Právě je 23 zář 2018 04:40

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zablokovaný přístup do bankovnictví
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2015 11:58 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 09 kvě 2014 12:17
Příspěvky: 11
Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda je možné aby banka ze svého popudu zablokovala přístup do bankovnictví z důvodu že klient používá zavirovaný počítač?
Stalo se to mé "technonolií nedotčené" kamarádce, kdy po telefonátu z banky (neověřitelné) přišel email :

Citace:
Dobrý den paní K,

na základě našeho telefonického rozhovoru týkajícího se zabezpečení Vašeho počítače Vám zasíláme jeho shrnutí .

Co je potřeba nyní udělat?

V případě nakaženého počítače:
o proveďte aktualizaci antivirového software;
o proveďte detailní antivirový test vašeho PC;
o proveďte kontrolu nastavení firewallu.
Pokud výše uvedené kroky nevedou k odstranění nákazy, doporučujeme kompletní reinstalaci operačního systému. Před spuštěním reinstalace operačního systému si udělejte zálohu osobních dat. Při reinstalaci budou všechna data odstraněna.

V případě nakaženého mobilní telefonu / tabletu:
o proveďte instalaci antivirového software od renomovaného dodavatele, jako např. Eset, Avast atd., který je možné stáhnout z Google Play (buď přes ikonu ve Vašem telefonu, nebo ze stránek play.google.com);
o proveďte detailní antivirový test svého zařízení;
Pokud výše uvedené kroky nevedou k odstranění nákazy v zařízení, tak doporučujeme provést na Vašem zařízení „Obnovu do továrního nastavení“. Před spuštěním obnovy je nutné provést zálohu osobních dat v zařízení. V rámci procesu obnovy budou všechna uživatelská data a aplikace odstraněna z vašeho zařízení.
§ Volba obnovení do továrního nastavení je u většiny mobilních telefonů a tabletů dostupná v systémovém nastavení vašeho zařízení.
§ Detailní postup, jak provést obnovu do továrního nastavení, naleznete v uživatelském manuálu, který je dostupný na stránkách výrobce zařízení, případně mobilního operátora.
o Pozn.: SIM karta není infikována a může být použita v jiném zařízení.

V případě, že došlo k finanční škodě:
o Sepište na Era finančním centru reklamaci.
o Podejte trestní oznámení orgánům činných v trestním řízení.
Pokud potřebujete zajistit nové přihlašovací údaje:
o Navštivte Era finanční centrum, kde Vám na počkání vystaví nové přihlašovací údaje do internetového bankovnictví.
o S novými přihlašovacími údaji je možné se přihlásit, jakmile je Vaše PC a případně mobilní telefon bezpečný.

Pro více informací navštivte naše internetové stránky https://bezpecnost.csob.cz, kde naleznete více informací o zásadách bezpečnosti na internetu.

Věříme, že vše se podaří napravit.
Vaše Era



Díky za info

Pokec


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2015 16:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 říj 2003 13:42
Příspěvky: 105913
Bydliště: Plzeň
Zdravím!
Teoreticky to možné je. Nejlepší bude, když si vaše kamarádka mail vytiskne a osobně do banky dojde, aby si ověřila, zda byl opravdu jimi odeslán. Druhou možností totiž je, že celá věc může být podvrh. Takové věci se musí řešit rychle, pokud nechce přijít o peníze. Podvodů v tomto sektoru je tolik, že ani my nemůžeme při nejlepší vůli mít přehled o všech.

_________________
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Přispějete na provoz fóra?
>