Stránka 1 z 1

Účet na Anti-Theft

Napsal: 09 led 2014 20:49
od Petrpan
Zdravím všechny zde na fóru. Mám dotaz. Nesetkal jste se někdo už s problémem s přihlášením na účet u Esetu? Založil jsem si kdysi účet na používání Anti-Theft programu. Vše fungovalo v pohodě. Bohužel když jsem chtěl aktualizovat údaje a přidat nové zařízení, tak už se nemohu vůbec přihlásit na svůj účet. Emailovou adresu zadávám správně a heslo také. Bohužel mi to píše, že jsem zadal špatné přihlašovací jméno nebo heslo. Tak jsem udělal reset hesla. Vše proběhlo v pořádku, co se týká resetu hesla. Postupoval jsem podle pokynů. Zkusil jsem se tedy přihlásit na účet, ale stále se nedaří. Používám prohlížeč IE 11. Zkoušel jsem to i na jiných, ale také beze změn. Nelze se přihlásit. Účet jsem ale já nerušil. Nevím co s tím. Kontaktoval jsem technickou podporu a od 6.1.2014 se mi nikdo dodnes neozval. Pak jsem zkoušel i založit jiný účet, ale současnou registrovanou adresu nelze použít, protože je na mě registrovaná. Tak jsem zkusil jinou a na prohlížeči IE 11 nefunguje zaškrtnutí odsouhlasení podmínek. Tlačítko na odsouhlasení podmínek funguje jen na jiných prohlížečích. Kvůli tomuto problému se mi nechce měnit internetový prohlížeč. Mohl by mi někdo poradit, kde je zakopaný pes???

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 09 led 2014 20:54
od Pavuk29
Petrpan píše:Kontaktoval jsem technickou podporu a od 6.1.2014 se mi nikdo dodnes neozval.
6. 1. Je na SK sviatok.
Ale chodia sem pani z ESET-u, urcite vam tu odpovedia.

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 09 led 2014 21:01
od Petrpan
Dobře, počkám tedy, jestli mi někdo odpoví zítra. Docela by se to hodilo. Aspoň bych se mohl o víkendu tomu věnovat. Jinak děkuji za info.

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 10 led 2014 07:54
od Laco_ESET
Dobrý den,

máte licenci koupenou na Slovensku nebo v Čechách?

S pozdravem,
Ladislav Jukl
Specialista technické podpory
ESET software spol. s r.o.

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 10 led 2014 13:38
od Petrpan
Dobrý den,
licenci mám koupenou zde v Čechách přímo v Alze v krabicovém provedení. Je to Eset Smart Security - licence pro 3 pc.

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 10 led 2014 14:23
od Laco_ESET
Dobrý den,

k nám na CZ support žádný email/dotaz 6.1. ohledně problému s Anti-theft nedorazil. Bohužel, nemůžeme zde na fóru řešit heslo k účtu Anti-theft, z důvodu ochrany uživatele. Prosím, kontaktujte znovu technickou podporu přes formulář https://servis.eset.cz/index.php?/Ticke ... derForm/10 Po odeslání Vám přijde automatická odpověď s ID případu. Toto id a Váš email mi sem napište.

S pozdravem,
Ladislav Jukl
Specialista technické podpory
ESET software spol. s r.o.

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 10 led 2014 15:57
od Petrpan
Dobrý den,

posílal jsem popis tohoto problému na technickou podporu přes antivirové rozhraní už 2.1.2014. S laskavím svolením moderátorů sem vložím kopii komunikace. V případě. že by bylo něco špatně, prosím o upozornění, popřípadě editaci. Přišla mi automatická odpověď v tomto znění:


Děkujeme za váš dotaz. Toto je automaticky generovaný e-mail potvrzující příjem vaší zprávy. Pokusíme se vám odpovědět v co nejkratší době. Při odpovědi se prosím ujistěte, že ID tiketu je vždy uvedeno v předmětu odesílané zprávy.

ID tiketu: OMG-870-24730
Předmět: [SR] Účet Anti-Theft
Oddělení: support cz
Typ: Issue
Stav: Open

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Centrum podpory ESET
https://servis.eset.cz



Dne 3.1.2014 mi přišla odpověď:

Dobrý den,
jakou chybovou hlášku Vám píše přístup na webové rozhraní (https://my.eset.com)? Případně pošlete printscreen.
Pokud se nedaří PC přidat k účtu, přímo v ESET Smart Security vypněte a opět zapněte funkci antitheft. Pro znovupřidání bude aktivní pole pro zadání emailové adresy a hesla k Vašemu účtu antitheft.

S pozdravem,
Petr Heřman
Customer Support Specialist



Ten den jsem odpověděl:

Dobrý den,

posílám ještě další printscreeny. První printsreen ukazuje, že jsem zadal špatné heslo nebo jméno pro přihlášení. Druhý printscreen ukazuje při rozkliknutí okna antivirového programu, že je Anti-Theft k dispozici. Další printscreen ukazuje důkaz. Správné údaje jsem zadal. Bohužel stále se nedaří přihlásit. Poslední printscreen ukazuje, že jsem neodsouhlasil podmínky použití. Zkoušel jsem zaškrtnout, ale bohužel to nejde potvrdit - zaškrtnout. Prosím o radu a pomoc. Mám zakoupenou licenci 2x pro tři počítače. V naší rozvětvené rodině se to vyplatí už i z hlediska bezpečnosti, protože zatím tento antivirový program zachytil vše a počítače tak zůstaly bez virů. Pro upřesnění obsazenosti licencí s jedná o 4 notebooky a dva stolní počítače, které mám ,,ve správě", jelikož se starám doma o domácí síť. Chtěl jsem všechny tyto počítače sloučit právě na jeden účet, ale nedaří se mi to. Prosím o radu a pomoc.



Potom 6.1.2014 mi přišla další zpráva:

Dobrý den,
"Zkoušel jsem zaškrtnout, ale bohužel to nejde potvrdit -
zaškrtnout." - můžete mi prosím potvrdit, zda se ten problém s nemožností odsouhlasit podmínky týká nějakého konkrétního prohlížeče a vyzkoušet zadat údaje přes jiný (Firefox, Chrome...)?
Díky za info.

S pozdravem,
Petr Heřman
Customer Support Specialist


Odpověděl jsem hned ten den:

Dobrý den,

tento problém s nemožností odsouhlasit podmínky je u prohlížeče Internet Explorer 11. Na internetovém prohlížeči Chrome toto potvrzení funguje. Nemohu se ale i přesto přihlásit na svůj účet vedený na emailovou adresu DucDuc@seznam.cz. Účet jsem nezrušil. Jen jsem si zažádal o reset hesla. Heslo jsem zadal nové, ale i přesto se nemohu přihlásit na svůj účet, abych mohl dokončit úpravy na Anti-Theft zabezpečení. Prosím o radu a pomoc.


Od té doby se mi už nikdo neozval. Id tiketu jsem měl vždy uvedené v předmětu. Pokud by nestačila tato zpráva, vytvořím znovu kontakt na technickou podporu a nechám Vám zde id tiketu.

Děkuji za radu a pomoc

Petrpan

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 10 led 2014 16:37
od Laco_ESET
Dobrý den,

kolega, který případ má, již posílal žádost o reset hesla k účtu na centrálu (SK).

Prosím, nevytvářejte duplicitní dotazy. Pokud jste nás již kontaktoval přímo, urgujte případ odpovědí na email. Ne zde na foru. Děkuji za pochopení.

Zde to tedy můžeme uzavřít.


S pozdravem,
Ladislav Jukl
Specialista technické podpory
ESET software spol. s r.o.

Re: Účet na Anti-Theft

Napsal: 10 led 2014 16:45
od Pavuk29
Laco_ESET píše:...Zde to tedy můžeme uzavřít...
OK
LOCK