Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

kontrola prosím

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

kontrola prosím

#1 Příspěvek od janka13 »

FRST.rar
(20.72 KiB) Staženo 81 x
Zdravím,
po poslední aktualizaci Win10 provedeno čištění a mazání ADWCleaner, MBAM, Ccleaner

ráda bych odstranila případnou havěť a zbytečnosti -díky :wink:

Addition přidám po kontaktu poradce

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: kontrola prosím

#2 Příspěvek od Conder »

Ahoj :)

:arrow: Poprosim o posledny log z AdwCleaneru (mal by sa nachadzat v C:\AdwCleaner\Logs). Malwarebytes nasiel nieco?

:arrow: Poprosim o obidva nove logy z FRST.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#3 Příspěvek od janka13 »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.4.1.0
# -------------------------------
# Build: 09-05-2019
# Database: 2019-09-13.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 09-17-2019
# Duration: 00:00:41
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 23
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.CyberLinkShellExtension Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2}
Deleted Preinstalled.LenovoCCSDK Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\CCSDK
Deleted Preinstalled.LenovoCCSDK Folder C:\ProgramData\LENOVO\CCSDK
Deleted Preinstalled.LenovoCCSDK Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{67827BB6-4B05-6181-921A-E49FC484E859}
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Program Files\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\ProgramData\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Users\Janka\AppData\Local\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Users\defaultuser0\AppData\Local\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\System32\Tasks\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\System32\drivers\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Lenovo Dependency Package_is1
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\POWER2GO
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FBD3CAD1-FF17-4F85-AF85-F566254C3D92}
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\CLVDLauncher
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Task C:\Windows\System32\Tasks\CLVDLAUNCHER
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Folder C:\Program Files\LENOVO\LENOVOUTILITY
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|LenovoUtility
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|LenovoUtility
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{6ADA7E88-8D16-4D0D-BC90-2B93AC5E56DA}
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{6ADA7E88-8D16-4D0D-BC90-2B93AC5E56DA}


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Windows Firewall
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1250 octets] - [07/07/2019 09:01:14]
AdwCleaner[C00].txt - [1436 octets] - [07/07/2019 09:02:05]
AdwCleaner_Debug.log - [20687 octets] - [17/09/2019 10:16:21]
AdwCleaner[S01].txt - [4030 octets] - [17/09/2019 10:17:13]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########

MBAM čisté
Přílohy
FRST.rar
(20.91 KiB) Staženo 80 x

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#4 Příspěvek od janka13 »

Addition.rar
(7.56 KiB) Staženo 107 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: kontrola prosím

#5 Příspěvek od Conder »

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    
    PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
    File: C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe
    File: C:\WINDOWS\system32\EOSNotify.exe
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰"
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰Ď"
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰Ü"
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰"
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\4_168acb088d48fafb"
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\€"
    CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\˙˙˙˙˙˙˙˙ë"
    
    Task: {186D1F04-BB4E-47C2-B419-20FCFEEAA03D} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\3a0c3097-e324-4092-8ad2-4ce8419d066e -> No File <==== ATTENTION
    Task: {1E69B205-861D-4C1C-9002-C901990B7CEE} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> No File <==== ATTENTION
    Task: {6090ECC4-2AFB-4FDA-ADF3-376550A62464} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> No File <==== ATTENTION
    Task: {9D162628-DBA6-40BF-8EBE-CFCFB489BE6B} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\e7578710-3490-49e3-b173-53003b8832e0 -> No File <==== ATTENTION
    Task: {C68CE26C-B8DA-4832-90E5-E8BCC9D8EA7E} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> No File <==== ATTENTION
    Task: {FAE1E958-5843-4FC9-8A17-2CC6B4052EFD} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\7af95a4f-d059-4628-bd9b-413652944bf8 -> No File <==== ATTENTION
    ContextMenuHandlers1: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers2: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} =>  -> No File
    
    Hosts:
    EmptyTemp:
    End
  • Klikni na Subor a potom na Ulozit
  • Vpravo dole vyber kodovanie Unicode
  • Subor uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah sem skopiruj
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#6 Příspěvek od janka13 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 14-09-2019
Ran by Janka (18-09-2019 10:41:34) Run:1
Running from C:\Users\Janka\Downloads
Loaded Profiles: Janka (Available Profiles: defaultuser0 & Janka)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
File: C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe
File: C:\WINDOWS\system32\EOSNotify.exe
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰"
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰Ď"
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰Ü"
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰"
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\4_168acb088d48fafb"
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\€"
CMD: dir "C:\WINDOWS\system32\˙˙˙˙˙˙˙˙ë"

Task: {186D1F04-BB4E-47C2-B419-20FCFEEAA03D} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\3a0c3097-e324-4092-8ad2-4ce8419d066e -> No File <==== ATTENTION
Task: {1E69B205-861D-4C1C-9002-C901990B7CEE} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {6090ECC4-2AFB-4FDA-ADF3-376550A62464} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> No File <==== ATTENTION
Task: {9D162628-DBA6-40BF-8EBE-CFCFB489BE6B} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\e7578710-3490-49e3-b173-53003b8832e0 -> No File <==== ATTENTION
Task: {C68CE26C-B8DA-4832-90E5-E8BCC9D8EA7E} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {FAE1E958-5843-4FC9-8A17-2CC6B4052EFD} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\7af95a4f-d059-4628-bd9b-413652944bf8 -> No File <==== ATTENTION
ContextMenuHandlers1: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => -> No File

Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.

========= Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum =========



Count : 14
Average :
Sum : 14550
Maximum :
Minimum :
Property : Length




========= End of Powershell: =========


========================= File: C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe ========================

"C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe" => not found
====== End of File: ======


========================= File: C:\WINDOWS\system32\EOSNotify.exe ========================

"C:\WINDOWS\system32\EOSNotify.exe" => not found
====== End of File: ======


========= dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\ %?

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
20.04.2019 17:04 <DIR> AMD
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙457˙042˙432 bytes free

========= End of CMD: =========


========= dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰Ď" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\ %Ň

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
26.01.2019 07:16 <DIR> AMD
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙456˙976˙896 bytes free

========= End of CMD: =========


========= dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰Ü" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\ %š

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
29.11.2018 22:56 <DIR> AMD
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙456˙976˙896 bytes free

========= End of CMD: =========


========= dir "C:\WINDOWS\system32\ ‰" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\ %

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
18.01.2019 19:50 <DIR> AMD
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙456˙911˙360 bytes free

========= End of CMD: =========


========= dir "C:\WINDOWS\system32\4_168acb088d48fafb" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\4_168acb088d48fafb

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
06.04.2018 18:39 <DIR> atidxx64.dll
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙456˙907˙264 bytes free

========= End of CMD: =========


========= dir "C:\WINDOWS\system32\€" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\?

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
03.04.2018 18:59 <DIR> AMD
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙456˙841˙728 bytes free

========= End of CMD: =========


========= dir "C:\WINDOWS\system32\˙˙˙˙˙˙˙˙ë" =========

Volume in drive C is Windows
Volume Serial Number is 2095-3C6E

Directory of C:\WINDOWS\system32\úúúúúúúú‰

17.09.2019 01:04 <DIR> .
17.09.2019 01:04 <DIR> ..
03.04.2018 18:59 <DIR> AMD
0 File(s) 0 bytes
3 Dir(s) 407˙456˙841˙728 bytes free

========= End of CMD: =========

"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{186D1F04-BB4E-47C2-B419-20FCFEEAA03D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{186D1F04-BB4E-47C2-B419-20FCFEEAA03D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\3a0c3097-e324-4092-8ad2-4ce8419d066e" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{1E69B205-861D-4C1C-9002-C901990B7CEE}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1E69B205-861D-4C1C-9002-C901990B7CEE}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{6090ECC4-2AFB-4FDA-ADF3-376550A62464}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6090ECC4-2AFB-4FDA-ADF3-376550A62464}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{9D162628-DBA6-40BF-8EBE-CFCFB489BE6B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{9D162628-DBA6-40BF-8EBE-CFCFB489BE6B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\e7578710-3490-49e3-b173-53003b8832e0" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{C68CE26C-B8DA-4832-90E5-E8BCC9D8EA7E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C68CE26C-B8DA-4832-90E5-E8BCC9D8EA7E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{FAE1E958-5843-4FC9-8A17-2CC6B4052EFD}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FAE1E958-5843-4FC9-8A17-2CC6B4052EFD}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\7af95a4f-d059-4628-bd9b-413652944bf8" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\CLVDShellExt => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => not found
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\CLVDShellExt => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => not found
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 9461760 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 12169337 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 1466578 B
Edge => 7111491 B
Chrome => 172316 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6656 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 6514 B
NetworkService => 0 B
defaultuser0 => 6656 B
Janka => 12392480 B

RecycleBin => 58355 B
EmptyTemp: => 40.9 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 10:45:27 ====

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#7 Příspěvek od janka13 »

Nové logy
FRST.rar
(20.54 KiB) Staženo 90 x

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#8 Příspěvek od janka13 »

+
Přílohy
Addition.rar
(7.4 KiB) Staženo 79 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: kontrola prosím

#9 Příspěvek od Conder »

:arrow: Tak este jeden fixlist:

