Stránka 1 z 1

Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 14 bře 2018 14:18
od 225678945
Dobrý den,

téměř každý den, i několikrát za den, mi vypadává připojení k internetu a síti. Vždy se zasekne připojení a nic se neděje. Poté, co kliknu na Odstranit problémy, vyskočí hláška: Systému Windows se nepodařilo automaticky zjistit nastavení proxy serveru sítě. Poté to párkrát zopakuji dokud se to nějak nechytne a vyskočí hláška: Výchozí brána není dostupná - opraveno. Divné však je, že pokud připojení takto vypadne, je to pouze na windows, ale na mobilu (android) se normálně připojím. Dále toto je už druhý router, protože jsem to už řešil se supportem Asusu a ten doporučil reklamaci. Asus reklamaci přijal bez nějakých problémů a poslal nový router. Tato výměna ovšem vůbec nepomohla.
Pokud připojím svůj starý router D-link Dir 615, tak žádné výpadky nezaznamenávám. Ještě doplním, že mám router Asus RT-N11P a Windows 10 Pro.
Mohl bych někoho poprosit o pomoc s tímto problémem?

Předem děkuji za odpověď a případnou pomoc.

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 14 bře 2018 14:41
od Rudy
Zdravím!
Zkuste zjisstit, zda na router Asus RT-N11P neexistuje novější verze firmaru. V případě, že ano, přehrajte jej.

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 14 bře 2018 14:56
od 225678945
Dobrý den ještě jednou.

Firmware byl aktualizován, ale nic se nezměnilo. Naposledy jsem to kontroloval před cca měsícem. Zkusím se podívat, zda náhodou nevydali nějaký v nejbližší době. Napadá mě ještě, zda to nemám špatně nastavené. Nastavoval jsem tam pouze zabezpečení (SSID + heslo + kanál. Kanál jsem nastavil natvrdo kvůli tomu, že jeden z ntb neviděl síť, když tam byl automatický kanál) a také jsem změnil MAC adresu, kvůli poskytovateli internetu.

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 14 bře 2018 15:06
od Rudy
To by mělo být OK, pokud provider má nějaké speciální nastavení, měl by vám ho sdělit. Je ovšm disvné, že se starým routerem to fungovalo. Nastavení pak by mělo být analogické.

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 17 bře 2018 21:29
od 225678945
Také si to myslím, bohužel se zdá, že tomu tak není. Dnes jsem prošel log routeru a při každém výpadku tam vyskočí:
AndesSendCmdMsg: Command type = ed, Extension command type = 27
BUG: AndesSendCmdMsg is called from invalid context

Nevíte, co by to mohlo znamenat?

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 17 bře 2018 22:08
od Rudy
Vidím to poprvé. Je to nějaká chyba konfigurace, ale nic jsem k tomu nevygooglil. Možná by pomohlo kontaktovat tech podoru ASUSu.

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 18 bře 2018 09:03
od 225678945
To jsem již zkoušel a doporučili mi pouze reklamaci. Zkusím to znovu a třeba budu mít větší štěstí. I tak děkuji za Vaši pomoc :-)

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 18 bře 2018 11:14
od Rudy
Tak oni by měli vědět o čem to je. Nezbude, než to zkusit. Nemáte zač! :)

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 21 bře 2018 11:05
od 225678945
Jen informuji o vývoji. Nakonec to vypadá, že stačilo změnit kanál na jiný specifický. I když jsem kanál vybíral podle zastoupení kanálů ostatních wifi v domě, vypadá to, že se mu to nelíbilo a bylo nutné nastavit jiný.
Zatím to tedy drží.

I tak děkuji za pomoc :)

Re: Vypadávání připojení sítě/ internetu

Napsal: 21 bře 2018 12:04
od Rudy
OK. To je možné, wifinu může ovlvnit více věcí. Když budete mít (nebo někdo v domě) třeba mikrovlnku, která není dokonale odstíněná, máte problém. Funguje na stejné frekveci.