Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

Patříte mezi Vzorné návštěvníky? Pak je tato sekce pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#16 Příspěvek od Rudy »

Spusťte toto:
Stahnete Junkware Removal Tool http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe

Ulozte nejlepe na plochu
Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#17 Příspěvek od suprrotka »

nech sa páči :)

Kód: Vybrat vše

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 7.5.7 (08.18.2015:1)
OS: Windows 8.1 x64
Ran by Kado on 26.08.2015 at  8:23:58,38
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks

Successfully deleted: [Task] C:\WINDOWS\system32\tasks\iroductuol



~~~ Registry Values

Successfully deleted: [Registry Value] HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\\{26B3A7CC-0043-4109-9A3E-39AE071FC94F}



~~~ Registry Keys

Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{06E08260-0695-4EC1-A74B-1310D8899D93}
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{06E08260-0695-4EC1-A74B-1310D8899D93}
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Browser Helper Objects\{06E08260-0695-4EC1-A74B-1310D8899D93}
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Application\Update Yula



~~~ Files



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] C:\ProgramData\exttag
Successfully deleted: [Folder] C:\ProgramData\google
Successfully deleted: [Folder] C:\WINDOWS\SysWOW64\C2MP
Successfully deleted: [Folder] C:\Users\Kado\Appdata\Local\23580





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 26.08.2015 at  8:26:36,59
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#18 Příspěvek od Rudy »

Junkware něco smazal. Nastala změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#19 Příspěvek od suprrotka »

Nenastala zmena. Všetko po starom. Mám pocit, že pri každom zapnutí alebo reštarte PC, je to tam nanovo.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#20 Příspěvek od Rudy »

Tak ještě tohle:

Stahnete Zoek.exe http://hijackthis.nl/smeenk/ a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize
autoclean;
autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;
Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#21 Příspěvek od suprrotka »

Kód: Vybrat vše

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
Tool run by Kado on 26.08.2015 at 18:49:54,37.
Microsoft Windows 8.1 6.3.9600  x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Kado\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted] 

==== System Restore Info ======================

26.08.2015 18:50:42 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp. 
# 
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. 
# 
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each 
# entry should be kept on an individual line. The IP address should 
# be placed in the first column followed by the corresponding host name. 
# The IP address and the host name should be separated by at least one 
# space. 
# 
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual 
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. 
# 
# For example: 
# 
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # source server 
#       38.25.63.10     x.acme.com              # x client host 
 
127.0.0.1       localhost 

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\AGEIA Technologies deleted successfully
C:\PROGRA~2\Nitro PDF deleted successfully
C:\PROGRA~2\COMMON~1\Symantec Shared deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Opera Software deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\EmieBrowserModeList deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\EmieSiteList deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\EmieUserList deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\LSC deleted successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\Opera Software deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-1649372593-2050726659-165037693-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{4eb3fc20-7158-4dd5-a08e-707541e9341c} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Wow6432Node\mozilla\Firefox\extensions\pdf_architect_3_conv@pdfarchitect.org deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "autoblank");
user_pref("browser.newtab.url", "C:\\ProgramData\\ExtTags\\ff.NT");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "findit");

Added to C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343

user.js not found
---- Lines browser.startup.page removed from prefs.js ----
user_pref("browser.startup.page", 0);
---- Lines pdf_architect_3_conv@pdfarchitect.org removed from prefs.js ----
user_pref("extensions.xpiState", "{\"app-profile\":{\"firefox-hotfix@mozilla.org\":{\"d\":\"C:\\\\Users\\\\Kado\\\\AppData\\\\Roaming\\\\Mozilla\\\\Fi
---- FireFox user.js and prefs.js backups ---- 

prefs__1859_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\AGEIA Technologies not found
C:\PROGRA~2\Nitro PDF not found
C:\Users\Kado\AppData\Roaming\burnaware.ini deleted
C:\Users\Kado\p1pF01.dll deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Kado\AppData\Local\BTServer.log deleted
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk deleted
C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PC App Store.lnk deleted
"C:\Users\Kado\AppData\Roaming\lS3beVymTvBvOJoQv2Cx4Um" deleted
"C:\WINDOWS\SysNative\tasks\lS3beVymTvBvOJoQv2Cx4Um" deleted
"C:\Users\Kado\AppData\Roaming\oofi1peYnlndTgF4xiisCf" deleted
"C:\WINDOWS\SysNative\tasks\oofi1peYnlndTgF4xiisCf" deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343
- Firefox Asynchronous Plugin Initialization Hotfix - %ProfilePath%\extensions\firefox-hotfix@mozilla.org.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}
- Skype Click to Call - %AppDir%\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Kado\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343
EC55112EDB2CE5BC2BFCACDB9C2150F4	- C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_18_0_0_232.dll -	Shockwave Flash


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
dnligehkhogpcngalffdoomehjcbecna - No path found[]
gehmndecgbcffhmfjkenpamdgechcgpe - No path found[]
lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\ChromeExtension\skype_chrome_extension.crx[]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Use Search Asst"="yes"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
"Use Search Asst"="no"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google  Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing  Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"
{94E30DB2-F9B6-4BF2-B80F-822741C8853A} Bing  Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE10TR&src=IE10TR&pc=LNJB"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Google\Chrome\Extensions\lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Kado\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\fm7p05yt.default-1440446369343\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=16 folders=8 7466616 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Kado\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Kado\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 26.08.2015 at 19:06:25,87 ======================

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#22 Příspěvek od Rudy »

Něco to smazalo. Nastala změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#23 Příspěvek od suprrotka »

Bohuzial nie, po kazdom restarte sa opat obnovuju podozrive subory.
Je podla vasho nazoru efektivnejsie reinstalovat windows, alebo sa este pokusit o riesenie tohto problemu?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#24 Příspěvek od Rudy »

V jakých se to děje prohlížečích?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#25 Příspěvek od suprrotka »

Vo všetkých teda Explorer a Firefox

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#26 Příspěvek od Rudy »

FF zazálohujte pomocí MozBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... mozbackup/ . Pak FF odinstalujte vč. jeho profilu. Znovu nainstalujte a zpět ze zálohy nakopírujte pouze záložky a hesla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#27 Příspěvek od suprrotka »

Znovu je to tam.... rozmýšľal som aj nad obnovou systému myslíte, že by to mohlo pomôcť?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#28 Příspěvek od Rudy »

Odinstaloval jste profil (smazal všechny podadresáře v C:\Users\Kado)? Obnova systému k dat, kdy korektně fungoval, by pomoci mohla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
suprrotka
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 30 led 2010 14:49

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#29 Příspěvek od suprrotka »

Je problém aj s obnovou systému vypísalo mi :
Obnovenie systému sa nedokončilo úspešne. Nástroj obnovovania systému zlyhal pri kopírovaní databázy Registry z bodu obnovenia. Vyskytla sa neznáma chyba (0x80070570)
Áno zmazal

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118195
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s prehliadavačmi, safefinder.com

#30 Příspěvek od Rudy »

Zkuste ještě uvést IE v Možnosti internetu>upřesnit do výchozí konfigurace (v podstatě provedete reset IE).
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět