Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
maiky11
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2020 12:05

Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

#1 Příspěvek od maiky11 »

Dobrý den, při zapnutí PC na mě vyškočí hlášky, že při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému.
V příloze zasílám logy z AdwCleaner a FRST.
Windows 10
logy.rar
(28.07 KiB) Staženo 73 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
V ADW Cleaneru dejte odstranit. Restartujte a pak otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

Close Processes:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-06-08] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
Task: {08142B07-83EA-458A-9266-29151A74B30E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost <==== ATTENTION
Task: {33EE36F5-A261-4124-ACEA-3D3A1E3A47D5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\winrmsrv => winrmsrv.exe <==== ATTENTION
Task: {525C2A59-A083-418F-89C4-6923085E9661} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-01] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {588BACE6-2FF5-4245-B5E4-CA9923F98ED0} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui => winlogui.exe <==== ATTENTION
Task: {C0484F82-0EFE-4BC1-82FC-F477611B5E0A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\StartupCheckLibrary => rundll32.exe StartupCheckLibrary.dll,DllMainRunLibrary <==== ATTENTION
Task: {CD4BFE33-F127-4A8F-91AC-6BA29D9BF0D4} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-01] (Google LLC -> Google LLC)C:\Windows\system32\setup4.2.6.tmpC:\Windows\system32\setup4.2.6.tmp
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
FirewallRules: [TCP Query User{E9DA815B-8008-4E5A-9990-FD6EB4211EFF}C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe] => (Allow) C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{56F8FAF3-6854-4337-8BA9-7D8484728637}C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe] => (Allow) C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe => No File
FirewallRules: [{66F109CA-7C00-449A-BAF7-1D8A9BFFFD43}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{E1528E08-84BC-45F2-98A3-6D2E811C77A6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\mvada\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

maiky11
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2020 12:05

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

#3 Příspěvek od maiky11 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 29-08-2020
Ran by mvada (31-08-2020 14:47:29) Run:2
Running from C:\Users\mvada\Downloads
Loaded Profiles: mvada
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

Close Processes:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-06-08] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
Task: {08142B07-83EA-458A-9266-29151A74B30E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost <==== ATTENTION
Task: {33EE36F5-A261-4124-ACEA-3D3A1E3A47D5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\winrmsrv => winrmsrv.exe <==== ATTENTION
Task: {525C2A59-A083-418F-89C4-6923085E9661} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-01] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {588BACE6-2FF5-4245-B5E4-CA9923F98ED0} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui => winlogui.exe <==== ATTENTION
Task: {C0484F82-0EFE-4BC1-82FC-F477611B5E0A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\StartupCheckLibrary => rundll32.exe StartupCheckLibrary.dll,DllMainRunLibrary <==== ATTENTION
Task: {CD4BFE33-F127-4A8F-91AC-6BA29D9BF0D4} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-01] (Google LLC -> Google LLC)C:\Windows\system32\setup4.2.6.tmpC:\Windows\system32\setup4.2.6.tmp
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
FirewallRules: [TCP Query User{E9DA815B-8008-4E5A-9990-FD6EB4211EFF}C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe] => (Allow) C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{56F8FAF3-6854-4337-8BA9-7D8484728637}C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe] => (Allow) C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe => No File
FirewallRules: [{66F109CA-7C00-449A-BAF7-1D8A9BFFFD43}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{E1528E08-84BC-45F2-98A3-6D2E811C77A6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{08142B07-83EA-458A-9266-29151A74B30E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{08142B07-83EA-458A-9266-29151A74B30E}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{33EE36F5-A261-4124-ACEA-3D3A1E3A47D5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{33EE36F5-A261-4124-ACEA-3D3A1E3A47D5}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\winrmsrv => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\winrmsrv" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{525C2A59-A083-418F-89C4-6923085E9661}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{525C2A59-A083-418F-89C4-6923085E9661}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{588BACE6-2FF5-4245-B5E4-CA9923F98ED0}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{588BACE6-2FF5-4245-B5E4-CA9923F98ED0}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{C0484F82-0EFE-4BC1-82FC-F477611B5E0A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C0484F82-0EFE-4BC1-82FC-F477611B5E0A}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\StartupCheckLibrary => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Application Experience\StartupCheckLibrary" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{CD4BFE33-F127-4A8F-91AC-6BA29D9BF0D4}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{CD4BFE33-F127-4A8F-91AC-6BA29D9BF0D4}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{E9DA815B-8008-4E5A-9990-FD6EB4211EFF}C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{56F8FAF3-6854-4337-8BA9-7D8484728637}C:\users\mvada\appdata\roaming\spotify\spotify.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{66F109CA-7C00-449A-BAF7-1D8A9BFFFD43}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{E1528E08-84BC-45F2-98A3-6D2E811C77A6}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8151040 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 14746551 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 64991381 B
Windows/system/drivers => 350733 B
Edge => 3435760 B
Chrome => 380181193 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 4608 B
NetworkService => 4608 B
mvada => 188211 B

RecycleBin => 201628 B
EmptyTemp: => 450.4 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 14:47:35 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

#4 Příspěvek od Rudy »

OK. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

maiky11
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2020 12:05

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

#5 Příspěvek od maiky11 »

Chybová hláška zmizela. Děkuju mockrát !

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll a StartUpCheckLibrary.dll došlo k problému

#6 Příspěvek od Rudy »

To jsem rád a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno