-10-07 12:45:19
Description:
Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender narazil na chybu při pokusu o aktualizaci bezpečnostních informací.
Nová verze bezpečnostních informací:
Předchozí verze bezpečnostních informací: 1.375.1607.0
Zdroj aktualizace: Server Microsoft Update
Typ bezpečnostních informací: Antivirový program
Typ aktualizace: Úplné
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM
Aktuální verze modulu:
Předchozí verze modulu: 1.1.19600.3
Kód chyby: 0x80070050
Popis chyby: Soubor existuje.

Date: 2022-10-06 07:08:20
Description:
Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender narazil na chybu při pokusu o aktualizaci bezpečnostních informací.
Nová verze bezpečnostních informací:
Předchozí verze bezpečnostních informací: 1.375.1344.0
Zdroj aktualizace: Centrum společnosti Microsoft pro ochranu před škodlivým softwarem
Typ bezpečnostních informací: Antivirový program
Typ aktualizace: Úplné
Uživatel: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE
Aktuální verze modulu:
Předchozí verze modulu: 1.1.19600.3
Kód chyby: 0x80070102
Popis chyby: Vypršel časový limit operace čekání.

Date: 2022-10-06 07:02:18
Description:
Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender narazil na chybu při pokusu o aktualizaci bezpečnostních informací.
Nová verze bezpečnostních informací:
Předchozí verze bezpečnostních informací: 1.375.1344.0
Zdroj aktualizace: Server Microsoft Update
Typ bezpečnostních informací: Antivirový program
Typ aktualizace: Úplné
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM
Aktuální verze modulu:
Předchozí verze modulu: 1.1.19600.3
Kód chyby: 0x80070102
Popis chyby: Vypršel časový limit operace čekání.

Date: 2022-10-06 07:02:18
Description:
Antivirová ochrana v programu Microsoft Defender narazil na chybu při pokusu o aktualizaci bezpečnostních informací.
Nová verze bezpečnostních informací:
Předchozí verze bezpečnostních informací: 1.375.1344.0
Zdroj aktualizace: Server Microsoft Update
Typ bezpečnostních informací: Antivirový program
Typ aktualizace: Úplné
Uživatel: NT AUTHORITY\SYSTEM
Aktuální verze modulu:
Předchozí verze modulu: 1.1.19600.3
Kód chyby: 0x80070102
Popis chyby: Vypršel časový limit operace čekání.

CodeIntegrity:
===============
Date: 2021-10-30 13:53:24
Description:
Code Integrity is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Windows\System32\aepic.dll because the set of per-page image hashes could not be found on the system.


==================== Memory info ===========================

BIOS: Insyde F.23 07/11/2017
Motherboard: HP 80C5
Processor: Intel(R) Pentium(R) CPU N3700 @ 1.60GHz
Percentage of memory in use: 80%
Total physical RAM: 3938.27 MB
Available physical RAM: 777.86 MB
Total Virtual: 4706.27 MB
Available Virtual: 1197.7 MB

==================== Drives ================================

Drive c: () (Fixed) (Total:464.22 GB) (Free:254.04 GB) (Model: HGST HTS545050A7E680) NTFS

\\?\Volume{5c678065-1488-4fd7-bd78-ca8b2ade55f2}\ (Obnovení) (Fixed) (Total:0.44 GB) (Free:0.42 GB) NTFS
\\?\Volume{099b7faa-9aa5-47b4-a897-fa738401b2a8}\ () (Fixed) (Total:0.99 GB) (Free:0.46 GB) NTFS
\\?\Volume{473336f1-8ed1-43bc-8527-d1d1f1db4d23}\ () (Fixed) (Total:0.09 GB) (Free:0.05 GB) FAT32

==================== MBR & Partition Table ====================

==========================================================
Disk: 0 (Size: 465.8 GB) (Disk ID: 26E1DBB6)

Partition: GPT.

==================== End of Addition.txt =======================

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118241
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#4 Příspěvek od Rudy »

OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\MountPoints2: {12e559b6-d2a8-11ec-92bd-705a0fb3829d} - "D:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\MountPoints2: {3e5992b2-a930-11ec-92b6-705a0fb3829d} - "D:\HiSuiteDownLoader.exe"
Task: {AC4E592C-BFA0-4A18-AD00-B270370E8391} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\Modules\HPSSFUpdater.exe /f (No File)
Task: {BAC646DC-A45D-43E6-9414-AC75BE1E4D6E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-10-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {A7786717-81BD-4331-884D-E83B8331210A} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-10-12] (Google Inc -> Google Inc.)
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

roman7
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 327
Registrován: 25 bře 2008 23:09

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#5 Příspěvek od roman7 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 07-10-2022 01
Ran by User (08-10-2022 22:22:39) Run:2
Running from C:\Users\User\Desktop
Loaded Profiles: defaultuser0 & User
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\MountPoints2: {12e559b6-d2a8-11ec-92bd-705a0fb3829d} - "D:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\...\MountPoints2: {3e5992b2-a930-11ec-92b6-705a0fb3829d} - "D:\HiSuiteDownLoader.exe"
Task: {AC4E592C-BFA0-4A18-AD00-B270370E8391} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\Modules\HPSSFUpdater.exe /f (No File)
Task: {BAC646DC-A45D-43E6-9414-AC75BE1E4D6E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-10-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {A7786717-81BD-4331-884D-E83B8331210A} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2016-10-12] (Google Inc -> Google Inc.)
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{12e559b6-d2a8-11ec-92bd-705a0fb3829d} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-3431129528-3102586650-2004860955-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{3e5992b2-a930-11ec-92b6-705a0fb3829d} => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{AC4E592C-BFA0-4A18-AD00-B270370E8391}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{AC4E592C-BFA0-4A18-AD00-B270370E8391}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{BAC646DC-A45D-43E6-9414-AC75BE1E4D6E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BAC646DC-A45D-43E6-9414-AC75BE1E4D6E}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{A7786717-81BD-4331-884D-E83B8331210A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A7786717-81BD-4331-884D-E83B8331210A}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat => moved successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 1572864 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 43520587 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 14717897 B
Edge => 0 B
Chrome => 43799761 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 421974893 B
defaultuser0 => 421974893 B
User => 427669301 B

RecycleBin => 4744192 B
EmptyTemp: => 1.3 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 22:25:12 ====

roman7
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 327
Registrován: 25 bře 2008 23:09

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#6 Příspěvek od roman7 »

Je to o něco lepší. Trvá dlouho, první otevření nějaké aplikace. Pokud aplikaci otevřu po chvíli znovu, je načítání rychlejší.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118241
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#7 Příspěvek od Rudy »

Zkuste ještě defragmentovat disk.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

roman7
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 327
Registrován: 25 bře 2008 23:09

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#8 Příspěvek od roman7 »

Děkuji.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118241
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji.

#9 Příspěvek od Rudy »

Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno