Stránka 1 z 1

Aktulizace

Napsal: 17 čer 2016 21:01
od Čertíkcz
Po aktulizaci Esetu dne 17.6.2016 a po restartu nt mi nefungoval Eset a nevím proč. měl jsem ho koupený na 3 roky a ještě mi nevypršel. Když jsem ho zapnul tak to vypadalo jako kdybych ho vůbec neměl koupený nevíte čím to je ? prosím o radu :(

screen https://ctrlv.cz/tiFx

Re: Aktulizace

Napsal: 21 čer 2016 19:57
od Tatry03
Pricin takehoto spravania moze byt viac.
Zhodou okolnosti sa vsak vyskytol problem s prechodom z verzii 7,8 na v9.
:arrow: https://servis.eset.cz/News/NewsItem/Vi ... na-verzi-9

Nemusi to suvisiet, ale kazdopadne, ak problem pretrvava, skuste preinstalovat.

Re: Aktulizace

Napsal: 22 čer 2016 07:32
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
ve vašem případě upgrade na nejnovější verzi 9 prošel, ale pravděpodobně máte v počítači aplikaci, která filtruje síťový provoz a blokuje komunikaci produktu ESET s aktivačními servery. Doporučuji postupovat podle tohoto návodu: https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... by-ecp4099 , který vám pomůže vyřešit chybu ECP.4099

Re: Aktulizace

Napsal: 22 čer 2016 21:16
od Macejko94
Dobrý den,
po aktualizaci na nejnovější verzi se mi ntb začal chovat přinejmenším divně. Používám W7 Enterprise.
1) Přestal fungovat Google Chrome, resp. mi začala skákat hláška o změně konfigurace. Dejme tomu, vyřešeno reinstalací.
2) Přestalo fungovat spojení s Windows Update. Není možné aktualizace stáhnout - stále jsem na 0 kb.
3) A toto mi vadí asi nejvíc - mám např. otevřený MS Word, píšu text a po chvilce se mrknu a vidím že jsem téměř nic nenapsal - důvod - ačkoli mám program otevřený, po pár vteřinách se mi stane věc podobná, jako kdybych kliknul na spodní lištu, tedy program není aktivní. Je otevřený, ale není aktivní. Omlouvám se, ale nevím jak lépe danou situaci popsat. Podobné se stane u programů, které jsou otevřeny přes celou obrazovku - po chvilce se mi objeví plocha a program, ač spuštěn, tak otevřen v liště.
Tato nastálá situace je opravdu velmi nepříjemná.
Dle rady jsem zkusil antivir odinstalovat a nainstalovat znovu, bohužel, problém přetrvává.
Nevíte, prosím, co s tím ? Děkuji za každou radu.

Re: Aktulizace

Napsal: 23 čer 2016 08:22
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
projevuje se uvedené chování i ve chvíli, kdy nemáte v systému nainstalován produkt ESET?

Re: Aktulizace

Napsal: 24 čer 2016 15:15
od Macejko94
Dobrý den,
ano, projevuje.

Re: Aktulizace

Napsal: 24 čer 2016 16:23
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
v tom případě uvedené chování nezpůsobuje naše aplikace a s největší pravděpodobností se jedná o shodu náhod. Určitě jste také od té doby instaloval aktualizace operačního systému, aktualizoval ovladače atp.

Obecně bych zkusil odinstalovat naposledy přidané aplikace/ovladače. Vyzkoušet také můžete dřívější bod obnovy. Případně zkuste opravit operační systém (sfcscan /now), rovnou systém přeinstalovat nebo upgradovat na nejnovější Windows 10.

Re: Aktulizace

Napsal: 24 čer 2016 18:09
od Macejko94
Dobrá, zkusím se mrknout na nějaké aktualizace systému, je pravdou, že se mi nějaké sami nainstalovaly, i když mám dáno, že instalaci musím ručně potvrdit.
Mnohokrát děkuji za rady.