Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Chyba při instalaci - účet

Moderátoři: james008, JaRon, Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
oborsky
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 2
Registrován: 13 pro 2014 10:11

Chyba při instalaci - účet

#1 Příspěvek od oborsky »

Prosím o pomoc při instalaci Eset s.s., která se neustále nedaří. Eset používám už léta, mám platnou licenci a win7, a nyní jsem chtěl aktualizovat v.7 na v.8. Při reinstalaci se objevila hláška "Chyba - zadaný účet existuje". Netuším samozřejmě, o jaký účet jde. Zkoušel jsem proto starou verzi odinstalovat a nainstalovat novou, ale se stejným výsledkem. Zkusil jsem obnovit systém - výsledkem bylo, že Eset hlásil poškozený firewall a nebyl schopen aktualizovat virovou databázi. Znovu jsem odinstaloval, vyčistil registry, restartoval, zkusil nainstalovat verzi 7 i verzi 8, ale ona chybová hláška se objevuje stále a instalace neproběhne. Na PC máme dva účty, zkoušel jsem to z obou...stále totéž. Hodně nerad bych se s Esetem loučil, jsem na něj zvyklý, nikdy mi nedělal větší problémy, ale teď jsem musel nainstalovat zkušební verzi Avastu a jenom doufám, že se mi problém s Esetem - s vaší pomocí - podaří rychle vyřešit. Díky předem.

Buchtič_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 126
Registrován: 03 říj 2013 12:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba při instalaci - účet

#2 Příspěvek od Buchtič_ESET »

Dobrý den,
v systému jsou uzamčeny některé klíče registru, a proto bude nutné použít nástroj ESET Uninstaller pro kompletní odebrání produktu ESET, včetně jeho pozůstatků. Nástroj včetně návodu k použití naleznete v naší Databázi znalostí: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... ogram-eset
Následně můžete provést novou instalaci přímo z našich webových stránek: http://www.eset.com/cz/stahnout/domacnosti/
Podařilo se nainstalovat produkt ESET ve verzi 8?

oborsky
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 2
Registrován: 13 pro 2014 10:11

Re: Chyba při instalaci - účet

#3 Příspěvek od oborsky »

Tak bohužel, dřív než jsem stačil použít postup podle vašeho návodu, za který v každém případě děkuji, počítač zkolaboval a momentálně je v servisu. Domluvili jsme i instalaci nové verze, tak snad bude všechno zase v pořádku. Ještě jednou děkuji za ochotu.

Odpovědět