Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defenderu

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#16 Příspěvek od Conder »

:arrow: Urob v Malwarebytes uplny sken
  • Stiahni a nainstaluj Malwarebytes (MB/MBAM): https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
  • Ignoruj skusobnu trial verziu
  • Otvor Malwarebytes a vlavo klikni na "Skenovat"
  • Klikni na "Vlastne skenovanie" a potom na "Nakonfigurovat skenovanie" (Nastavit sken)
  • Vpravo oznac vsetky disky v PC a vlavo oznac moznost "Vyhladavat rootkity"
  • Klikni na Skenovat teraz a pockaj na dokoncenie
  • Po dokonceni klikni na Exportovat zhrnutie -> Skopirovat do schranky
  • Skopirovany log vloz do dalsej odpovede
  • Obrazkovy navod (bohuzial pre starsiu verziu): https://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=29&t=144868
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#17 Příspěvek od digivir »

Vypadá to, že nebylo nic nalezeno. Odtrhnul jsme při scanu paměť a start, ale předtím jsme provedl ještě jeden sken právě těchto položek, než jsem zjistil co a jak, a také nebylo nic nalezeno


Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 10.12.19
Čas skenování: 21:29
Logovací soubor: d09a1cb8-1b8b-11ea-a7eb-00ff9a74bb64.json

-Informace o softwaru-
Verze: 4.0.4.49
Verze komponentů: 1.0.770
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.15952
Licence: Bezplatná

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 18362.476)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-57OINGI\Bodie

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Vlastní skenování
Spuštění skenování: Ruční
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 1545804
Zjištěné hrozby: 0
Hrozby umístěné do karantény: 0
Uplynulý čas: 53 min, 44 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Zakázáno
Start: Zakázáno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Zakázáno
Rootkity: Povoleno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Varovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Varovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

WMI: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#18 Příspěvek od Conder »

:arrow: OK, preistotu urob este tento sken:

:arrow: Stiahni TDSSKiller: http://www.bleepingcomputer.com/download/tdsskiller/
  • Uloz na plochu a spusti ako spravca
  • Potvrd licencne podmienky
  • Klikni na Change parameters a oznac moznosti "Verify driver digital signature" a "Detect TDLFS file system"
  • Na koniec oznac moznost "Loaded Modules" a potvrd restart PC kliknutim na Reboot Now
  • Po restartovani PC by sa mal automaticky spustit TDSSKiller - klikni na "Start Scan" a pockaj na dokoncenie skenu
  • V pripade nalezov ponechaj vybrane predvolene moznosti a klikni na "Continue" a v pripade vyzvy potvrd restartovanie PC
  • Na disku C:\ sa vytvori textovy subor s nazvom zacinajucim na "TDSSKiller" - jeho obsah vloz do dalsej odpovede
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#19 Příspěvek od digivir »

Opět nic nenalezeno. Soubory byly dva, první vkládám, druhý jako příloha, nevejde se sem.


22:33:35.0907 0x2d48 TDSS rootkit removing tool 3.1.0.28 Apr 9 2019 21:11:46
22:33:35.0907 0x2d48 UEFI system
22:33:42.0467 0x2d48 ============================================================
22:33:42.0467 0x2d48 Current date / time: 2019/12/12 22:33:42.0467
22:33:42.0467 0x2d48 SystemInfo:
22:33:42.0467 0x2d48
22:33:42.0467 0x2d48 OS Version: 10.0.18363 ServicePack: 0.0
22:33:42.0467 0x2d48 Product type: Workstation
22:33:42.0467 0x2d48 ComputerName: DESKTOP-57OINGI
22:33:42.0467 0x2d48 UserName: Bodie
22:33:42.0467 0x2d48 Windows directory: C:\WINDOWS
22:33:42.0467 0x2d48 System windows directory: C:\WINDOWS
22:33:42.0467 0x2d48 Running under WOW64
22:33:42.0467 0x2d48 Processor architecture: Intel x64
22:33:42.0467 0x2d48 Number of processors: 8
22:33:42.0467 0x2d48 Page size: 0x1000
22:33:42.0467 0x2d48 Boot type: Normal boot
22:33:42.0467 0x2d48 CodeIntegrityOptions = 0x0000C001
22:33:42.0467 0x2d48 ============================================================
22:33:42.0512 0x2d48 KLMD registered as C:\WINDOWS\system32\drivers\62184815.sys
22:33:42.0512 0x2d48 KLMD ARK init status: drvProperties = 0xFFF00, osBuild = 18362.1, osProperties = 0x19
22:33:42.0546 0x2d48 System UUID: {F3402B97-3041-C429-AE17-8D3E69967349}
22:33:42.0657 0x2d48 Drive \Device\Harddisk0\DR0 - Size: 0x773C256000 ( 476.94 Gb ), SectorSize: 0x200, Cylinders: 0xF334, SectorsPerTrack: 0x3F, TracksPerCylinder: 0xFF, Type 'K0', Flags 0x00000040
22:33:42.0657 0x2d48 ============================================================
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0:
22:33:42.0657 0x2d48 GPT partitions:
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0\Partition1: GPT, TypeGUID: {C12A7328-F81F-11D2-BA4B-00A0C93EC93B}, UniqueGUID: {618679E5-07D6-4BDF-908E-B1A34A4C2236}, Name: EFI system partition, StartLBA 0x800, BlocksNum 0x145000
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0\Partition2: GPT, TypeGUID: {E3C9E316-0B5C-4DB8-817D-F92DF00215AE}, UniqueGUID: {9CB36DDF-72D1-4A2F-BFE1-E92EDB235F0A}, Name: Microsoft reserved partition, StartLBA 0x145800, BlocksNum 0x40000
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0\Partition3: GPT, TypeGUID: {EBD0A0A2-B9E5-4433-87C0-68B6B72699C7}, UniqueGUID: {19CB9727-C0D8-4D37-9930-B6D9DD115EC7}, Name: Basic data partition, StartLBA 0x185800, BlocksNum 0x3A0045B3
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0\Partition4: GPT, TypeGUID: {DE94BBA4-06D1-4D40-A16A-BFD50179D6AC}, UniqueGUID: {23E3D8C3-C4BA-4C33-A61C-7497A9CCE52A}, Name: , StartLBA 0x3A18A000, BlocksNum 0x114800
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0\Partition5: GPT, TypeGUID: {DE94BBA4-06D1-4D40-A16A-BFD50179D6AC}, UniqueGUID: {542EADDD-2D39-4E24-BBE1-4EDAB26D4221}, Name: , StartLBA 0x3A29E800, BlocksNum 0x1503000
22:33:42.0657 0x2d48 \Device\Harddisk0\DR0\Partition6: GPT, TypeGUID: {DE94BBA4-06D1-4D40-A16A-BFD50179D6AC}, UniqueGUID: {58ACF622-0A1D-4799-B4D2-E9A476A47C39}, Name: , StartLBA 0x3B7A2000, BlocksNum 0x23F000
22:33:42.0657 0x2d48 MBR partitions:
22:33:42.0657 0x2d48 ============================================================
22:33:42.0657 0x2d48 Initialize success
22:33:42.0657 0x2d48 ============================================================
22:34:36.0814 0x1174 KLMD registered as C:\WINDOWS\system32\drivers\14758806.sys
22:34:37.0361 0x1174 Deinitialize success
Přílohy
TDSSKiller.rar
(125.36 KiB) Staženo 87 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#20 Příspěvek od Conder »

:arrow: Spusti kontrolu integrity systemovych suborov:
  • Otvor Start, napis "cmd" (bez uvodzoviek), klikni pravym tlacitkom mysi na Prikazovy riadok a klikni na Spustit ako spravca
  • Skopiruj a spusti prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
  • Po dokonceni skopiruj a spusti druhy prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    sfc /scannow
  • Po dokonceni obidvoch prikazov skopiruj a spusti tento prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt" && copy %windir%\logs\dism\dism.log %userprofile%\desktop\dism.txt
  • Na ploche sa vytvoria subory sfcdetails.txt a dism.txt, tieto subory zabal ho do archivu RAR alebo ZIP a posli ako prilohu k dalsiemu prispevku
  • Restartuj PC a napis ako sa chova PC
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#21 Příspěvek od digivir »

Přikládám v příloze. Vše proběhlo bez problémů. Po restartu je chování stále stejné, tedy kontrola přes Defender nelze spustit (hláška o omezení kvůli správce IT), Defender samotný nelze spustit, v nastavení jej nevidím,...
Přílohy
logy.rar
(135.53 KiB) Staženo 78 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#22 Příspěvek od Conder »

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthService
    ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc
    ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Pockaj na dokoncenie
  • Tentokrat to bude bez restartu, otvori sa Fixlog.txt (pripadne bude na ploche), jeho obsah sem skopiruj
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#23 Příspěvek od digivir »

Provedeno, zde je výpis požadovaných registrů:


Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 14-12-2019
Ran by Bodie (15-12-2019 10:01:27) Run:5
Running from C:\Users\Bodie\Desktop
Loaded Profiles: Bodie (Available Profiles: Bodie)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthService
ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc
ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies
End
*****************

================== ExportKey: ===================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthService]
"DependOnService"="RpcSs"
"Description"="@%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1001"
"DisplayName"="@%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002"
"ErrorControl"="1"
"FailureActions"="80510100000000000000000003000000140000000100000060ea00000100000060ea00000000000000000000"
"ImagePath"="%SystemRoot%\system32\SecurityHealthService.exe"
"LaunchProtected"="2"
"ObjectName"="LocalSystem"
"RequiredPrivileges"="SeImpersonatePrivilege*SeBackupPrivilege*SeRestorePrivilege*SeDebugPrivilege*SeChangeNotifyPrivilege*SeSecurityPrivilege*SeAssignPrimaryTokenPrivilege*SeTcbPrivilege*SeSystemEnvironmentPrivilege*SeShu (the data entry has 14 more characters)."
"ServiceSidType"="1"
"Type"="16"
[HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthService\Security]
"Security"="010014801c01000028010000140000003000000002001c000100000002801400ff010f000101000000000001000000000200ec0008000000000018009d00020001020000000000052000000021020000000014009d010200010100000000000512000000 (the data entry has 416 more characters)."

=== End of ExportKey ===
================== ExportKey: ===================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc]
"DelayedAutoStart"="1"
"DependOnService"="RpcSs"
"Description"="@%SystemRoot%\System32\wscsvc.dll,-201"
"DisplayName"="@%SystemRoot%\System32\wscsvc.dll,-200"
"ErrorControl"="1"
"FailureActions"="805101000000000000000000030000001400000001000000c0d4010001000000e09304000000000000000000"
"ImagePath"="%SystemRoot%\System32\svchost.exe -k LocalServiceNetworkRestricted -p"
"LaunchProtected"="2"
"ObjectName"="NT AUTHORITY\LocalService"
"RequiredPrivileges"="SeChangeNotifyPrivilege*SeImpersonatePrivilege"
"ServiceSidType"="1"
"Start"="2"
"Type"="32"
[HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc\Parameters]
"ServiceDll"="%SystemRoot%\System32\wscsvc.dll"
"ServiceDllUnloadOnStop"="1"
[HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc\Security]
"Security"="010014801c01000028010000140000003000000002001c000100000002801400ff010f000101000000000001000000000200ec0008000000000018009d00020001020000000000052000000021020000000014009d010200010100000000000512000000 (the data entry has 416 more characters)."

=== End of ExportKey ===
================== ExportKey: ===================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Cryptography]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Cryptography\Configuration]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Cryptography\Configuration\SSL]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Cryptography\Configuration\SSL\00010002]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Peernet]
"Disabled"="0"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\CA]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\CA\Certificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\CA\CRLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\CA\CTLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Disallowed]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Disallowed\Certificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Disallowed\CRLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Disallowed\CTLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Root]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Root\Certificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Root\CRLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\Root\CTLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\trust]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\trust\Certificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\trust\CRLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\trust\CTLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPeople]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPeople\Certificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPeople\CRLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPeople\CTLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPublisher]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPublisher\Certificates]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPublisher\CRLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\SystemCertificates\TrustedPublisher\CTLs]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\TPM]
"OSManagedAuthLevel"="5"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Appx]
"AllowAllTrustedApps"="0"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\BITS]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"CallLegacyWCMPolicies"="0"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Cache]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\DataCollection]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\DriverSearching]
"DriverUpdateWizardWuSearchEnabled"="1"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\EnhancedStorageDevices]
"TCGSecurityActivationDisabled"="0"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\IPSec]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\IPSec\Policy]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\IPSec\Policy\Local]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Network Connections]
"NC_PersonalFirewallConfig"="0"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\NetworkConnectivityStatusIndicator]
""=""
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\NetworkProvider]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\NetworkProvider\HardenedPaths]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\safer]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\safer\codeidentifiers]
"authenticodeenabled"="0"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\SettingSync]
"EnableBackupForWin8Apps"="1"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\System]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WcmSvc]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WcmSvc\GroupPolicy]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WcmSvc\Local]
"WCMPresent"="1"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WorkplaceJoin]
""=""
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WSDAPI]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WSDAPI\Discovery Proxies]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender\Policy Manager]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services]
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services\Client]
"fEnableUsbBlockDeviceBySetupClass"="1"
"fEnableUsbNoAckIsochWriteToDevice"="80"
"fEnableUsbSelectDeviceByInterface"="1"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services\Client\UsbBlockDeviceBySetupClasses]
"1000"="{3376f4ce-ff8d-40a2-a80f-bb4359d1415c}"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services\Client\UsbSelectDeviceByInterfaces]
"1000"="{6bdd1fc6-810f-11d0-bec7-08002be2092f}"
[HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows NT\Windows File Protection]
"KnownDllList"="nlhtml.dll"

=== End of ExportKey ===

==== End of Fixlog 10:01:28 ====

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#24 Příspěvek od Conder »

:arrow: Vyskytuje sa stale ta ista hlaska?

