Dobrý den,
posílal jsem popis tohoto problému na technickou podporu přes antivirové rozhraní už 2.1.2014. S laskavím svolením moderátorů sem vložím kopii komunikace. V případě. že by bylo něco špatně, prosím o upozornění, popřípadě editaci. Přišla mi automatická odpověď v tomto znění:
Děkujeme za váš dotaz. Toto je automaticky generovaný e-mail potvrzující příjem vaší zprávy. Pokusíme se vám odpovědět v co nejkratší době. Při odpovědi se prosím ujistěte, že ID tiketu je vždy uvedeno v předmětu odesílané zprávy.
ID tiketu: OMG-870-24730
Předmět: [SR] Účet Anti-Theft
Oddělení: support cz
Typ: Issue
Stav: Open
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Centrum podpory ESET
https://servis.eset.cz
Dne 3.1.2014 mi přišla odpověď:
Dobrý den,
jakou chybovou hlášku Vám píše přístup na webové rozhraní (
https://my.eset.com)? Případně pošlete printscreen.
Pokud se nedaří PC přidat k účtu, přímo v ESET Smart Security vypněte a opět zapněte funkci antitheft. Pro znovupřidání bude aktivní pole pro zadání emailové adresy a hesla k Vašemu účtu antitheft.
S pozdravem,
Petr Heřman
Customer Support Specialist
Ten den jsem odpověděl:
Dobrý den,
posílám ještě další printscreeny. První printsreen ukazuje, že jsem zadal špatné heslo nebo jméno pro přihlášení. Druhý printscreen ukazuje při rozkliknutí okna antivirového programu, že je Anti-Theft k dispozici. Další printscreen ukazuje důkaz. Správné údaje jsem zadal. Bohužel stále se nedaří přihlásit. Poslední printscreen ukazuje, že jsem neodsouhlasil podmínky použití. Zkoušel jsem zaškrtnout, ale bohužel to nejde potvrdit - zaškrtnout. Prosím o radu a pomoc. Mám zakoupenou licenci 2x pro tři počítače. V naší rozvětvené rodině se to vyplatí už i z hlediska bezpečnosti, protože zatím tento antivirový program zachytil vše a počítače tak zůstaly bez virů. Pro upřesnění obsazenosti licencí s jedná o 4 notebooky a dva stolní počítače, které mám ,,ve správě", jelikož se starám doma o domácí síť. Chtěl jsem všechny tyto počítače sloučit právě na jeden účet, ale nedaří se mi to. Prosím o radu a pomoc.
Potom 6.1.2014 mi přišla další zpráva:
Dobrý den,
"Zkoušel jsem zaškrtnout, ale bohužel to nejde potvrdit -
zaškrtnout." - můžete mi prosím potvrdit, zda se ten problém s nemožností odsouhlasit podmínky týká nějakého konkrétního prohlížeče a vyzkoušet zadat údaje přes jiný (Firefox, Chrome...)?
Díky za info.
S pozdravem,
Petr Heřman
Customer Support Specialist
Odpověděl jsem hned ten den:
Dobrý den,
tento problém s nemožností odsouhlasit podmínky je u prohlížeče Internet Explorer 11. Na internetovém prohlížeči Chrome toto potvrzení funguje. Nemohu se ale i přesto přihlásit na svůj účet vedený na emailovou adresu
DucDuc@seznam.cz. Účet jsem nezrušil. Jen jsem si zažádal o reset hesla. Heslo jsem zadal nové, ale i přesto se nemohu přihlásit na svůj účet, abych mohl dokončit úpravy na Anti-Theft zabezpečení. Prosím o radu a pomoc.
Od té doby se mi už nikdo neozval. Id tiketu jsem měl vždy uvedené v předmětu. Pokud by nestačila tato zpráva, vytvořím znovu kontakt na technickou podporu a nechám Vám zde id tiketu.
Děkuji za radu a pomoc
Petrpan