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    
    Folder: C:\WINDOWS\Minidump
    Task: {A6055851-A3EB-42DE-A59E-E1111E0C726C} - System32\Tasks\CLMLSvc_P2G8 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe
    Task: {FE0A8552-4593-4517-B8AC-DED06C8A8D4A} - System32\Tasks\AdwCleaner_onReboot => C:/Users/Janka/Downloads/adwcleaner_7.4.1.exe
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2489188112-2961885803-1461791873-1001 -> DefaultScope {C50BADC1-9265-414B-8437-6B21C282F983} URL = 
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2489188112-2961885803-1461791873-1001 -> {C50BADC1-9265-414B-8437-6B21C282F983} URL = 
    
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah sem skopiruj
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#10 Příspěvek od janka13 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 18-09-2019 01
Ran by Janka (19-09-2019 09:32:39) Run:2
Running from C:\Users\Janka\Downloads
Loaded Profiles: Janka (Available Profiles: defaultuser0 & Janka)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

Folder: C:\WINDOWS\Minidump
Task: {A6055851-A3EB-42DE-A59E-E1111E0C726C} - System32\Tasks\CLMLSvc_P2G8 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\CLMLSvc_P2G8.exe
Task: {FE0A8552-4593-4517-B8AC-DED06C8A8D4A} - System32\Tasks\AdwCleaner_onReboot => C:/Users/Janka/Downloads/adwcleaner_7.4.1.exe
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2489188112-2961885803-1461791873-1001 -> DefaultScope {C50BADC1-9265-414B-8437-6B21C282F983} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2489188112-2961885803-1461791873-1001 -> {C50BADC1-9265-414B-8437-6B21C282F983} URL =

End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.

========================= Folder: C:\WINDOWS\Minidump ========================

2018-08-17 19:48 - 2019-09-17 18:41 - 000107520 ____N [E1893DFF92C4311EF95CBDAB9B93C900] () C:\WINDOWS\Minidump\091719-34796-01.dmp
2018-08-17 19:48 - 2019-09-18 07:22 - 000107520 ____N [2B642C51743785242873D40EAD825F8A] () C:\WINDOWS\Minidump\091819-35484-01.dmp
2018-08-17 19:48 - 2019-09-18 10:21 - 000107520 ____N [725DEADD3A96808089E252D19A89B878] () C:\WINDOWS\Minidump\091819-38109-01.dmp
2018-08-17 19:48 - 2019-09-18 15:33 - 000107520 ____N [8E1F90CF2ED381032E75A15FF3F73B51] () C:\WINDOWS\Minidump\091819-39921-01.dmp
2018-08-17 19:48 - 2019-09-19 08:16 - 000107520 ____N [788C8A9CC440EB74F939E366B1654E4A] () C:\WINDOWS\Minidump\091919-33937-01.dmp

====== End of Folder: ======

"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{A6055851-A3EB-42DE-A59E-E1111E0C726C}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A6055851-A3EB-42DE-A59E-E1111E0C726C}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\CLMLSvc_P2G8 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\CLMLSvc_P2G8" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{FE0A8552-4593-4517-B8AC-DED06C8A8D4A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FE0A8552-4593-4517-B8AC-DED06C8A8D4A}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\AdwCleaner_onReboot => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AdwCleaner_onReboot" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-2489188112-2961885803-1461791873-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2489188112-2961885803-1461791873-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{C50BADC1-9265-414B-8437-6B21C282F983} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{C50BADC1-9265-414B-8437-6B21C282F983} => not found


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 09:34:20 ====

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: kontrola prosím

#11 Příspěvek od Conder »

Podla logu sa na tomto PC 5x vyskytla "modra obrazovka smrti" (BSOD). Skopiruj obsah adresaru C:\WINDOWS\Minidump niekde inde (do dokumentov, na plochu), zabal do archivu (RAR alebo ZIP) a posli ako prilohu k dalsiemu prispevku.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#12 Příspěvek od janka13 »

Minidump.rar
(63.38 KiB) Staženo 93 x
jsou tam jen tři :?:

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: kontrola prosím

#13 Příspěvek od Conder »

Tieto BSOD su sposobene padmi ovladacu "sptd2.sys" - ovladac pre virtualne disky, pouzivaju ho programy ako Daemon Tools a pod., v tomto pripade tipujem, ze ho pouziva program CyberLink PowerDVD. Skus tento program aktualizovat na poslednu verziu.

Inak logy vyzeraju OK co sa tyka malware. Su aj nejake ine problemy s PC?
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

janka13
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 45
Registrován: 31 bře 2018 13:58

Re: kontrola prosím

#14 Příspěvek od janka13 »

Nejsou to klasické BSOD, vytvoří se při startu a musí se startovat dvakrát (no problém)
Nabízená nová verze CyberLink PowerDVD je jen zkušební :(

Nemám žádný závažný problém tak to snad můžeme ukončit Delfixem
a velkým poděkováním :worship:

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: kontrola prosím

#15 Příspěvek od Conder »

:arrow: Tak este upraceme po pouzitych nastrojoch:
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

Odpovědět