Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Bezpečnost Windows 7 v době W10

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
janferkl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 2
Registrován: 17 bře 2017 11:33

Bezpečnost Windows 7 v době W10

#1 Příspěvek od janferkl »

Zdravím,

jsem student VŠ a také vlastníkem notebooku s OS Windows 10. Dlouhodobě notebook používám a nemám nainstalovaný žádný antivir nebo firewall třetí strany. S chodem zařízení jsem spokojený, ale potřeboval bych (do školy) zprovoznit software, který nepodporuje novou verzi Windows. V současné době situaci řeším virtuálním pc pomocí VMware, ale nepříjde mi to řešení šťastné. Na internetu jsem potkal zprávy od Microsoftu, že setrvávat na W7 není bezpečné. Já naopak ale zvažuji přechod z W10 na W7. Rád bych se zeptal místních odborníků na jejich názor na mnou popsanou situaci. Je můj přístup k chodu notebooku bez antiviru lehkovážný? Bude ještě o něco lehkovážnější na starších verzi OS nebo se jedná jen o marketingový tah od Microsoftu?

Předem děkuji za odpovědi.

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15197
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: Bezpečnost Windows 7 v době W10

#2 Příspěvek od JaRon »

ahoj,
- ano pristup bez AV je lahkovazny
- w7 vs. w10 - tam je to z hladiska bezpecnosti uplne jedno, len casom musis cakat nejake polena po nohy
od MS ohladne nepodporovania toho ci onoho pre w7
osobne by som kludne isiel do w7 s AV :thumbsup:
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

janferkl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 2
Registrován: 17 bře 2017 11:33

Re: Bezpečnost Windows 7 v době W10

#3 Příspěvek od janferkl »