Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Častá modrá smrt, vypadává připojení

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Cimricek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 20
Registrován: 15 zář 2015 19:15
Bydliště: Lovosice

Častá modrá smrt, vypadává připojení

#1 Příspěvek od Cimricek »

Dobrý den, poseldní týdny mi často umřel pc na modrou, nebo začal vypadávát net. Problém s připojením je puze u tohoto pc, nikde jinde v baráku. Modrou smrt podle mě vyřeším, stává se to hlavně u jednoho softwaru, radši se vás ale také zeptám. Už i dříve jste mi vyřešili problémy se kterýma jsem si nevěděl rady.Díky !:)
Přílohy
Cimricek_Viry_1.7z
(21.06 KiB) Staženo 49 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118192
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Častá modrá smrt, vypadává připojení

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Cimricek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 20
Registrován: 15 zář 2015 19:15
Bydliště: Lovosice

Re: Častá modrá smrt, vypadává připojení

#3 Příspěvek od Cimricek »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.2.0.0
# -------------------------------
# Build: 03-22-2021
# Database: 2021-04-08.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 04-18-2021
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

Deleted C:\Users\Filip\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1466 octets] - [18/04/2021 13:49:38]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118192
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Častá modrá smrt, vypadává připojení

#4 Příspěvek od Rudy »

OK. Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Cimricek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 20
Registrován: 15 zář 2015 19:15
Bydliště: Lovosice

Re: Častá modrá smrt, vypadává připojení

#5 Příspěvek od Cimricek »

Tady to je.
Přílohy
Cimricek_Viry_3.7z
(22.24 KiB) Staženo 45 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118192
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Častá modrá smrt, vypadává připojení

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-893779842-112414080-3145603024-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
Task: {7EAEC7D4-4CB4-48AF-82A4-A3E217136FDE} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155592 2021-01-08] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {F14495E3-C4E0-4C6E-9E78-10E9C6E94B0B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [155592 2021-01-08] (Google LLC -> Google LLC)
C:\Program Files\Bonjour
C:\DumpStack.log.tmp
FirewallRules: [{3A53EE02-A8FF-4FF6-98E5-63AF15841B7E}] => (Allow) C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{A778C089-F792-4B72-9B4E-F9EACF515F8F}] => (Allow) C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{74FBD95D-041A-4C64-9F18-D4B277C5001E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{2BB4A374-D65D-4A76-BFD8-1C9DBB9271EB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [TCP Query User{CA905739-BCA3-404D-91BD-A2D93C07CFDE}C:\program files\e2esoft\ivcam\ivcam.exe] => (Allow) C:\program files\e2esoft\ivcam\ivcam.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{A8A2409F-A610-433E-8B03-F84A9FB4797A}C:\program files\e2esoft\ivcam\ivcam.exe] => (Allow) C:\program files\e2esoft\ivcam\ivcam.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{821A0921-FF00-4083-BBA4-74534F939547}C:\program files (x86)\gog galaxy\games\grim dawn\x64\grim dawn.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\gog galaxy\games\grim dawn\x64\grim dawn.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{849BD19D-689F-4A9C-8BCD-F05E6EF7FA1B}C:\program files (x86)\gog galaxy\games\grim dawn\x64\grim dawn.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\gog galaxy\games\grim dawn\x64\grim dawn.exe => No File
FirewallRules: [{C34B659E-CB88-4096-BF70-724431578DA4}] => (Allow) C:\program files (x86)\gog galaxy\games\grim dawn\x64\grim dawn.exe => No File
FirewallRules: [{287F7823-64E8-470F-A6B4-FD8CC1182E4F}] => (Allow) C:\program files (x86)\gog galaxy\games\grim dawn\x64\grim dawn.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{10DFB43B-49B1-4BAF-9890-7FB197CFE95D}E:\steamlibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\baldurs gate 3\bin\bg3.exe] => (Allow) E:\steamlibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\baldurs gate 3\bin\bg3.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{5ED2DFC3-EA94-40F5-BFFA-86A351F8731C}E:\steamlibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\baldurs gate 3\bin\bg3.exe] => (Allow) E:\steamlibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\baldurs gate 3\bin\bg3.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{FB9CEDE4-49F3-420D-B196-5C6D58235402}E:\program files (x86)\rockstar\grand theft auto v\gta5.exe] => (Allow) E:\program files (x86)\rockstar\grand theft auto v\gta5.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{C86CDB0A-9614-4E3E-AC8B-5FC6E22A1164}E:\program files (x86)\rockstar\grand theft auto v\gta5.exe] => (Allow) E:\program files (x86)\rockstar\grand theft auto v\gta5.exe => No File
FirewallRules: [{1D0914E6-E8EE-4A64-9C07-913FCC2350DE}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\HeroSiege\bin\Hero_Siege.exe => No File
FirewallRules: [{BA08062B-B899-4698-BA68-2A3AD84C78A6}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\HeroSiege\bin\Hero_Siege.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{32F93600-54F9-4AC5-8C42-95463EF6716C}C:\program files (x86)\overwatch\_retail_\overwatch.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\overwatch\_retail_\overwatch.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{8EAD879A-AB7A-425C-86B8-F9E968227634}C:\program files (x86)\overwatch\_retail_\overwatch.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\overwatch\_retail_\overwatch.exe => No File
FirewallRules: [{2B164C97-18D5-42A7-BCB9-794C4F6D7E67}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\Total War WARHAMMER II\launcher\launcher.exe => No File
FirewallRules: [{AFB5977D-A33B-4A4C-8864-E55F0CD6FCDD}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\Total War WARHAMMER II\launcher\launcher.exe => No File
FirewallRules: [{85FC2E53-21B9-4E39-9803-1CEA22CF2E4E}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\DarkestDungeon\_windows\Darkest.exe => No File
FirewallRules: [{7D6A295B-65F2-420D-80B1-5AF90AA87FE2}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\DarkestDungeon\_windows\Darkest.exe => No File
FirewallRules: [{2812C664-00D6-4641-A9E0-5EC55D3C16AB}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\Mount & Blade II Bannerlord\bin\Win64_Shipping_Client\TaleWorlds.MountAndBlade.Launcher.exe => No File
FirewallRules: [{37FCD1B8-0AED-4C22-9855-AC7C39E5CB90}] => (Allow) E:\SteamLibrary\steamapps\steamapps\steamapps\common\Mount & Blade II Bannerlord\bin\Win64_Shipping_Client\TaleWorlds.MountAndBlade.Launcher.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\Filip\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět