Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

EAV pro Windows, Apple MAC OS X i Linux Desktop

Moderátoři: james008, JaRon, Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
jirisisis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 26 led 2012 15:37

Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#1 Příspěvek od jirisisis »

Při stáhnutí aktualizací se počítač bez upozornění po pár minutách restartuje.Jinak už jsem kuly tomu formátoval disk a nainstaloval znovu a dělá to pořád.Jinak nevím zkoušel jsem potom vymazat aktualizační cache a a nastavil jsem restart počítače po aktualizaci programových komponent-nikdy nerestartovat počítač...a pořád se restartuje jako kdyby nemělo nic vliv.Má někdo podobnou zkušenost?

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#2 Příspěvek od Johny_ESET »

Ahoj,
kopni sem prosím protokol z aplikace SysInspector, která se nachází přímo v NODu:

SysInspector najdeš v hlavním okně NOdu pod záložkou "Nástroje".
V okně SysInspectoru stiskni tlačítko "Přidat" a zadej libovolný název.
Po vytvoření klikni na vytvořený protokol v seznamu pravým tlačítkem a zvol "Exportovat..." a soubor ulož jako .zip. Zip archiv pak přilož k příspěvku.
Johny

jirisisis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 26 led 2012 15:37

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#3 Příspěvek od jirisisis »

Nedávno to najednou začlo aspoň ukazovat jestli chci stáhnout aktualizace a když dam ano restartuje se pc jinak skoro vždycky dávám nestahovat.Jen jednou za čas to stáhnu aktualizuje se mi to a restartuje asi 2x-3x zasebou,takhle se to dá,ale kdyby se to nerestartovalo vůbec byl bych rád :)
Přílohy
o.zip
(162.35 KiB) Staženo 318 x

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#4 Příspěvek od Johny_ESET »

Jakmile se objeví dotaz na aktualizaci, hoď sem ještě screenshot tohoto dialogu, díky.
Johny

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#5 Příspěvek od Johny_ESET »

Podle protokolu z aplikace SysInspector máš nainstalované v počítači dva bezpečnostní produkty a oba běží:

"ESET NOD32 Antivirus"
a
"COMODO Internet Security"

Tzn. vypni dočasně rezidentní ochranu ESET NOD32 Antivirus, odinstaluj COMODO Internet Security a restartuj počítač. Po restartu vyzkoušej aktualizace.

Nikdy neinstaluj na jeden počítač více bezpečnostních programů, které mají rezidentní štít!
Johny

jirisisis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 26 led 2012 15:37

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#6 Příspěvek od jirisisis »

No jo ale Comodo Firewall je jeden z nejlepších...To obsahuje firewall Nod32?Chtěl bych mít oba já myslel že comodo je firewall a nod32 antivir a to nejde dohromady?

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#7 Příspěvek od Johny_ESET »

V protokolu je uveden Comodo Internet Security, což by mělo být kombinované řešení, tedy antivirus + firewall.

Viz. http://www.comodo.com/home/internet-sec ... sk3=comodo

Samotný firewall je zde:

http://www.comodo.com/home/internet-sec ... sk3=comodo
Johny

jirisisis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 26 led 2012 15:37

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#8 Příspěvek od jirisisis »

Comodo mám jen Firewall,ale je k tomu Defense+,tak že by to bylo tím?
Přílohy
ComodoFirewall.JPG
ComodoFirewall.JPG (47.56 KiB) Zobrazeno 11860 x

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#9 Příspěvek od Johny_ESET »

Je to pravděpodobné. Netuším co přesně pokrývá Defense modul u Comoda, ale NOD má také HIPS, který obsahuje Self-Defense modul. Je tak možné, že se tyto dvě aplikace budou ovlivňovat a způsobovat problémy.

Tzn. zkus nejprve jednotlivé moduly v Comodo Firewallu postupně deaktivovat a sledovat, zda nedojde ke zlepšení.

Případně toto poté proveď vždy postupně i na straně NODu:

Deaktivace modulu HIPS:

1) Otevřete ESET Smart Security a stiskněte klávesu F5, tím se dostanete do pokročilého nastavení.
2) Zvolte větev Počítač -> HIPS a deaktivujte vpravo položku "Zapnout HIPS".
3) Restartujte počítač a ověřte, zda dochází k problému.

