Stránka 1 z 1

Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 15 úno 2016 17:11
od gully
Zdravím,

ESS stále a pořád dokola hlásí, že moje PC není optimalizované pro technologii AntiTheft, přitom jsem AntiTheft pro něj vůbec nekonfiguroval a mám jej vypnutý a rozhodně nebudu kvůli tomu vytvářet nějaký fantom účet !!! Nechápu, proč s tím už konečně něco neuděláte?! Totéž platí pro neexistující aktualizace O.S.

Jak jsem měl ESET rád a léta jej ke spokojenosti používal na všech zařízeních, tak začínám uvažovat, že příští rok, až mi vyprší všecky licence, přejdu jinam. To přece není možný, že by to dělalo jen mě ... Vypadá to, že to jde s ESETem pomalu ale jistě do ...
--
ESS v. 9.0.351.2
Windows 10 Professional

Re: Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 17 úno 2016 11:14
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
uvedené chování rozhodně není standardní, ovšem podobný případ jsme zatím nezaznamenali. Neměl jste někdy v minulosti technologii Anti-Theft aktivovanou? V takovém případě je možné, že jste zařízení z portálu my.eset.com neodebral a pravidelně stále s portálem komunikuje.
Pokud v hlavním okně programu ESET Smart Security 9 přejděte do sekce Nastavení > Bezpečnostní nástroje máte přepínač u položky Anti-Theft v poloze vypnuto?

Co se upozorňování na aktualizace operačního systému týče, vycházíme vždy ze seznamu společnosti Microsoft. Někdy se může stát, že vás náš produkt na aktualizace upozorní ještě dříve, než je detekuje přímo Windows Update ve vašem systému. Samozřejmě upozorňování na dostupnost aktualizací naším produktem je volitelná záležitost a můžete si tuto funkci vypnout. V případě potřeby to provedete v rozšířeném nastavení (dostupném po stisknutí klávesy F5) v sekci Nástroje > Aktualizace operačního systému Microsoft Windows.

Re: Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 17 úno 2016 19:00
od gully
Zdravím,

technologie AntiTheft, tak tu jsem na daném ntb aktivovanou měl. Když jsem ale zjistil, že je potřeba vytvářet nějaký fantom účet, tak jsem ji zase vypnul, takže v nastavení mám AntiTheft vypnutý a zařízení (notebook) na stránce https://anti-theft.eset.com/devices přidané nemám. Myslím si ale, že i kdybych ho neodebral, ale měl AntiTheft v nastavení ESETu vypnutý, neměl by s ničím komunikovat. Prostě je vypnutý a hotovo. Začne fungovat, až když ho znovu zapnu (bez nutnosti přidat daný zařízení na webu, protože tam už je). Pokud se pletu, tak mě prosím opravte. Zkusil jsem ho jednou na web přidat a pak odebrat, na chvilku (do příštího restartu o.s.) se problém vyřešil, ale pak se znovu objevil.
--
Screeny mého ESETu v souvislosti s problémem technologie AntiTheft najdete zde: https://goo.gl/photos/bT4Z6wCHUuDjDtLD9



Upozorňování na aktualizace o.s. můžu skutečně vypnout v nastavení. Chtěl jsem, abyste o tomto problému věděli. Stejné aktualizace už mi tam visí aspoň 2 měsíce, ne-li víc. V okamžiku, kdy v ESETu kliknu na odkaz pro spuštění aktualizací (zobrazí se okno AKTUALIZACE A ZABEZPEČENÍ), hláška z ESETu zmizí (jestli je to dobře, nevím ...).
--
Screeny mého ESETu v souvislosti s problémem hlášení aktualizací operačního systému: https://goo.gl/photos/BX8tRPeCsRuVndsU6

Re: Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 19 úno 2016 15:18
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
postupujte následovně:
1) v programu ESET Smart Security přejděte do sekce Nastavení > Bezpečnostní nástroje a klikněte na možnost Anti-Theft.
2) Přihlaste se ke svému my.eset.com účtu a dokončete propojení s portálem.
3) Následně znovu v programu ESET Smart Security přejděte do sekce Nastavení > Bezpečnostní nástroje a opět klikněte na možnost Anti-Theft.
4) Přihlaste se ke svému my.eset.com účtu a dokončete deaktivaci technologie Anti-Theft.
5) Přihlaste se na portál my.eset.com a odstraňte z portálu daný počítač.
Následně by mělo být vše v pořádku.

Re: Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 19 úno 2016 15:38
od gully
Zdravím,

díky za přesný postup, ale bohužel to nepomohlo. Ještě mě napadlo, že jsem měl původně nainstalovaný ESS, který jsem si koupil jako elektronickou licenci a tento jsem začátkem roku, kdy mu končila licence, nahradil licencí z krabicové verze. Ještě před tím jsem nahradil ručně verzi 8 verzí 9 a převedl původní registrační údaje na nový formát. To vše až doposud bez odinstalace. Možná jediným řešením bude kompletní odinstalace ESS z ntb prostřednictvím nějakého toolu jak pro verzi 8, tak i pro verzi 9.

Re: Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 14 dub 2016 17:07
od gully
Omlouvám se, že píšu až teď, úplně jsem zapomněl. Takže kompletní odinstalace a nová instalace skutečně pomohla. Jen ty falešné aktualizace o.s. to hlásí pořád dokola.

Re: Hlášení stále a pořád dokola

Napsal: 14 dub 2016 17:49
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
o jaké aktualizace konkrétně jde? Pokud o ovladače, ty je potřeba aktualizovat prostřednictvím Správce zařízení.