Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Pripojenie iPhone modra obrazovka

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Pripojenie iPhone modra obrazovka

#1 Příspěvek od korzar »

Zdravím, hľadal som riešenie na internete, žiaľ môj problém som nenašiel. Mám počítač s win7 64 bit, ktorý donedávna fungoval bez problémov. Pred pár týždňami som ku 16 GB pridal ďalších 8GB pamäte, čo samozrejme nemusí byť dôvod, len píšem pre úplnosť a mám disk rozdelený na niekoľko častí pre Linux Studio.
Problém je, že keď pripojím iPhone k PC cez USB (ktorékoľvek) v priebehu pár sekúnd mi systém padne a objaví sa modrá obrazovka. Ak to isté urobím v Linuxe, systém zaznamená, že tam iPhone je, ale nevie s ním pracovať. Na inom počítači pripojenie funguje normálne. Prikladám logy z FRST a ďakujem za každú radu.
Mimochodom toto poi resete "hovorí" windows:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1051

Additional information about the problem:
BCCode: d1
BCP1: 000000000000002C
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8800505FD99
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\082020-19671-01.dmp
C:\Users\peg\AppData\Local\Temp\WER-94708-0.sysdata.xml

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
Přílohy
logy.rar
(25.91 KiB) Staženo 68 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdarvím! Zkusíme PC vyčistit, ale nemusí to být problém malware. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#3 Příspěvek od korzar »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.7.0
# -------------------------------
# Build: 07-22-2020
# Database: 2020-07-20.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 08-20-2020
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 7 Ultimate
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

Deleted nladljmabboanhihfkjacnnkgjhnokhj

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2755 octets] - [16/06/2020 11:50:32]
AdwCleaner[C00].txt - [2626 octets] - [16/06/2020 11:52:38]
AdwCleaner[S01].txt - [1562 octets] - [20/08/2020 11:10:41]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#4 Příspěvek od Rudy »

Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#5 Příspěvek od korzar »

v prilohe
lof frst aud.rar
(25.5 KiB) Staženo 53 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
Task: {02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155432 2019-10-08] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60} - System32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe -d C:\Users\peg\Downloads
Task: {6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A} - System32\Tasks\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Drivers\ITE8211\Driver\AsusSetup.exe -d D:\Drivers\ITE8211\Driver
Task: {8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C} - System32\Tasks\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\peg\Desktop\AMD\XPR2\Setup.exe -d C:\Users\peg\Desktop\AMD\XPR2
Task: {8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB} - System32\Tasks\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Drivers\USB2\AsusSetup.exe -d D:\Drivers\USB2
Task: {B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155432 2019-10-08] (Google Inc -> Google LLC)
FF NewTab: Mozilla\Firefox\Profiles\se0n7m4t.default -> hxxp://securedsearch.lavasoft.com/?pr=vmn&id=webcompa&ent=hp_WCYID10440__191013
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\kl_prefs_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.js [2020-04-10] <==== ATTENTION (Points to *.cfg file)
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\kl_config_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.cfg [2020-04-10] <==== ATTENTION
C:\Windows\system32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}
HKU\S-1-5-21-3371974989-788379993-4045197900-1000\...\ChromeHTML: -> <==== ATTENTION
ContextMenuHandlers4: [RecuvaShellExt] -> [CC]{435E5DF5-2510-463C-B223-BDA47006D002} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [RecuvaShellExt] -> [CC]{435E5DF5-2510-463C-B223-BDA47006D002} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Windows:nlsPreferences [386]
AlternateDataStreams: C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe:SmartScreen [7]
FirewallRules: [TCP Query User{92243BF2-B760-46FC-8C02-67FD8A66A580}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe] => (Block) C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{C8AE57C3-1F3F-4A69-80B9-C68FD519EC9F}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe] => (Block) C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#7 Příspěvek od korzar »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-08-2020
Ran by peg (21-08-2020 14:27:15) Run:1
Running from C:\Users\peg\Desktop
Loaded Profiles: peg
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
Task: {02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155432 2019-10-08] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60} - System32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe -d C:\Users\peg\Downloads
Task: {6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A} - System32\Tasks\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Drivers\ITE8211\Driver\AsusSetup.exe -d D:\Drivers\ITE8211\Driver
Task: {8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C} - System32\Tasks\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\peg\Desktop\AMD\XPR2\Setup.exe -d C:\Users\peg\Desktop\AMD\XPR2
Task: {8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB} - System32\Tasks\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Drivers\USB2\AsusSetup.exe -d D:\Drivers\USB2
Task: {B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155432 2019-10-08] (Google Inc -> Google LLC)
FF NewTab: Mozilla\Firefox\Profiles\se0n7m4t.default -> hxxp://securedsearch.lavasoft.com/?pr=vmn&id=webcompa&ent=hp_WCYID10440__191013
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\kl_prefs_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.js [2020-04-10] <==== ATTENTION (Points to *.cfg file)
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\kl_config_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.cfg [2020-04-10] <==== ATTENTION
C:\Windows\system32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}
HKU\S-1-5-21-3371974989-788379993-4045197900-1000\...\ChromeHTML: -> <==== ATTENTION
ContextMenuHandlers4: [RecuvaShellExt] -> [CC]{435E5DF5-2510-463C-B223-BDA47006D002} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [RecuvaShellExt] -> [CC]{435E5DF5-2510-463C-B223-BDA47006D002} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Windows:nlsPreferences [386]
AlternateDataStreams: C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe:SmartScreen [7]
FirewallRules: [TCP Query User{92243BF2-B760-46FC-8C02-67FD8A66A580}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe] => (Block) C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{C8AE57C3-1F3F-4A69-80B9-C68FD519EC9F}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe] => (Block) C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfully
C:\Windows\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
C:\Windows\SysWOW64\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"Firefox newtab" => removed successfully
HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE => removed successfully
C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\kl_prefs_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.js => moved successfully
C:\Program Files\mozilla firefox\kl_config_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.cfg => moved successfully
"C:\Windows\system32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}" => not found
HKU\S-1-5-21-3371974989-788379993-4045197900-1000_Classes\ChromeHTML => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\RecuvaShellExt => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\RecuvaShellExt => removed successfully
C:\Windows => ":nlsPreferences" ADS removed successfully
C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe => ":SmartScreen" ADS removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{92243BF2-B760-46FC-8C02-67FD8A66A580}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{C8AE57C3-1F3F-4A69-80B9-C68FD519EC9F}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 21955459 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1485 B
Windows/system/drivers => 26748357 B
Edge => 0 B

korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#8 Příspěvek od korzar »

Pardon nebolo to este komplet, tu je po ukonceni:
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-08-2020
Ran by peg (21-08-2020 14:27:15) Run:1
Running from C:\Users\peg\Desktop
Loaded Profiles: peg
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
Task: {02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155432 2019-10-08] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60} - System32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe -d C:\Users\peg\Downloads
Task: {6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A} - System32\Tasks\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Drivers\ITE8211\Driver\AsusSetup.exe -d D:\Drivers\ITE8211\Driver
Task: {8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C} - System32\Tasks\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\peg\Desktop\AMD\XPR2\Setup.exe -d C:\Users\peg\Desktop\AMD\XPR2
Task: {8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB} - System32\Tasks\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Drivers\USB2\AsusSetup.exe -d D:\Drivers\USB2
Task: {B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155432 2019-10-08] (Google Inc -> Google LLC)
FF NewTab: Mozilla\Firefox\Profiles\se0n7m4t.default -> hxxp://securedsearch.lavasoft.com/?pr=vmn&id=webcompa&ent=hp_WCYID10440__191013
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\kl_prefs_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.js [2020-04-10] <==== ATTENTION (Points to *.cfg file)
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\kl_config_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.cfg [2020-04-10] <==== ATTENTION
C:\Windows\system32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}
HKU\S-1-5-21-3371974989-788379993-4045197900-1000\...\ChromeHTML: -> <==== ATTENTION
ContextMenuHandlers4: [RecuvaShellExt] -> [CC]{435E5DF5-2510-463C-B223-BDA47006D002} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [RecuvaShellExt] -> [CC]{435E5DF5-2510-463C-B223-BDA47006D002} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Windows:nlsPreferences [386]
AlternateDataStreams: C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe:SmartScreen [7]
FirewallRules: [TCP Query User{92243BF2-B760-46FC-8C02-67FD8A66A580}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe] => (Block) C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{C8AE57C3-1F3F-4A69-80B9-C68FD519EC9F}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe] => (Block) C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfully
C:\Windows\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
C:\Windows\SysWOW64\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{02E0C9ED-E262-454A-95F6-37825BDF47BF}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5F888955-F145-494D-8A53-1EB0A6920F60}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6C0F1338-C25D-42F0-9EF4-632A4027CB1A}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{A0EB7633-02CC-4035-B361-5BC2415DE22D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8E6BF13B-69D7-4E1A-8453-57530F80088C}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{EA2C5FC0-6C48-4EB7-81A7-0E5F84A9D3B8}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8F49E382-2579-4AA0-ADBE-C49E8493D7BB}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{77BCC426-A8F2-4832-86C4-F80598063728}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B2F6A63E-E047-4C8E-B6F3-5858083503F3}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"Firefox newtab" => removed successfully
HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE => removed successfully
C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\kl_prefs_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.js => moved successfully
C:\Program Files\mozilla firefox\kl_config_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.cfg => moved successfully
"C:\Windows\system32\Tasks\{E92AE6F0-2416-48CA-90E4-7A6B36FE1818}" => not found
HKU\S-1-5-21-3371974989-788379993-4045197900-1000_Classes\ChromeHTML => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\RecuvaShellExt => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\RecuvaShellExt => removed successfully
C:\Windows => ":nlsPreferences" ADS removed successfully
C:\Users\peg\Downloads\FacebookGameroom.exe => ":SmartScreen" ADS removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{92243BF2-B760-46FC-8C02-67FD8A66A580}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{C8AE57C3-1F3F-4A69-80B9-C68FD519EC9F}C:\users\peg\appdata\local\programs\opera\69.0.3686.77\opera.exe" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 21955459 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1485 B
Windows/system/drivers => 26748357 B
Edge => 0 B
Chrome => 416786113 B
Firefox => 1186503155 B
Opera => 522104479 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 58558278 B
systemprofile32 => 58627694 B
LocalService => 58627694 B
NetworkService => 58686540 B
peg => 1084241550 B

RecycleBin => 12144179823 B
EmptyTemp: => 14.6 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End 1 Fixlog 14:30:42 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#9 Příspěvek od Rudy »

OK. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#10 Příspěvek od korzar »

Nie, opäť nabehla modrá obrazovka. Tak som všetko odpojil, zresetoval iPhone, vyhodil z PC vsetky operacne pamate a znova ich vratil. Zapol pocitac a zrazu to ide. Neviem, kde bol problem, v kazdom pripade vdaka

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#11 Příspěvek od Rudy »

Možná byl problém v kontaktech RAM, nebo jste je je zpět osadil v jiném pořadí. Někdy je problém i někde mezi nebem a zemí. Každopádně máte PC vyčištěn od zbytečností. :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

korzar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 88
Registrován: 01 kvě 2007 14:25

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#12 Příspěvek od korzar »

Super, este raz vďaka

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripojenie iPhone modra obrazovka

#13 Příspěvek od Rudy »

Rádo se stalo! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno