Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Pád systému při spuštění - 0xc000021a

V tomto fóru se řeší problematika modré smrti - BSOD

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fastmancz
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 2
Registrován: 04 zář 2016 14:09

Pád systému při spuštění - 0xc000021a

#1 Příspěvek od Fastmancz »

Dobrý den,

Už od rána řeším tento hnusný problém a chtěl bych se tak vyvarovat přeinstalování systému. Do systému se přihlásím jen a pouze pomocí speciálního menu, kde zapnu funkci:
"zakázat vynucení podpisu ovladače" / "force drivers to have signature disabled". Proto díky této příležitosti jsem si zapnul WinDbg, kde jsem dal výpis z MEMORY.DMP. V logu systému bylo jen:
Počítač byl restartován z procesu kontroly chyb. Kontrola chyb: 0xc000021a (0xffff8f02cfb9b260, 0xffffffffc0000428, 0x0000000000000000, 0x000001c7ea020000). Výpis byl uložen do: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP. ID hlášení: 871ebb81-c4ee-433c-b975-423b2e3de4fe
---
Zde je analýza souboru MEMORY.DMP:
---

Kód: Vybrat vše

3: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

WINLOGON_FATAL_ERROR (c000021a)
The Winlogon process terminated unexpectedly.
Arguments:
Arg1: ffff8f02cfb9b260, String that identifies the problem.
Arg2: ffffffffc0000428, Error Code.
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 000001c7ea020000

Debugging Details:
------------------

Page e94aa not present in the dump file. Type ".hh dbgerr004" for details

DUMP_CLASS: 1

DUMP_QUALIFIER: 401

BUILD_VERSION_STRING:  14393.103.amd64fre.rs1_release_inmarket.160819-1924

SYSTEM_MANUFACTURER:  MSI

SYSTEM_PRODUCT_NAME:  MS-7978

SYSTEM_SKU:  Default string

SYSTEM_VERSION:  2.0

BIOS_VENDOR:  American Megatrends Inc.

BIOS_VERSION:  B.50

BIOS_DATE:  02/23/2016

BASEBOARD_MANUFACTURER:  MSI

BASEBOARD_PRODUCT:  B150 GAMING M3 (MS-7978)

BASEBOARD_VERSION:  2.0

ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0xc000021a - {Z va

EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc000021a - {Z va

EXCEPTION_CODE_STR:  c000021a

EXCEPTION_PARAMETER1:  ffff8f02cfb9b260

EXCEPTION_PARAMETER2:  ffffffffc0000428

EXCEPTION_PARAMETER3:  0000000000000000

EXCEPTION_PARAMETER4: 1c7ea020000

DUMP_TYPE:  1

BUGCHECK_P1: ffff8f02cfb9b260

BUGCHECK_P2: ffffffffc0000428

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 1c7ea020000

PROCESS_NAME:  smss.exe

ADDITIONAL_DEBUG_TEXT:  initial session process or

BUGCHECK_STR:  0xc000021a_SmpDestroyControlBlock_smss.exe_Terminated_c0000428

IMAGE_NAME:  ntkrnlmp.exe

MODULE_NAME: nt

CPU_COUNT: 4

CPU_MHZ: c78

CPU_VENDOR:  GenuineIntel

CPU_FAMILY: 6

CPU_MODEL: 5e

CPU_STEPPING: 3

CPU_MICROCODE: 6,5e,3,0 (F,M,S,R)  SIG: 7C'00000000 (cache) 7C'00000000 (init)

DEFAULT_BUCKET_ID:  WIN8_DRIVER_FAULT

CURRENT_IRQL:  0

ANALYSIS_SESSION_HOST:  DESKTOP-R1N6A48

ANALYSIS_SESSION_TIME:  09-04-2016 14:40:38.0072

ANALYSIS_VERSION: 10.0.14321.1024 amd64fre

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from fffff8019bfe5380 to fffff8019bd540d0

STACK_TEXT:  
ffffc680`b99f6638 fffff801`9bfe5380 : 00000000`0000004c 00000000`c000021a ffffc680`ba564378 ffff9f8b`5690d2c0 : nt!KeBugCheckEx
ffffc680`b99f6640 fffff801`9bfddfe8 : ffffffff`800004b0 00000000`00000002 ffffc680`b99f6780 00000000`00000002 : nt!PopGracefulShutdown+0x268
ffffc680`b99f6680 fffff801`9bd5ed93 : ffffc680`00000004 00000000`00000004 00000000`c0000004 ffffc680`b99f6900 : nt! ?? ::OKHAJAOM::`string'+0xeb8
ffffc680`b99f6800 fffff801`9bd57290 : fffff801`9c1ed584 00000000`00000000 ffffc680`b99f6a18 00000000`00000014 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13
ffffc680`b99f6998 fffff801`9c1ed584 : 00000000`00000000 ffffc680`b99f6a18 00000000`00000014 fffff801`9bfc7100 : nt!KiServiceLinkage
ffffc680`b99f69a0 fffff801`9c11fd49 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 fffff801`9bfc7280 : nt! ?? ::NNGAKEGL::`string'+0x6be54
ffffc680`b99f6a60 fffff801`9bcc11a9 : 00000000`00000001 fffff801`9bcc113c 00000000`00000002 00000000`00000000 : nt!PopPolicyWorkerAction+0x69
ffffc680`b99f6ad0 fffff801`9bc61d79 : ffff9f8b`542b4040 fffff801`9bf0bb40 fffff801`00000000 ffff9f8b`0017e000 : nt!PopPolicyWorkerThread+0x6d
ffffc680`b99f6b00 fffff801`9bca63e1 : ffffc680`b945d180 00000000`00000080 ffff9f8b`530d1400 ffff9f8b`542b4040 : nt!ExpWorkerThread+0xe9
ffffc680`b99f6b90 fffff801`9bd59596 : ffffc680`b945d180 ffff9f8b`542b4040 fffff801`9bca63a0 00000000`00000002 : nt!PspSystemThreadStartup+0x41
ffffc680`b99f6be0 00000000`00000000 : ffffc680`b99f7000 ffffc680`b99f0000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiStartSystemThread+0x16


STACK_COMMAND:  kb

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC:  ca83477c6c105b050cb3ec79e1112ae3fe845ead

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET:  b4a2401c373ba80803b7e0e5afd9a0b5eaffa78d

THREAD_SHA1_HASH_MOD:  b28610981796779b4ac02f58898fde25728a775c

FOLLOWUP_IP: 
nt! ?? ::OKHAJAOM::`string'+eb8
fffff801`9bfddfe8 cc              int     3

FAULT_INSTR_CODE:  e9df8bcc

SYMBOL_STACK_INDEX:  2

SYMBOL_NAME:  nt! ?? ::OKHAJAOM::`string'+eb8

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  57b7e3c6

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET:  eb8

FAILURE_BUCKET_ID:  0xc000021a_SmpDestroyControlBlock_smss.exe_Terminated_c0000428_nt!_??_::OKHAJAOM::_string_

BUCKET_ID:  0xc000021a_SmpDestroyControlBlock_smss.exe_Terminated_c0000428_nt!_??_::OKHAJAOM::_string_

PRIMARY_PROBLEM_CLASS:  0xc000021a_SmpDestroyControlBlock_smss.exe_Terminated_c0000428_nt!_??_::OKHAJAOM::_string_

TARGET_TIME:  2016-09-04T11:11:56.000Z

OSBUILD:  14393

OSSERVICEPACK:  0

SERVICEPACK_NUMBER: 0

OS_REVISION: 0

SUITE_MASK:  272

PRODUCT_TYPE:  1

OSPLATFORM_TYPE:  x64

OSNAME:  Windows 10

OSEDITION:  Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS

OS_LOCALE:  

USER_LCID:  0

OSBUILD_TIMESTAMP:  2016-08-20 06:59:50

BUILDDATESTAMP_STR:  160819-1924

BUILDLAB_STR:  rs1_release_inmarket

BUILDOSVER_STR:  10.0.14393.103.amd64fre.rs1_release_inmarket.160819-1924

ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME: a96ae

ANALYSIS_SOURCE:  KM

FAILURE_ID_HASH_STRING:  km:0xc000021a_smpdestroycontrolblock_smss.exe_terminated_c0000428_nt!_??_::okhajaom::_string_

FAILURE_ID_HASH:  {341f3cd7-cdf2-aefe-6083-b8fc309194a4}

Followup:     MachineOwner
---------

3: kd> 
Opravdu nevím, kde by mohl být problém. Pravděpodobně by měl být problém někde tady:
PRIMARY_PROBLEM_CLASS: 0xc000021a_SmpDestroyControlBlock_smss.exe_Terminated_c0000428_nt!_??_::OKHAJAOM::_string_

Děkuji všem za odpovědi.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118192
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád systému při spuštění - 0xc000021a

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Jakou verzi oper systému máte? Přesouvám váš thread do správné sekce.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Fastmancz
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 2
Registrován: 04 zář 2016 14:09

Re: Pád systému při spuštění - 0xc000021a

#3 Příspěvek od Fastmancz »

Windows 10 Pro.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118192
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád systému při spuštění - 0xc000021a

#4 Příspěvek od Rudy »

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět