Právě je 21 říj 2019 12:37

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


TIP: Před položením dotazu se prosím podívejte do databáze znalostí ESET: https://servis.eset.cz/index.php?/Knowledgebase/List

Přečtěte si prosím před položením dotazu tato pravidla sekce ESET: viewtopic.php?f=56&t=119537



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Více licencí ESETu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2016 12:19 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 15 lis 2015 11:53
Příspěvky: 3
Dobrý den,

mám plnou licenci ESETu na 3 počítače. Na prvním počítači funguje bez problémů, ale když chci nainstalovat stejný program na jiný počítač, licenční kód už nefunguje (měl by být stejný u všech verzí). Prosím o radu, jakým způsobem dále postupovat, děkuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Více licencí ESETu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2016 16:51 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 22 srp 2009 18:06
Příspěvky: 1014
Skuste trochu presnejsie popisat problem, pripadne, ako ste postupoval.
Aky typ licencie mate? (Family, alebo licenciu NODu na 3PC,...)
Ako ste postupovali pri aktivacii?

Skuste pripadne pozriet na web ESETu o aktivacii:
:arrow: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Article/View/556/22/aktivace-programu-eset

_________________
----


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Více licencí ESETu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2016 17:15 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 15 lis 2015 11:53
Příspěvky: 3
Dobrý den,

děkuji za odpověď. Mám ESET Family Pack - 3 licence a ten odkaz znám, ale po zadání licenčního kódu (u prvního počítače to fungovalo) se objeví, že došlo k vnitřní chybě a že se mám obrátit na technickou podporu přes TeamViewer. Ten se mi ale nepodařilo po stažení zprovoznit. Bohužel ale stále nevím, jak zprovoznit ty další licence - proto prosím o radu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Více licencí ESETu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2016 19:39 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 22 srp 2009 18:06
Příspěvky: 1014
Predpokladam, ze ste stahovali z odkazu uvedeneho v clanku "Vzdialena pomoc":
:arrow: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Article/View/78/0/eset-vzdalena-pomoc

Pokial ano a nefunguje to, mate moznost zadat dotaz na podporu priamo z programu (napr. aj z toho, kde Vam to funguje):
:arrow: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Article/View/106/0/jak-vytvoit-dotaz-na-technickou-podporu-pimo-v-produktu

Pripadne, neviem ako ste na tom s casom a moznostami, ale mozno by stalo za uvahu program odinstalovat a znovu nainstalovat.
(Idealne originalnym ESET odinstalatorom.)
:arrow: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Article/View/73/25/jak-rucn-odinstalovat-program-eset

To vidim, ako najrychlejsie riesenie. Ak to nepomoze, kontaktovat tech.podoru niektorym z moznych sposobov (napr. aj zavolat).

_________________
----


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Přispějete na provoz fóra?