Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu, výpadky internetu

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#1 Příspěvek od cerman »

Prosím o kokntrolu logu v příloze, Vypadává internetové připojení 5G od O2. Děkuji , Cerman
Přílohy
FRST.zip
(7.06 KiB) Staženo 44 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118271
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#3 Příspěvek od cerman »

Posilám /snad/ vyžádané. Bylo to v češtině a troško jinak.Build: 03-23-2022
# Database: 2022-03-15.3 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 07-25-2022
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 3
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\o\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1343 octets] - [17/01/2019 09:50:06]
AdwCleaner[C00].txt - [1489 octets] - [17/01/2019 09:50:26]
AdwCleaner_Debug.log - [7908 octets] - [03/10/2019 13:20:26]
AdwCleaner[S01].txt - [1706 octets] - [03/10/2019 13:20:48]
AdwCleaner[C01].txt - [1767 octets] - [03/10/2019 13:22:28]
AdwCleaner[S02].txt - [2030 octets] - [25/07/2022 15:58:46]
AdwCleaner[S03].txt - [2091 octets] - [25/07/2022 16:17:45]
AdwCleaner[S04].txt - [2152 octets] - [25/07/2022 16:18:28]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C04].txt ##########

cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#4 Příspěvek od cerman »

Posilám /snad/ vyžádané. Bylo to v češtině a troško jinak.Build: 03-23-2022
# Database: 2022-03-15.3 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 07-25-2022
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 3
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Program Files (x86)\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Users\o\AppData\Roaming\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK
Deleted Preinstalled.HPSupportAssistant Folder C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\HEWLETT-PACKARD\HP SUPPORT FRAMEWORK


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1343 octets] - [17/01/2019 09:50:06]
AdwCleaner[C00].txt - [1489 octets] - [17/01/2019 09:50:26]
AdwCleaner_Debug.log - [7908 octets] - [03/10/2019 13:20:26]
AdwCleaner[S01].txt - [1706 octets] - [03/10/2019 13:20:48]
AdwCleaner[C01].txt - [1767 octets] - [03/10/2019 13:22:28]
AdwCleaner[S02].txt - [2030 octets] - [25/07/2022 15:58:46]
AdwCleaner[S03].txt - [2091 octets] - [25/07/2022 16:17:45]
AdwCleaner[S04].txt - [2152 octets] - [25/07/2022 16:18:28]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C04].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118271
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#5 Příspěvek od Rudy »

OK. Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#6 Příspěvek od cerman »

FRST (2).zip
(7.09 KiB) Staženo 44 x

cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#7 Příspěvek od cerman »

Posílám požadované, pokud bude log 2x , tak se na mně nezlobte. Mám dojem, že oba logy v jedné odpovědi neodešly.Pěkný den, Cerman
Přílohy
Addition.zip
(9.99 KiB) Staženo 42 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118271
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#8 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\...\MountPoints2: {27c10510-1eac-11e8-a65c-4ccc6a63ea7c} - "F:\Lenovo_Suite.exe"
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\...\MountPoints2: {6a1adf00-6ae9-11eb-b4b1-4ccc6a63ea7c} - "F:\Lenovo_Suite.exe"
Task: {C066B677-8C84-4DCF-913E-D5C0BEA2829D} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153168 2018-08-05] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {E7DF2A2A-E524-4370-BB02-B212AFD161E5} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153168 2018-08-05] (Google Inc -> Google Inc.)
Edge Extension: (No Name) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [not found]
Edge Extension: (No Name) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [not found]
Edge Extension: (No Name) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [not found]
Edge Extension: (No Name) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [not found]
C:\Users\o\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\o\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#9 Příspěvek od cerman »

Posílám vyžádanéix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 21-07-2022
Ran by o (26-07-2022 15:24:16) Run:2
Running from C:\Users\o\Downloads
Loaded Profiles: OEM & o
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\...\MountPoints2: {27c10510-1eac-11e8-a65c-4ccc6a63ea7c} - "F:\Lenovo_Suite.exe"
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\...\MountPoints2: {6a1adf00-6ae9-11eb-b4b1-4ccc6a63ea7c} - "F:\Lenovo_Suite.exe"
Task: {C066B677-8C84-4DCF-913E-D5C0BEA2829D} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153168 2018-08-05] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {E7DF2A2A-E524-4370-BB02-B212AFD161E5} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153168 2018-08-05] (Google Inc -> Google Inc.)
Edge Extension: (No Name) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [not found]
Edge Extension: (No Name) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [not found]
Edge Extension: (No Name) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [not found]
Edge Extension: (No Name) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [not found]
C:\Users\o\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiSpyware"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiVirus"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{27c10510-1eac-11e8-a65c-4ccc6a63ea7c} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{6a1adf00-6ae9-11eb-b4b1-4ccc6a63ea7c} => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{C066B677-8C84-4DCF-913E-D5C0BEA2829D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C066B677-8C84-4DCF-913E-D5C0BEA2829D}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{E7DF2A2A-E524-4370-BB02-B212AFD161E5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{E7DF2A2A-E524-4370-BB02-B212AFD161E5}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => removed successfully
C:\Users\o\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini => moved successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.reg => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.bat => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2671679121-1364000227-736312402-1003\Software\Classes\.cmd => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 1572864 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 100586038 B
Java, Discord, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 3511247 B
Edge => 119607 B
Chrome => 32381017 B
Firefox => 1113236146 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 55496 B
NetworkService => 55496 B
OEM => 45276277 B
o => 75319210 B

RecycleBin => 62492871 B
EmptyTemp: => 1.3 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 15:24:29 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118271
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#10 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

cerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 03 lis 2013 11:16

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#11 Příspěvek od cerman »

Změna nastala , musím zaklepat na dřevo , zatím mně internet nevypadl,ale technik O2 taky udělal včera po 13 hod. změnu v nastavení modemu.Nemohu posoudit ,tedy co to bylo. Děkuji Vám za pomoc a přeji jen samé , pěkné a úspěšné dny. Cerman

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118271
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu, výpadky internetu

#12 Příspěvek od Rudy »

Hodně úspěcvhů i vám a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno