Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o preventivní kontrolu logu

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
domdur
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 39
Registrován: 12 bře 2016 16:18

Prosím o preventivní kontrolu logu

#1 Příspěvek od domdur »

Zdravím,

kvůli zpomalení systému jsem nechal kompletně přeinstalovat systém metodou uvedení do továrního nastavení...

Nejsem si jistý jestli by tato metoda dokázala odstranit i škodlivý software, přestože zrychlení je značné. Proto jen pro jistotu prosím o preventivní kontrolu logu.

Logy dávám v příloe.

Díky!

POZOR: Ještě jsem po vložení provedl scan s Malwarebytes - našel nějaké breberky tak přikládám nové logy z FRST - viz příloha nové logy
Přílohy
LOGY.zip
Nové logy
(27.18 KiB) Staženo 72 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#2 Příspěvek od Conder »

Ahoj :)

:arrow: Stiahni AdwCleaner: https://toolslib.net/downloads/finish/1/
  • Uloz na plochu a ukonci vsetky programy
  • Spusti AdwCleaner ako spravca
  • Odsuhlas licencne podmienky
  • Klikni na Skenovat nyni (Scan now) a pockaj na dokoncenie
  • Nechaj zaskrtnute vsetky nalezy
  • Klikni na Cisteni a opravy (Clean and Repair) a potvrd restart PC teraz
  • Po restartovani PC sa otvori AdwCleaner, klikni na Zobrazit soubor protokolu
  • Otvori sa log, jeho obsah sem skopiruj
:arrow: V Malwarebytes v casti Spravy by mal byt log s nalezmi, exportuj ho a posli v dalsej odpovedi.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

domdur
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 39
Registrován: 12 bře 2016 16:18

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#3 Příspěvek od domdur »

Posílám Logy v příloze + přidávám i nové logy z FRST
Přílohy
Adw a Malware logy.zip
Z Malwarebytes jsou dva, jeden kde našel nějaké breberky, jeden který jsem udělal teď. Pro porovnání.
(2.36 KiB) Staženo 68 x

domdur
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 39
Registrován: 12 bře 2016 16:18

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#4 Příspěvek od domdur »

Logy z FRST nešli dát do jedné odpověďi. Posílám tedy extra
Přílohy
FRST.zip
LOG
(26.71 KiB) Staženo 81 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#5 Příspěvek od Conder »

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    
    PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
    Folder: C:\Program Files\System Updates
    
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}\InprocServer32 -> C:\Users\durna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.222.1104.0007\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}\InprocServer32 -> C:\Users\durna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.222.1104.0007\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}\InprocServer32 -> C:\Users\durna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.222.1104.0007\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> No File
    C:\Program Files\System Updates
    
    Hosts:
    EmptyTemp:
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah sem skopiruj
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

domdur
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 39
Registrován: 12 bře 2016 16:18

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#6 Příspěvek od domdur »

Hotovo, FIXLOG posílám níže:

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 13.01.2019
Ran by durna (13-01-2019 14:38:20) Run:1
Running from C:\Users\durna\OneDrive\Desktop
Loaded Profiles: durna & (Available Profiles: durna)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
Folder: C:\Program Files\System Updates

CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}\InprocServer32 -> C:\Users\durna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.222.1104.0007\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}\InprocServer32 -> C:\Users\durna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.222.1104.0007\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}\InprocServer32 -> C:\Users\durna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.222.1104.0007\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
C:\Program Files\System Updates

Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.

========= Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum =========



Count : 1
Average :
Sum : 282
Maximum :
Minimum :
Property : Length




========= End of Powershell: =========


========================= Folder: C:\Program Files\System Updates ========================

not found.

====== End of Folder: ======

HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-789869226-119479823-4149404354-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => not found
"C:\Program Files\System Updates" => not found
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 6053888 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 40156939 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 13550627 B
Edge => 204036102 B
Chrome => 0 B
Firefox => 355574088 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 17530 B
NetworkService => 0 B
durna => 7807208 B

RecycleBin => 83881065 B
EmptyTemp: => 678.1 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 14:41:52 ====

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#7 Příspěvek od Conder »

:arrow: Ako to vyzera s PC? Nastala nejaka zmena alebo su este nejake problemy?
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

domdur
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 39
Registrován: 12 bře 2016 16:18

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#8 Příspěvek od domdur »

Tváří se to normálně. Ještě lépe než po přeinstalování... Díky, když budu zase pozorovat nějaké zpomalení tak napíšu.

Díky za pomoc! :happy: :worship:

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#9 Příspěvek od Conder »

:arrow: Tak este upraceme po pouzitych nastrojoch:
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

Odpovědět