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    
    ExportKey: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\WinDefend
    DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender
    Folder: C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy
    Folder: C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy
    Folder: C:\WINDOWS\system32\GroupPolicyUsers
    Folder: C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicyUsers
    C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy
    C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy
    C:\WINDOWS\system32\GroupPolicyUsers
    C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicyUsers
    CMD: gpupdate /force
    
    EmptyTemp:
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah sem skopiruj
:arrow: Nasledne opat poprosim aj o obidva nove logy z FRST.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#25 Příspěvek od digivir »

Před provedením i po provedení se vše chová stále stejně, stejná hláška.

Všechny tři logy přikládám.
Přílohy
FRST_logy4.rar
(24.93 KiB) Staženo 82 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#26 Příspěvek od Conder »

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CMD: dsregcmd /status
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Pockaj na dokoncenie
  • Tentokrat to bude bez restartu, otvori sa Fixlog.txt (pripadne bude na ploche), jeho obsah sem skopiruj
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#27 Příspěvek od digivir »

Zde je výpis:

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 14-12-2019
Ran by Bodie (17-12-2019 05:51:59) Run:7
Running from C:\Users\Bodie\Desktop
Loaded Profiles: Bodie (Available Profiles: Bodie)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CMD: dsregcmd /status
End
*****************


========= dsregcmd /status =========


+----------------------------------------------------------------------+
| Device State |
+----------------------------------------------------------------------+

AzureAdJoined : NO
EnterpriseJoined : NO
DomainJoined : NO

+----------------------------------------------------------------------+
| User State |
+----------------------------------------------------------------------+

NgcSet : NO
WorkplaceJoined : YES
WorkAccountCount : 1
WamDefaultSet : NO

+----------------------------------------------------------------------+
| SSO State |
+----------------------------------------------------------------------+

AzureAdPrt : NO
AzureAdPrtAuthority : NO
EnterprisePrt : NO
EnterprisePrtAuthority : NO

+----------------------------------------------------------------------+
| Work Account 1 |
+----------------------------------------------------------------------+

WorkplaceDeviceId : 373d2af5-2f9d-4928-870d-6e0fffdfa90a
WorkplaceThumbprint : 2EF6721EA800377783325D03E40E07A48FFED934
DeviceCertificateValidity : [ 2019-10-28 09:37:26.000 UTC -- 2029-10-28 10:07:26.000 UTC ]
KeyContainerId : e0f91c4d-405d-4351-a60f-ff5ecc530e0a
KeyProvider : Microsoft Platform Crypto Provider
TpmProtected : YES
WorkplaceIdp : login.windows.net
WorkplaceTenantId : 06ffb557-4f06-4d38-a637-4e5dfd787da2
WorkplaceTenantName : VB-TU Ostrava
WorkplaceMdmUrl : https://enrollment.manage.microsoft.com ... covery.svc
WorkplaceSettingsUrl :
NgcSet : NO

+----------------------------------------------------------------------+
| Ngc Prerequisite Check |
+----------------------------------------------------------------------+

IsDeviceJoined : NO
IsUserAzureAD : NO
PolicyEnabled : NO
PostLogonEnabled : YES
DeviceEligible : YES
SessionIsNotRemote : YES
CertEnrollment : none
PreReqResult : WillNotProvision


========= End of CMD: =========


==== End of Fixlog 05:52:00 ====

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#28 Příspěvek od Conder »

Otvor Nastavenia -> Konta -> Pristup k pracovisku alebo skole -> urob a posli screenshot z tychto nastaveni.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

digivir
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 60
Registrován: 30 zář 2007 14:23

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#29 Příspěvek od digivir »

Zasílám.
Vidím dobře, že touto cestou opravdu organizace upravuje něco na mém PC, i když přes ni mám snad jen Office 365?
Mrzí mě, jestli jsem takhle plýtval Tvým časem...
Přílohy
screeny.rar
(89 KiB) Staženo 84 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu kvůli blokaci defende

#30 Příspěvek od Conder »

To je v poriadku :) Vyzera to, ze Windows Defender je blokovany prave kvoli tomuto pripojenemu uctu. Avsak nerozumiem, preco univerzita nastavila blokovanie Windows Defenderu. Mozes skusit obratit sa na ich "technicke oddelenie" a poziadat ich, aby toto nastavenie vypli. Ine riesenie je uz iba odpojit/zmazat tento ucet (ale predpokladam, ze potom nebude mozne pouzivat Office 365).
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

Odpovědět