Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bubenos
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 26 pro 2019 11:25

Prosím o kontrolu logu

#1 Příspěvek od Bubenos »

Ahoj,
Moc vás prosím o kontrolu logů z RSIT. PC mi sám od sebe maže soubory. Když zapnu třeba po 3 dnech PC tak z plochy vidím, že mi chybějí soubory či aplikace, které tam dříve byli a najdu je v koši. Nevím zda to odstraňuje i jiné soubory než jen z plochy, ale v koši vidím pouze soubory z plochy. Proto tedy prosím o kontrolu logu.

Přikládám rar, kde je FRST a Addition soubor.

Děkuji předem
FRST a Addition logy.rar
(17.46 KiB) Staženo 52 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Bubenos
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 26 pro 2019 11:25

Re: Prosím o kontrolu logu

#3 Příspěvek od Bubenos »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.3.2.0
# -------------------------------
# Build: 03-23-2022
# Database: 2022-03-15.3 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 06-19-2022
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 0
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1462 octets] - [14/08/2021 20:23:48]
AdwCleaner[C00].txt - [1612 octets] - [14/08/2021 20:24:47]
AdwCleaner[S01].txt - [1528 octets] - [14/08/2021 20:26:19]
AdwCleaner[S02].txt - [1589 octets] - [16/09/2021 17:16:30]
AdwCleaner[C02].txt - [1779 octets] - [16/09/2021 17:17:05]
AdwCleaner[S03].txt - [1711 octets] - [16/09/2021 17:18:14]
AdwCleaner[S04].txt - [1772 octets] - [30/10/2021 19:10:16]
AdwCleaner[S05].txt - [1833 octets] - [30/10/2021 19:17:52]
AdwCleaner[S06].txt - [1894 octets] - [31/10/2021 10:37:48]
AdwCleaner[C06].txt - [2084 octets] - [31/10/2021 10:38:15]
AdwCleaner[S07].txt - [2016 octets] - [05/11/2021 16:48:28]
AdwCleaner[C07].txt - [2206 octets] - [05/11/2021 16:48:37]
AdwCleaner[S08].txt - [2138 octets] - [06/11/2021 19:07:41]
AdwCleaner[C08].txt - [2328 octets] - [06/11/2021 19:07:56]
AdwCleaner[S09].txt - [2260 octets] - [19/06/2022 14:02:26]
AdwCleaner[S10].txt - [2321 octets] - [19/06/2022 14:03:57]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C10].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1558997955-55845073-2629518697-1010\...\RunOnce: [Uninstall 21.220.1024.0005\amd64] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Vlasta\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\21.220.1024.0005\amd64" (No File)
HKU\S-1-5-21-1558997955-55845073-2629518697-1010\...\RunOnce: [Uninstall 21.220.1024.0005] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Vlasta\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\21.220.1024.0005" (No File)
Task: {963C5EC7-8254-48BE-8399-48A907575D4E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA{C5A24259-CBE0-4B2A-94AF-31FE0364EBC9} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-05-21] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {B9EC5DF7-E040-4BFB-9E1C-8C1BAFC6E802} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore{5C1B9037-9130-4F77-B05A-719D10DD5C0E} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-05-21] (Google Inc -> Google LLC)
FirewallRules: [TCP Query User{E243E7D6-03EB-49CE-9AD8-2179753D8CCA}C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe] => (Block) C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{8B9C3E91-DBBE-4317-88CB-A910449C48E7}C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe] => (Block) C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{F4F25E02-DAB4-4F8E-9F95-BA08FE57D60C}D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe] => (Allow) D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{AB2B06BC-93FF-44E0-86FD-0CDE732B9153}D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe] => (Allow) D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe => No File

EmptyTemp:
Hosts:
End
Uložte do D:\Programy jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Bubenos
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 26 pro 2019 11:25

Re: Prosím o kontrolu logu

#5 Příspěvek od Bubenos »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 16-06-2022
Ran by dbube (19-06-2022 19:48:15) Run:4
Running from D:\Programy
Loaded Profiles: dbube & Vlasta
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1558997955-55845073-2629518697-1010\...\RunOnce: [Uninstall 21.220.1024.0005\amd64] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Vlasta\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\21.220.1024.0005\amd64" (No File)
HKU\S-1-5-21-1558997955-55845073-2629518697-1010\...\RunOnce: [Uninstall 21.220.1024.0005] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Vlasta\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\21.220.1024.0005" (No File)
Task: {963C5EC7-8254-48BE-8399-48A907575D4E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA{C5A24259-CBE0-4B2A-94AF-31FE0364EBC9} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-05-21] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {B9EC5DF7-E040-4BFB-9E1C-8C1BAFC6E802} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore{5C1B9037-9130-4F77-B05A-719D10DD5C0E} => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-05-21] (Google Inc -> Google LLC)
FirewallRules: [TCP Query User{E243E7D6-03EB-49CE-9AD8-2179753D8CCA}C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe] => (Block) C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{8B9C3E91-DBBE-4317-88CB-A910449C48E7}C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe] => (Block) C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{F4F25E02-DAB4-4F8E-9F95-BA08FE57D60C}D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe] => (Allow) D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{AB2B06BC-93FF-44E0-86FD-0CDE732B9153}D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe] => (Allow) D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe => No File

EmptyTemp:
Hosts:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-1558997955-55845073-2629518697-1010\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Uninstall 21.220.1024.0005\amd64" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-1558997955-55845073-2629518697-1010\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Uninstall 21.220.1024.0005" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{963C5EC7-8254-48BE-8399-48A907575D4E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{963C5EC7-8254-48BE-8399-48A907575D4E}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA{C5A24259-CBE0-4B2A-94AF-31FE0364EBC9} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA{C5A24259-CBE0-4B2A-94AF-31FE0364EBC9}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{B9EC5DF7-E040-4BFB-9E1C-8C1BAFC6E802}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B9EC5DF7-E040-4BFB-9E1C-8C1BAFC6E802}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore{5C1B9037-9130-4F77-B05A-719D10DD5C0E} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore{5C1B9037-9130-4F77-B05A-719D10DD5C0E}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{E243E7D6-03EB-49CE-9AD8-2179753D8CCA}C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{8B9C3E91-DBBE-4317-88CB-A910449C48E7}C:\users\dbube\appdata\local\discord\app-1.0.9004\discord.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{F4F25E02-DAB4-4F8E-9F95-BA08FE57D60C}D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{AB2B06BC-93FF-44E0-86FD-0CDE732B9153}D:\hry\steamapps\common\paladins\binaries\win64\paladins.exe" => removed successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 59387299 B
Java, Discord, Steam htmlcache => 842733738 B
Windows/system/drivers => 27633812 B
Edge => 0 B
Chrome => 185858290 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 144252 B
dbube => 97522672 B
Vlasta => 197230245 B

RecycleBin => 8979364 B
EmptyTemp: => 1.3 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 19:48:51 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Bubenos
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 26 pro 2019 11:25

Re: Prosím o kontrolu logu

#7 Příspěvek od Bubenos »

Moc Děkuji!

Vypadá to OK, ještě to budu pár dni sledovat a popřípadě se ozvu. Super práce jako vždy, moc děkuji. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#8 Příspěvek od Rudy »

Rádo se stalo! :-)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět