Právě je 18 lis 2019 11:01

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz



Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 30 pro 2018 11:52 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
Dobrý den,

prosím o kontrolu logu,nevešly se do příspěvku oba naráz,tak jsem jeden uložil.
Nevím zda-li je to tak správně.
Děkuji.

Zde odkaz na FRST.txt
http://leteckaposta.cz/208357427


Additional scan result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 29.12.2018
Ran by Home (30-12-2018 11:19:24)
Running from C:\Users\Home\Desktop
Windows 10 Pro Version 1803 17134.472 (X64) (2018-12-20 21:59:34)
Boot Mode: Normal
==========================================================


==================== Accounts: =============================

Administrator (S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-500 - Administrator - Disabled)
DefaultAccount (S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-503 - Limited - Disabled)
Guest (S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-501 - Limited - Disabled)
Home (S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Home
WDAGUtilityAccount (S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-504 - Limited - Disabled)

==================== Security Center ========================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed.)

AV: Avast Antivirus (Enabled - Up to date) {8EA8924E-BC81-DC44-8BB0-8BAE75D86EBF}
AV: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
AS: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
AS: Avast Antivirus (Enabled - Up to date) {35C973AA-9ABB-D3CA-B100-B0DC0E5F2402}

==================== Installed Programs ======================

(Only the adware programs with "Hidden" flag could be added to the fixlist to unhide them. The adware programs should be uninstalled manually.)

AMD Catalyst Control Center (HKLM-x32\...\WUCCCApp) (Version: 1.00.0000 - AMD)
AMD Catalyst Install Manager (HKLM\...\{66AFB595-BC05-2913-7696-6D58F9B733E1}) (Version: 8.0.916.0 - Advanced Micro Devices, Inc.)
Avast Free Antivirus (HKLM-x32\...\Avast Antivirus) (Version: 18.8.2356 - AVAST Software)
HP 3D DriveGuard (HKLM\...\{04927A60-31CD-4614-A25C-055B1AD3A8CE}) (Version: 4.2.9.1 - Hewlett-Packard Company)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.50727 (HKLM-x32\...\{15134cb0-b767-4960-a911-f2d16ae54797}) (Version: 11.0.50727.1 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.50727 (HKLM-x32\...\{22154f09-719a-4619-bb71-5b3356999fbf}) (Version: 11.0.50727.1 - Microsoft Corporation)
MiniTool Power Data Recovery 8.0 (HKLM\...\{E1BCD081-4BF4-4E2F-832A-911EC42EF3C5}_is1) (Version: 8.0 - MiniTool Software Limited)
Remix OS (HKLM-x32\...\RemixOS) (Version: - )
Synaptics Pointing Device Driver (HKLM\...\SynTPDeinstKey) (Version: 15.0.17.4 - Synaptics Incorporated)
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4023057) (HKLM\...\{9CBA860F-7437-4A75-941C-8EF559F2D145}) (Version: 2.52.0.0 - Microsoft Corporation)
UpdateAssistant (HKLM\...\{52C1DD03-104E-4AC6-9DC6-21D585721ED1}) (Version: 1.19.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
VLC media player (HKLM-x32\...\VLC media player) (Version: 3.0.4 - VideoLAN)

==================== Custom CLSID (Whitelisted): ==========================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ashShA64.dll [2018-12-27] (AVAST Software)
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ashShA64.dll [2018-12-27] (AVAST Software)
ContextMenuHandlers3: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ashShA64.dll [2018-12-27] (AVAST Software)
ContextMenuHandlers5: [ACE] -> {5E2121EE-0300-11D4-8D3B-444553540000} => C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\atiacm64.dll [2015-11-04] (Advanced Micro Devices, Inc.)
ContextMenuHandlers6: [avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ashShA64.dll [2018-12-27] (AVAST Software)

==================== Scheduled Tasks (Whitelisted) =============

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

Task: {65B85F6F-35B3-4459-A179-28255D5B7B25} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\HelloFace\FODCleanupTask => C:\WINDOWS\System32\WinBioPlugIns\FaceFodUninstaller.exe [2018-04-12] ()
Task: {D9BBC1C7-0F31-4583-863C-162B44B487CC} - System32\Tasks\Avast Software\Overseer => C:\Program Files\Common Files\AVAST Software\Overseer\overseer.exe [2018-12-27] (AVAST Software)
Task: {DED93D8D-A52C-40B3-93BD-422F8C0F58AF} - System32\Tasks\Avast Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe [2018-12-27] (AVAST Software)

(If an entry is included in the fixlist, the task (.job) file will be moved. The file which is running by the task will not be moved.)


==================== Shortcuts & WMI ========================

(The entries could be listed to be restored or removed.)


Shortcut: C:\Users\Home\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Chrome.lnk -> C:\PortableApps\GoogleChromePortable\GoogleChromePortable.exe (PortableApps.com)

==================== Loaded Modules (Whitelisted) ==============

2018-04-12 00:34 - 2018-04-12 00:34 - 000491744 _____ () C:\Windows\System32\InputHost.dll
2018-04-12 00:34 - 2018-04-12 00:34 - 000472064 _____ () C:\Windows\ShellExperiences\TileControl.dll
2018-12-20 22:06 - 2018-12-20 22:06 - 002759680 _____ () C:\Windows\ShellComponents\TaskFlowUI.dll
2018-12-21 21:15 - 2018-12-14 07:50 - 002185728 _____ () C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Cortana.Core.dll
2018-12-27 06:08 - 2018-12-27 06:08 - 067126928 _____ () C:\Program Files\AVAST Software\Avast\libcef.dll
2018-12-27 06:05 - 2018-12-27 06:05 - 000596696 _____ () C:\Program Files\AVAST Software\Avast\streamback.dll
2018-12-30 11:03 - 2018-12-30 11:03 - 000016384 _____ () C:\Users\Home\AppData\Local\Temp\nsjF5F7.tmp\registry.dll
2018-12-16 10:40 - 2018-12-12 05:58 - 004430304 _____ () C:\PortableApps\GoogleChromePortable\App\Chrome-bin\71.0.3578.98\libglesv2.dll
2018-12-16 10:40 - 2018-12-12 05:58 - 000097248 _____ () C:\PortableApps\GoogleChromePortable\App\Chrome-bin\71.0.3578.98\libegl.dll

==================== Alternate Data Streams (Whitelisted) =========

(If an entry is included in the fixlist, only the ADS will be removed.)


==================== Safe Mode (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The "AlternateShell" will be restored.)


==================== Association (Whitelisted) ===============

(If an entry is included in the fixlist, the registry item will be restored to default or removed.)


==================== Internet Explorer trusted/restricted ===============

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry.)


==================== Hosts content: ===============================

(If needed Hosts: directive could be included in the fixlist to reset Hosts.)

2017-09-29 14:46 - 2017-09-29 14:44 - 000000824 _____ C:\WINDOWS\system32\Drivers\etc\hosts


==================== Other Areas ============================

(Currently there is no automatic fix for this section.)

HKU\S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001\Control Panel\Desktop\\Wallpaper ->
DNS Servers: 213.46.172.36 - 213.46.172.37
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System => (ConsentPromptBehaviorAdmin: 0) (ConsentPromptBehaviorUser: 3) (EnableLUA: 1)
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer => (SmartScreenEnabled: Off)
Windows Firewall is enabled.

==================== MSCONFIG/TASK MANAGER disabled items ==

If an entry is included in the fixlist, it will be removed.

MSCONFIG\Services: AMD External Events Utility => 2
MSCONFIG\Services: hpqwmiex => 3
MSCONFIG\Services: hpsrv => 2
HKLM\...\StartupApproved\Run: => "SecurityHealth"
HKLM\...\StartupApproved\Run: => "StartCCC"
HKU\S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001\...\StartupApproved\Run: => "OneDrive"

==================== FirewallRules (Whitelisted) ===============

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

FirewallRules: [{898D4651-98A0-4C50-8F81-3E70F5C4D7BF}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe (AVAST Software)
FirewallRules: [{40FB463D-6B30-4CD7-BB95-91BC470E375F}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe (AVAST Software)

==================== Restore Points =========================

21-12-2018 21:13:42 Windows Update
21-12-2018 21:14:37 Windows Update

==================== Faulty Device Manager Devices =============

Name: Neznámé zařízení USB (reset portu se nezdařil)
Description: Neznámé zařízení USB (reset portu se nezdařil)
Class Guid: {36fc9e60-c465-11cf-8056-444553540000}
Manufacturer: (Standardní hostitelský řadič USB)
Service:
Problem: : Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)
Resolution: One of the drivers controlling the device notified the operating system that the device failed in some manner. For more information about how to diagnose the problem, see the hardware documentation.


==================== Event log errors: =========================

Application errors:
==================
Error: (12/30/2018 11:02:06 AM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=NetworkAvailable

Error: (12/30/2018 11:01:47 AM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=UserLogon;SessionId=2

Error: (12/29/2018 07:47:47 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
Description: Název chybující aplikace: SecHealthUI.exe, verze: 10.0.17134.407, časové razítko: 0x5bdaa40b
Název chybujícího modulu: msvcrt.dll, verze: 7.0.17134.1, časové razítko: 0x5cbba6fd
Kód výjimky: 0x40000015
Posun chyby: 0x000000000000add2
ID chybujícího procesu: 0x1488
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d49fa6fd20c1c6
Cesta k chybující aplikaci: C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.SecHealthUI_cw5n1h2txyewy\SecHealthUI.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\System32\msvcrt.dll
ID zprávy: 363121da-da92-4ba9-95ab-344352af7aa9
Úplný název chybujícího balíčku: Microsoft.Windows.SecHealthUI_10.0.17134.1_neutral__cw5n1h2txyewy
ID aplikace související s chybujícím balíčkem: SecHealthUI

Error: (12/29/2018 07:44:08 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=NetworkAvailable

Error: (12/29/2018 07:44:05 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=NetworkAvailable

Error: (12/29/2018 07:40:51 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=UserLogon;SessionId=1

Error: (12/29/2018 07:05:47 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=UserLogon;SessionId=10

Error: (12/29/2018 02:57:58 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (EventID: 8198) (User: )
Description: Aktivace licence (slui.exe) se nezdařila s následujícím kódem chyby:
hr=0xC004F074
Argument příkazového řádku:
RuleId=502ff3ba-669a-4674-bbb1-601f34a3b968;Action=AutoActivateSilent;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588;NotificationInterval=1440;Trigger=NetworkAvailable


System errors:
=============
Error: (12/30/2018 11:03:44 AM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:50:39 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:50:25 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:49:56 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:49:34 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:43:20 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:41:53 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10016) (User: DOMOV)
Description: Nastavení oprávnění specifické pro aplikaci neuděluje oprávnění Místní Aktivace pro serverovou aplikaci COM s identifikátorem CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
a APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
uživateli DOMOV\Home (SID: S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001) z adresy LocalHost (pomocí LRPC) běžící v kontejneru aplikací Není k dispozici – SID (Není k dispozici). Toto oprávnění zabezpečení lze změnit pomocí nástroje správy Služba komponent.

Error: (12/29/2018 07:40:01 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7024) (User: )
Description: Služba Směrování a vzdálený přístup skončila s následující chybou specifickou pro službu:
Požadovaný název je platný, ale nebyla nalezena žádná data požadovaného typu.


==================== Memory info ===========================

Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 380 @ 2.53GHz
Percentage of memory in use: 55%
Total physical RAM: 3951.43 MB
Available physical RAM: 1768.52 MB
Total Virtual: 10095.43 MB
Available Virtual: 7586.88 MB

==================== Drives ================================

Drive c: () (Fixed) (Total:595.7 GB) (Free:512.89 GB) NTFS ==>[drive with boot components (obtained from BCD)]

\\?\Volume{24e7574c-0000-0000-0000-b0ec94000000}\ () (Fixed) (Total:0.47 GB) (Free:0.08 GB) NTFS

==================== MBR & Partition Table ==================

========================================================
Disk: 0 (MBR Code: Windows 7/8/10) (Size: 596.2 GB) (Disk ID: 24E7574C)
Partition 1: (Active) - (Size=595.7 GB) - (Type=07 NTFS)
Partition 2: (Not Active) - (Size=483 MB) - (Type=27)

==================== End of Addition.txt ============================


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 30 pro 2018 20:10 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
Ahoj :)

:arrow: Ten RAR archiv si mohol dat skor do prilohy, ale nevadi.

:arrow: Nastavoval si nieco cez skupinovu politiku / group policy (gpedit.msc)?
Citace:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION


:arrow: Stiahni AdwCleaner: https://toolslib.net/downloads/finish/1/
  • Uloz na plochu a ukonci vsetky programy
  • Spusti AdwCleaner ako spravca
  • Odsuhlas licencne podmienky
  • Klikni na Skenovat nyni (Scan now) a pockaj na dokoncenie
  • Nechaj zaskrtnute vsetky nalezy
  • Klikni na Cisteni a opravy (Clean and Repair) a potvrd restart PC teraz
  • Po restartovani PC sa otvori AdwCleaner, klikni na Zobrazit soubor protokolu
  • Otvori sa log, jeho obsah sem skopiruj

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 31 pro 2018 04:19 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
Ahoj,

AdwCleaner hlásí,že nebyla na mém zařízení detekována žádná hrozba.Zaškrtnuta/doporučena byla volba "přeskočit základní opravu".
Takže mi to žádný log nedalo.
Je tam volitelná funkce,"spustit základní opravu",která dá nastavení Winsock na výchozí hodnoty.Mám toto spustit?Nemám s tím zkušenosti.

K tvému dotazu,jestli jsem něco nenastavoval přes group policy (gpedit.msc)
Notebook je už stařičký,před časem přestal fungovat,tak jsme ho dali rodinnému známému.Ten ho,alespoň takto zprovoznil.
Já jsem si poté podle tohoto návodu aktivoval prohlížeč fotografií.
http://www.techlive.cz/Jak-vratit-zpet- ... -10-A_3319

Děkuji za rady a ochotu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 31 pro 2018 18:23 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
:arrow: OK, poprosim o obidva nove logy z FRST.

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 31 pro 2018 19:26 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
Zde jsou nové logy.Bohužel nevím jak vložit RAR-přílohu přímo do příspěvku,tak jsem je opět nahrál.
Děkuji a příjemný Sivestr. :)

http://leteckaposta.cz/598253106
http://leteckaposta.cz/301421153


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 01 led 2019 22:03 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
:arrow: Nie je zaco, tak mne uz ostava iba popriat vsetko dobre do noveho roku :)

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:
    Kód:
    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:

    PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
    GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> No File

    Hosts:
    EmptyTemp:
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah sem skopiruj

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 02 led 2019 04:21 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
Také děkuji za přání a zde je log.

Děkuji.

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 01.01.2019
Ran by Home (02-01-2019 04:04:35) Run:1
Running from C:\Users\Home\Desktop
Loaded Profiles: Home (Available Profiles: Home)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File

Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.

========= Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum =========



Count : 7
Average :
Sum : 12176709
Maximum :
Minimum :
Property : Length




========= End of Powershell: =========

C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Search Page => value restored successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Search Page => value restored successfully
HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Page_URL => value restored successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Page_URL => value restored successfully
HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Search_URL => value restored successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Search_URL => value restored successfully
HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Local Page => value restored successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Local Page => value restored successfully
"HKU\S-1-5-21-2924768444-3228167906-4253950397-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 6053888 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 15890547 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 11903785 B
Windows/system/drivers => 47269 B
Edge => 554608 B
Chrome => 12395786 B
Firefox => 28400144 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6656 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 1818 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
NetworkService => 0 B
Home => 4653309 B

RecycleBin => 24413 B
EmptyTemp: => 76.2 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 04:06:21 ====


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 02 led 2019 20:18 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
:arrow: Ako to vyzera s PC? Nastala nejaka zmena alebo su este nejake problemy?

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 03 led 2019 04:38 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
Avast hlásí pořád nějaké problémy,když udělám úplný test NTB.V případě,že zaškrtnu pouze test na viry,tak je vše ok.
Mně šlo hlavně o to,aby se vyloučila přítomnost nějakých nežádoucích breberek a to se zdá být v pořádku.
Beru,že už je NTB ve stádiu klinické smrti,tak nemohu chtít výkonnostní zázraky. :)

Moc Vám děkuji za ochotu a příjemný den.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 03 led 2019 23:59 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
:arrow: Ake problemy Avast hlasi?

:arrow: Nie je zaco, este upraceme po pouzitych nastrojoch:

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 04 led 2019 09:26 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
DelFix jsem stáhl a spustil,děkuji.

Avast hlásí "neplatné položky registru", množství 155
dále- "nepotřebné soubory" , asi 5,55GB
Vir nenašel žádný.

Děkuji za ochotu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 04 led 2019 22:53 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
:arrow: Nie je zaco, rad som pomohol :)

:arrow: Tie hlasky Avastu by mali byt OK, jedna sa zrejme o podobne "cistiace" funkcie, ake ma CCleaner.

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 05 led 2019 08:43 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 19 dub 2009 06:10
Příspěvky: 49
Moc děkuji.Hezký den. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o kontrolu logu
PříspěvekNapsal: 05 led 2019 17:42 
Offline
Rádce
Rádce

Registrován: 30 pro 2013 22:29
Příspěvky: 3172
Bydliště: Bratislava
Nie je zaco :)

_________________
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Přispějete na provoz fóra?