Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odporucam teraz vytvorit novy bod obnovy, pre pripad, ze by sa znovu vyskytol tento problem (zrejme ho sposobila instalacia nejakeho programu). Bod obnovy je mozne vytvorit nasledovne: stlac: klavesy Win+R -> napis "sysdm.cpl" (bez uvodzoviek) -> klikni na OK -> klikni na kartu Ochrana systemu -> napis nazov pre bod obnovy -> klikni na OK a pockaj na dokoncenie.
A ak uz nie su ziadne problemy, tak este upraceme po pouzitych nastrojoch:
Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).
Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.
V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!
Bod vytvořen. Ještě jednou moc děkuji za spolupráci.
# DelFix v1.013 - Logfile created 18/12/2019 at 23:17:01
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Pajas - PC
# Operating System : Windows 8.1 Pro N (64 bits)
Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).
Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.
V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!