Deaktivace personálního firewallu:

1) Otevřete ESET Smart Security a stiskněte klávesu F5, tím se dostanete do pokročilého nastavení.
2) Zvolte větev Síť -> Personální firewall -> Integrace do systému a z rozbalovacího menu vpravo zvolte "Personální firewall je zcela vypnutý".
3) Restartujte počítač a ověřte, zda dochází k problému.

Deaktivace rezidentní ochrany:

1) Otevřete ESET Smart Security a stiskněte klávesu F5, tím se dostanete do pokročilého nastavení.
2) Zvolte větev Počítač -> Antivirus a antispyware -> Rezidentní ochrana souborového systému a vpravo deaktivujte položku "Automatický start rezidentní ochrany".

Deaktivace kontroly aplikačních protokolů:

1) Otevřete ESET Smart Security a stiskněte klávesu F5, tím se dostanete do pokročilého nastavení.
2) Zvolte větev Web a mail -> Filtrování protokolů a vpravo deaktivujte položku "Zapnout kontrolu obsahu aplikačních protokolů".
Johny

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#10 Příspěvek od Johny_ESET »

Ještě dodám, že po deaktivaci rezidentní ochrany je také nutné provést restart počítače. Po restartu už se nezavede.
Johny

jirisisis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 26 led 2012 15:37

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#11 Příspěvek od jirisisis »

Pár dní jsem neměl s tím problémy až včera když jsem povolil aktualizace,tak se to zas restartovalo asi hodinu tak po pěti minutách a pak to přestalo.Dneska když jsem zapnul pc tak se to začalo taky restartovat.Už včera jsem zkusil jsem všechny možnosti krom deaktivace personálního firewallu ten nemohu najít a pořád bez výsledku.Tak jsem dneska zkusil přeinstalovat nod32 a nic nepomáhá...Tak hodinku jsem neměl nainstalovaný nod32 a nerestartovalo se to,tak vím že je to bohužel tím.Tak by mě ještě zajímalo kde je personální firewall?Myslím že ho tu nemám...
Přílohy
nod32.JPG
nod32.JPG (62.83 KiB) Zobrazeno 11786 x

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#12 Příspěvek od Johny_ESET »

Jelikož máš nainstalovaný NOD, což je jen antivirus, personální firewall zde není. Posílal jsem univerzální návod pro oba produkty - omlouvám se. Personální firewall má právě jen ESET Smart Security.

Zkus ještě nastavit vytváření dumpu pro proces ekrn.exe. Jde o proces, který patří NODu. Pokud budou restarty způsobené NODem, měla by být o tom zmínka v dumpu:

1) Otevři NODa a stiskni klávesu F5, tím se dostaneš do pokročilého nastavení.
2) Zvol větev Nástroje -> Diagnostika a vpravo nastav Typ výpisu na "Kompletní výpis paměti".
3) Nasimuluj několikrát problém s aktualizací a restartem a pak podívej se do složky:

C:\ProgramData\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Diagnostics\,

zda se zde neobjevily nějaké soubory. Pokud ano, celou složku zabal do raru nebo zipu a nahraj na naše ftp nebo do úschovny:

ftp://incoming:incoming@ftp.eset.cz/incoming

nebo

http://easy.capsa.cz/

a pošli odkaz nebo dej vědět, jak se nahraný soubor jmenuje.
Johny

jirisisis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 26 led 2012 15:37

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#13 Příspěvek od jirisisis »

Píšu za tak dlouho protože jsem neměl problémy až dneska když jsem zas po dlouhé době povolil aktualizace.Jde právě o to že ten kompletní výpis paměti neuložil žádný soubor.No zatím to nějak vydržet jde že aktualizuju jednou za dlouhý čas,ale taky bych to chtěl aby to šlo normálně no.

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Eset nod32 antivirus 5.0.95.0

#14 Příspěvek od Johny_ESET »

Pokud nedojde k vytvoření dumpu, pak dojde k pádu jiného procesu (aplikace) než procesu, který patří ESET NOD32 Antivirus.

V tomto případě by bylo asi nejrychlejší řešení se přímo na tvůj počítač vzdáleně připojit a pokusit se nalézt řešení přímo. Možná i podle protokolů OS najdeme cestu k příčině problému.

Pokud s tímto postupem souhlasíš, pak napiš preferované datum a termín připojení (prac. dny 9:30 - 18:00).
Johny

Odpovědět