Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Problém s inśtaláciou ESS 9

Moderátoři: james008, JaRon, Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
JoZQo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 49
Registrován: 14 pro 2011 21:24

Problém s inśtaláciou ESS 9

#1 Příspěvek od JoZQo »

Zdravím, mám problém. Mal som Eset Smart Security 8 a chcel som ho updatovať na 9, normálnym spôsobom to nešlo, tak som stiahol zo stránky Esetu normálnu inštalačku a dal som to inštalovať. Starý Eset sa vypol, inštaloval sa nový, medzitým sa zapol Windows Defender. Otvoril som ho, BSOD. Po reštarte mám teda nekompletne nainštalovaný antivir, ktorý už stihol spraviť aj ikony na ploche ale nefunguje. Keď spustím ďalšiu inštaláciu, začne sa inštalácia, po chvíli sa vráti a vypne s errorom 1603.. Našiel som takýto návod:

1. Delete files and folder

Folders:
C:\Program Files\ESET
C:\ProgamData\ESET
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET
Registry keys:
-HKEY_CURRENT_USER\Software\ESET
-HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ESET

2. Go to Window's Services and disable ESET Services
a. ESET Service
b. ESET Http Server

3. Go to Device Manager and disable drivers for ESET.

a. In Device Manager, go to View on the menu bar and select "Show Hidden devices". This opens up "Non-Pug and Play Drivers" in devices manager .
b. Disable "ehdrv" and "epfwtdir" drivers.

Boot back to normal and try to reinstall.


Moc mi ale tento návod nepomohol. V safe mode som vymazal priečinky a registre. Čo sa týka bodu 2, našiel som tam len ESET Service, ktorý sa mi ale aj tak nedá vypnúť, je tam nastavené Automatic a keď sa pokúšam to zmeniť tak prístup odmietnutý. V Device Manageri som nič také nenašiel. Inštalácia teda stále s Errorom 1603. Neviete teda, čo s tým? Operačný systém mám Windows 10 Pro. Ďakujem za radu :)

E: Našiel som tento návod: http://support.eset.com/kb2289/?viewlocale=sk_SK
Mám však problém pri spustení toho Eset Uninstalleru v safe mode. Po zadaní cd Desktop nevie nájsť cestu. Neviete čo s tým? :)

Buchtič_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 126
Registrován: 03 říj 2013 12:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s inśtaláciou ESS 9

#2 Příspěvek od Buchtič_ESET »

Dobrý den,
vypadá to, že došlo k poškození instalace. V tomto případě bude skutečně nutné program odinstalovat ručně v nouzovém režimu. Odkaz ke stažení nástroje ESET Uninstaller a návod k použití naleznete zde: https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... ogram-eset Nástroj stačí spustit v nouzovém režimu přímo kliknutím na jeho ikonu, není nutné použít příkazový řádek.
Následně proveďte novou instalaci programu ESET Smart Security: https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... -antivirus
Pokud instalace selže, zašlete mi protokol z instalace, který najdete ve složce: C:\Users\%jméno_uživatele%\AppData\Local\Temp\eset

JoZQo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 49
Registrován: 14 pro 2011 21:24

Re: Problém s inśtaláciou ESS 9

#3 Příspěvek od JoZQo »

Ďakujem, funguje to :) Ešte jeden detail, v tom uninstalleri som mal 2 možnosti. 1. ESS/EAV/EMSX a 2. NODv2. Vymazal som ale len to prvé. Čo je to druhé? Môžem vymazať aj to?

Buchtič_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 126
Registrován: 03 říj 2013 12:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s inśtaláciou ESS 9

#4 Příspěvek od Buchtič_ESET »

Dobrý den,
jako NOD32v2 bývá zpravidla detekován ESET Online Scanner, případně jeho pozůstatky. Pokud již nyní máte program ESET Smart Security nainstalován a funguje, nedoporučuji znovu spouštět ESET Uninstaller.

JoZQo
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 49
Registrován: 14 pro 2011 21:24

Re: Problém s inśtaláciou ESS 9

#5 Příspěvek od JoZQo »

Ďakujem teda, všetko je vyriešené :)

Odpovědět