Stránka 1 z 1

Pravidla pro pomoc a příspěvky

Napsal: 10 úno 2012 17:27
od Johny_ESET
Souhrn základních pravidel subfóra ESET:
  • Slouží výhradně k řešení technických problémů s produkty ESET pro domácnosti.
  • Neslouží pro vyjádření kladného ani záporného názoru na produkty ESET ani jiné bezpečnostní produkty.
  • Neposkytuje služby antivirové kontroly a odvirování.
  • Pomoc je poskytována jen uživatelům s platnou nebo zkušební licencí (neodporující licenčním podmínkám).
Pravidla pro psaní příspěvků:
  • Nejprve zkuste vyhledat podle klíčových slov, zda již někdo neřešil nebo neřeší podobný problém. Pokud nenajdete řešení, vytvořte příspěvek v té části fóra, která odpovídá vašemu produktu.
  • Do předmětu příspěvku stručně popište váš problém + uveďte číslo verze, kterou používáte, např. „Firewall blokuje aplikaci XY - 5.0.95“.
  • Číslo verze produktu zjistíte, pokud najedete myší nad stavovou ikonku produktu v panelu Windows vedle hodin. V bublině se potom objeví verze produktu a číslo virové databáze.

Re: Pravidla pro pomoc a příspěvky

Napsal: 16 bře 2012 13:36
od vyosek
Nevytvářejte prosím duplicitní požadavky.

Technickou podporu kontaktujte vždy jen jedním zvoleným kanálem. Vytvořením příspěvku zde na fóru a současným odesláním dotazu pomocí internetového formuláře nebo z produktu, nedocílíte rychlejšího vyřešení.