Právě je 21 črc 2019 02:13

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


TIP: Před položením dotazu se prosím podívejte do databáze znalostí ESET: https://servis.eset.cz/index.php?/Knowledgebase/List

Přečtěte si prosím před položením dotazu tato pravidla sekce ESET: viewtopic.php?f=56&t=119537



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 pro 2013 23:01 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 22 zář 2008 11:02
Příspěvky: 14
Mám firewall ovládáný ESET 6, což je OK. Problém ale je ten, že nevím jak povolit či přidat program Serviio (DLNA). Co jsem se dočetl na diskuzích, tak stačí i povolit: TCP port 8895 a UDP 1900. Neví někdo, jak říci ESET 6, aby firewall se povolil pro mou potřebu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 pro 2013 09:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2003 08:26
Příspěvky: 6896
Bydliště: Banská Bystrica
Presunul som topic do tejto sekcie, lebo tu urcite najdes kompetentnych, ktori ti budu vediet poradit. :)

_________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:!: PLS NEPISTE MI SZ, NA ICQ A MAILY S OTAZKAMI, PISTE DO FORA :!: :spam:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V pripadne akutnych problemov s chodom fora, :207: pripadne s inymi uzivatelmi, :whip: kontaktujte ma na ICQ alebo mailom :31: na pavuk29 zavinac forum.viry.cz. Byvam pri pocitaci casto aj ked nie som online na fore.
http://www.icq.com/people/267560078/
:183: hotline: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=116821
:!: pravidla fora: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=5601


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 pro 2013 20:44 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 22 srp 2009 18:06
Příspěvky: 1001
Kym to tu preberie odbornik z ESETu, tak skusim prispiet.

Jednou z dolezitych otazok je: V akom rezime pouzivate firewall? (automatickom, interaktivnom, alebo - nepredpokladam, administratorom definovanom, pripadne uciacom sa)
Podla toho sa meni spravanie firewallu a jeho reakcie na nove prichodzie, odchodzie poziadavky na spojenie.

Odporucam pred zasahmi do nastavenia precitat navod k programu (na stiahnutie tu: http://download.eset.com/manuals/eset_e ... de_sky.pdf). Problematike nastavenia firewallu a tvorby pravidiel je venovana kapitola c.4 od strany 37.

_________________
----


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 pro 2013 13:49 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 22 zář 2008 11:02
Příspěvky: 14
Firewall to pořád blokuje a nechápu proč. DLNA nefunguje, jedině když firewall vypnu, ale kvůli DLNA bych nerad měl vypnutý firewall.

Udělal jsem i menší LOG soubor firewallu:

<RECORD>
<COLUMN NAME="Čas">
<DATE>25.12.2013</DATE>
<TIME>12:37:53</TIME>
</COLUMN>
<COLUMN NAME="Událost">Žádná aplikace nenaslouchá na daném portu</COLUMN>
<COLUMN NAME="Zdroj">31.13.64.52:443</COLUMN>
<COLUMN NAME="Cíl">192.168.0.101:54796</COLUMN>
<COLUMN NAME="Protokol">TCP</COLUMN>
<COLUMN NAME="Název pravidla/červa"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Aplikace"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Uživatel"></COLUMN>
</RECORD>
<RECORD>
<COLUMN NAME="Čas">
<DATE>25.12.2013</DATE>
<TIME>12:37:53</TIME>
</COLUMN>
<COLUMN NAME="Událost">Žádná aplikace nenaslouchá na daném portu</COLUMN>
<COLUMN NAME="Zdroj">31.13.64.52:443</COLUMN>
<COLUMN NAME="Cíl">192.168.0.101:54796</COLUMN>
<COLUMN NAME="Protokol">TCP</COLUMN>
<COLUMN NAME="Název pravidla/červa"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Aplikace"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Uživatel"></COLUMN>
</RECORD>
<RECORD>
<COLUMN NAME="Čas">
<DATE>25.12.2013</DATE>
<TIME>12:37:45</TIME>
</COLUMN>
<COLUMN NAME="Událost">Žádná aplikace nenaslouchá na daném portu</COLUMN>
<COLUMN NAME="Zdroj">192.168.0.101:53052</COLUMN>
<COLUMN NAME="Cíl">192.168.0.101:8612</COLUMN>
<COLUMN NAME="Protokol">UDP</COLUMN>
<COLUMN NAME="Název pravidla/červa"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Aplikace"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Uživatel"></COLUMN>
</RECORD>
<RECORD>
<COLUMN NAME="Čas">
<DATE>25.12.2013</DATE>
<TIME>12:37:43</TIME>
</COLUMN>
<COLUMN NAME="Událost">Žádná aplikace nenaslouchá na daném portu</COLUMN>
<COLUMN NAME="Zdroj">23.62.237.46:443</COLUMN>
<COLUMN NAME="Cíl">192.168.0.101:54950</COLUMN>
<COLUMN NAME="Protokol">TCP</COLUMN>
<COLUMN NAME="Název pravidla/červa"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Aplikace"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Uživatel"></COLUMN>
</RECORD>
<RECORD>
<COLUMN NAME="Čas">
<DATE>25.12.2013</DATE>
<TIME>12:37:43</TIME>
</COLUMN>
<COLUMN NAME="Událost">Žádná aplikace nenaslouchá na daném portu</COLUMN>
<COLUMN NAME="Zdroj">23.62.237.46:443</COLUMN>
<COLUMN NAME="Cíl">192.168.0.101:54950</COLUMN>
<COLUMN NAME="Protokol">TCP</COLUMN>
<COLUMN NAME="Název pravidla/červa"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Aplikace"></COLUMN>
<COLUMN NAME="Uživatel"></COLUMN>
</RECORD>


Přílohy:
eset.jpg
eset.jpg [ 132.77 KiB | Zobrazeno 5275 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013 11:06 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 22 srp 2009 18:06
Příspěvky: 1001
Su sviatky, treba chvilu pockat, kym sa chlapi v ESETe opat dostanu do normalu... :-)
Urcite sa niekto ozve.

_________________
----


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 31 pro 2013 09:07 
Offline
Technik
Technik

Registrován: 02 led 2012 10:11
Příspěvky: 64
Dobrý den,

pokud komunikaci ovlivňuje personální firewall, zapněte logování zablokovaných spojení:
V detailním nastavení ESET Smart Security (dále již jen ESS) - klávesou F5, v záložce "Personální firewall" -> "IDS a rozšířené nastavení" povolte "Zapisovat všechna zablokovaná spojení do protokolu".

V hlavní okně ESS potom vyberte vlevo "Nástroje" -> "Protokoly". Vpravo v rozevíracím seznamu vyberte protokol personálního firewallu. Do zobrazeného protokolu klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte "Smazat vše"

Nyní vyzkoušejte znovu komunikaci problematické aplikace (program Serviio). Nový protokol personálního firewallu vyexportujte do souboru. Opět klikněte na zobrazený protokol pravým tlačítkem myši a zvolte "Exportovat..."

Vyexportovaný soubor xml prosím přiložte společně s vyexportovaným nastavením ESS ze stanice:
V rozšířeném režimu zobrazení v hlavním okně programu zvolte z horního menu "Nastavení" a poté "Import a export souboru". Tlačítkem "..." potom vyberte místo pro uložení a zadejte název souboru. Vznikne soubor xml, který také přiložte.



S pozdravem,
Ladislav Jukl
Specialista technické podpory
ESET software spol. s r.o.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Přispějete na provoz fóra?