Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
GnomeSheep
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2018 13:00

Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#1 Příspěvek od GnomeSheep »

Při spuštění WIN 10 mi naskočila hláška Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému a při předchozím se bloknul eset, který nešel sputit. Ten jsem poté reinstalova.
Přikládám logy
Přílohy
FRST.rar
(22.65 KiB) Staženo 107 x

GnomeSheep
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2018 13:00

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#2 Příspěvek od GnomeSheep »

Přikládám i addition.
Děkuji
Přílohy
Addition.rar
(18.53 KiB) Staženo 115 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118196
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#3 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

GnomeSheep
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2018 13:00

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#4 Příspěvek od GnomeSheep »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.3.0.0
# -------------------------------
# Build: 03-13-2019
# Database: 2019-03-13.1 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 03-31-2019
# Duration: 00:00:19
# OS: Windows 10 Pro
# Scanned: 25924
# Detected: 2


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\ProgramData\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Users\marys\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.



########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S00].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118196
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#5 Příspěvek od Rudy »

OK. Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

GnomeSheep
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2018 13:00

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#6 Příspěvek od GnomeSheep »

Přikládám logy
Přílohy
logy.rar
(41.54 KiB) Staženo 115 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118196
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#7 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [601424 2018-12-16] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
S3 wuauserv; C:\Windows\system32\svchost.exe [51696 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S3 wuauserv; C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe [45448 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
C:\Users\marys\AppData\Local\Temp
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001_Classes\CLSID\{A804CF1A-91E5-4F0C-9E8C-DB39E74056DD}\InprocServer32 -> C:\Users\marys\AppData\Local\Google\Update\1.3.33.23\psuser_64.dll => No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
Task: {1D7AA6D9-57E3-4458-9161-337202AC542B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001UA => C:\Users\marys\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {8B432632-C95A-4083-9121-B35A1326EDAF} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001Core => C:\Users\marys\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {5C0C9313-90A5-4645-824B-C075687A175C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\Data aplikací:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\Data aplikací:6699d3ee8dd9cf775caae782c8f44f03 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\AppData\Roaming:6699d3ee8dd9cf775caae782c8f44f03 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [476]
FirewallRules: [{AD44FDAF-5B16-446E-B07A-EB8B9F37E6C4}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe No File
FirewallRules: [{85CD15DF-6208-4A8B-933A-4DF76D65E595}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe No File
FirewallRules: [{A764018E-743F-4412-BD2C-DA62EF7C2D2B}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe No File
FirewallRules: [{9398FC14-400B-4F3D-9343-DE7604C96837}] => (Allow) C:\Program Files\ESET\ESET Password Manager\pwm.exe No File
FirewallRules: [{B882F64A-8653-40C2-AC98-97E8D1EC0EBA}] => (Allow) C:\Program Files\ESET\ESET Password Manager\pwm.exe No File

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

GnomeSheep
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2018 13:00

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#8 Příspěvek od GnomeSheep »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 17.03.2019
Ran by marys (01-04-2019 11:29:27) Run:1
Running from C:\Users\marys\Desktop
Loaded Profiles: marys (Available Profiles: marys & Administrator)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [601424 2018-12-16] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
S3 wuauserv; C:\Windows\system32\svchost.exe [51696 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S3 wuauserv; C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe [45448 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
C:\Users\marys\AppData\Local\Temp
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001_Classes\CLSID\{A804CF1A-91E5-4F0C-9E8C-DB39E74056DD}\InprocServer32 -> C:\Users\marys\AppData\Local\Google\Update\1.3.33.23\psuser_64.dll => No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
Task: {1D7AA6D9-57E3-4458-9161-337202AC542B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001UA => C:\Users\marys\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {8B432632-C95A-4083-9121-B35A1326EDAF} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001Core => C:\Users\marys\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {5C0C9313-90A5-4645-824B-C075687A175C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\Data aplikac�:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\Data aplikac�:6699d3ee8dd9cf775caae782c8f44f03 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\marys\AppData\Roaming:6699d3ee8dd9cf775caae782c8f44f03 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [476]
FirewallRules: [{AD44FDAF-5B16-446E-B07A-EB8B9F37E6C4}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe No File
FirewallRules: [{85CD15DF-6208-4A8B-933A-4DF76D65E595}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe No File
FirewallRules: [{A764018E-743F-4412-BD2C-DA62EF7C2D2B}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe No File
FirewallRules: [{9398FC14-400B-4F3D-9343-DE7604C96837}] => (Allow) C:\Program Files\ESET\ESET Password Manager\pwm.exe No File
FirewallRules: [{B882F64A-8653-40C2-AC98-97E8D1EC0EBA}] => (Allow) C:\Program Files\ESET\ESET Password Manager\pwm.exe No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\wuauserv => removed successfully
wuauserv => service removed successfully
wuauserv => service not found.
C:\Users\marys\AppData\Local\Temp => moved successfully
HKU\S-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001_Classes\CLSID\{A804CF1A-91E5-4F0C-9E8C-DB39E74056DD} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => not found
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{1D7AA6D9-57E3-4458-9161-337202AC542B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1D7AA6D9-57E3-4458-9161-337202AC542B}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001UA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001UA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8B432632-C95A-4083-9121-B35A1326EDAF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8B432632-C95A-4083-9121-B35A1326EDAF}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001Core => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1410936417-1045171731-3576322853-1001Core" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{5C0C9313-90A5-4645-824B-C075687A175C}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5C0C9313-90A5-4645-824B-C075687A175C}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost" => removed successfully
"C:\Users\marys\Data aplikac�" => ":00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7" ADS not found.
"C:\Users\marys\Data aplikac�" => ":6699d3ee8dd9cf775caae782c8f44f03" ADS not found.
C:\Users\marys\AppData\Roaming => ":00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7" ADS removed successfully
C:\Users\marys\AppData\Roaming => ":6699d3ee8dd9cf775caae782c8f44f03" ADS removed successfully
C:\Users\Public\Shared Files => ":VersionCache" ADS removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{AD44FDAF-5B16-446E-B07A-EB8B9F37E6C4}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{85CD15DF-6208-4A8B-933A-4DF76D65E595}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A764018E-743F-4412-BD2C-DA62EF7C2D2B}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9398FC14-400B-4F3D-9343-DE7604C96837}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{B882F64A-8653-40C2-AC98-97E8D1EC0EBA}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7626752 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 128870174 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 79126526 B
Windows/system/drivers => 998086 B
Edge => 7638389 B
Chrome => 444344589 B
Firefox => 0 B
Opera => 40467450 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 20804 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 1668 B
NetworkService => 0 B
marys => 1042143 B
Administrator => 631522 B

RecycleBin => 494733 B
EmptyTemp: => 678.3 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 11:29:55 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118196
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#9 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

GnomeSheep
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2018 13:00

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#10 Příspěvek od GnomeSheep »

Zdá se to v pořádku děkuji. Netušíte čím to bylo?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118196
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Při spouštění souboru winscomrssrv.dll došlo k problému

#11 Příspěvek od Rudy »

Zbytek po šmejdu. Problém způsoboval tento záznam:
Task: {5C0C9313-90A5-4645-824B-C075687A175C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost
Je to naplánovaná úloha jeho obnovy.

Nemáte zač!
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět