Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Windows Updates

To, co se nehodí jinam..

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Venom
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 09 led 2018 19:29

Windows Updates

#1 Příspěvek od Venom »

Ahojte,

určite ste už mnohí počuli o nedávných objavoch zraniteľností procesorov známych pod menami Spectre a Meltdown. Chcel by som sa spýtať odborníkov na istú vec ohľadom Windows Update, používam Win7 64 bit a procesor AMD Kaveri A10-7850K. Ide o to že, 5. januára mi Windows Update automaticky nainštaloval mesačnú súhrnnú aktualizáciu KB 4056894, čo je v poriadku ale keď som dnes prechádzal a čítal články o vyššie uvedených hrozbách, zistil som že Microsoft vydal ešte dve daľšie aktualizácie s označením KB 4056897 a KB 4073578, ktoré som ale nainštalované v počítači nemal a tak sa chcem spýtať, či tá súhrnná aktualizácia v sebe tieto dve aktualizácie mala alebo je ich treba nainštalovať samostatne? Už som tak pre istotu urobil a všetko sa zdá byť ok, len si chcem v tom urobiť jasnejšie.

Vďaka vopred za každú radu a odpoveď.

PS: Antivirus mám ESET, najnovšiu verziu programu aj databáz, ak by bolo treba.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118199
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Windows Updates

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Máte-li nastaveno v aktualizacích, že se mají instalovat jen důlěžité aktualizace, pak se nenainstalují ty nedůležité. Jak je to s těmi dvěma aktualizacemi, se dovíte na webu MS. Pokud je tam mermomocí chcete, nainstalujte je buď ručně, nebo si zapněte instalaci všech aktualizací.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování: