Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosím o kontrolu logu (FRST)

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tony182
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 78
Registrován: 05 čer 2016 17:14

prosím o kontrolu logu (FRST)

#1 Příspěvek od Tony182 »

Dobrý večer,
poprosil bych o kontrolu logu, vyskakují ruské stránky, samy od sebe a ntb se i po vyčištění a přepastování přehřívá ale to bych na viry asi neshazoval ale jistý si nejsem, no uvidíme :)

Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x86) Version: 31-07-2017
Ran by Mirka (administrator) on PAVILION (05-08-2017 21:28:25)
Running from C:\Users\Mirka\Desktop
Loaded Profiles: Mirka (Available Profiles: Mirka)
Platform: Microsoft Windows 8.1 Pro (Update) (X86) Language: Čeština (Česká republika)
Internet Explorer Version 11 (Default browser: FF)
Boot Mode: Normal
Tutorial for Farbar Recovery Scan Tool: http://www.geekstogo.com/forum/topic/33 ... scan-tool/

==================== Processes (Whitelisted) =================

(If an entry is included in the fixlist, the process will be closed. The file will not be moved.)

(ESET) C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
(IDT, Inc.) C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_9691412ff1876250\stacsv.exe
(Andrea Electronics Corporation) C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_9691412ff1876250\AEstSrv.exe
(Broadcom Corporation.) C:\Windows\System32\BtwRSupportService.exe
(O&O Software GmbH) C:\Program Files\OO Software\Defrag\oodag.exe
(ESET) C:\Program Files\ESET\ESET Security\egui.exe
(Synaptics Incorporated) C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
(IDT, Inc.) C:\Program Files\IDT\WDM\sttray.exe
(Synaptics Incorporated) C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
(HP Inc.) C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe
(FinalWire Ltd.) C:\Users\Mirka\Desktop\Aida64 Extreme\aida64.exe
(Ghisler Software GmbH) C:\Utility\totalcmd\TOTALCMD.EXE
(forum.viry.cz) C:\Users\Mirka\Desktop\FRSTLauncher.exe

==================== Registry (Whitelisted) ====================

(If an entry is included in the fixlist, the registry item will be restored to default or removed. The file will not be moved.)

HKLM\...\Run: [SynTPEnh] => C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe [2299176 2011-10-14] (Synaptics Incorporated)
HKLM\...\Run: [SysTrayApp] => C:\Program Files\IDT\WDM\sttray.exe [495708 2010-03-23] (IDT, Inc.)
HKLM\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [926896 2012-09-23] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM\...\Run: [OODefragTray] => C:\Program Files\OO Software\Defrag\oodtray.exe
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "F:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> C:\Windows\system32\scrnsave.scr [10240 2014-10-29] (Microsoft Corporation)

==================== Internet (Whitelisted) ====================

(If an item is included in the fixlist, if it is a registry item it will be removed or restored to default.)

Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 192.168.0.1
Tcpip\..\Interfaces\{6BEB58D3-F5F6-4E9F-9D95-23955B037B15}: [DhcpNameServer] 192.168.0.1
Tcpip\..\Interfaces\{BBEBAF7A-F1DA-48E8-9B19-97A992EAB950}: [DhcpNameServer] 192.168.159.1 46.149.113.2

Internet Explorer:
==================
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxp://www.msn.com/?ocid=iehp
BHO: Adobe PDF Link Helper -> {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} -> C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll [2012-09-23] (Adobe Systems Incorporated)
BHO: Office Document Cache Handler -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\URLREDIR.DLL [2012-10-01] (Microsoft Corporation)
Handler: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL [2012-10-01] (Microsoft Corporation)
Handler: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Program Files\Common Files\Skype\Skype4COM.dll [2013-02-26] (Skype Technologies)

FireFox:
========
FF ProfilePath: C:\Users\Mirka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6sv4c8yl.default [2017-08-05]
FF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\6sv4c8yl.default -> hxxp://www.seznam.cz/
FF Extension: (Adblock Plus) - C:\Users\Mirka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6sv4c8yl.default\Extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi [2017-07-17]
FF Plugin: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_13_0_0_182.dll [2014-05-30] ()
FF Plugin: @microsoft.com/SharePoint,version=14.0 -> C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office15\NPSPWRAP.DLL [2012-10-01] (Microsoft Corporation)
FF Plugin: @tools.google.com/Google Update;version=3 -> C:\Program Files\Google\Update\1.3.33.5\npGoogleUpdate3.dll [2017-04-29] (Google Inc.)
FF Plugin: @tools.google.com/Google Update;version=9 -> C:\Program Files\Google\Update\1.3.33.5\npGoogleUpdate3.dll [2017-04-29] (Google Inc.)
FF Plugin: Adobe Reader -> C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\AIR\nppdf32.dll [2012-09-23] (Adobe Systems Inc.)

Chrome:
=======
CHR DefaultProfile: Default
CHR Profile: C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default [2017-08-05]
CHR Extension: (Dokumenty Google) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake [2015-05-10]
CHR Extension: (Disk Google) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf [2016-02-14]
CHR Extension: (YouTube) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo [2016-02-09]
CHR Extension: (Vyhledávání Google) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\coobgpohoikkiipiblmjeljniedjpjpf [2016-02-14]
CHR Extension: (Dokumenty Google offline) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi [2016-03-16]
CHR Extension: (Colors of Play) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hachknfcgphlhjlhnnepieckaakkkclj [2017-07-30]
CHR Extension: (Platby Internetového obchodu Chrome) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda [2017-03-10]
CHR Extension: (Gmail) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia [2015-05-10]
CHR Extension: (Chrome Media Router) - C:\Users\Mirka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm [2017-07-20]

==================== Services (Whitelisted) ====================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

R2 AESTFilters; C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_9691412ff1876250\aestsrv.exe [81920 2009-03-02] (Andrea Electronics Corporation)
R2 BcmBtRSupport; C:\Windows\system32\BtwRSupportService.exe [1680088 2013-10-28] (Broadcom Corporation.)
R2 ekrn; C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe [2069936 2017-06-13] (ESET)
S3 hpqcaslwmiex; C:\Program Files\HP\Shared\hpqwmiex.exe [1031704 2016-06-03] (HP)
R2 HPSupportSolutionsFrameworkService; C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe [321896 2017-07-06] (HP Inc.)
S3 MBAMService; C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe [3398608 2017-05-09] (Malwarebytes)
R2 OODefragAgent; C:\Program Files\OO Software\Defrag\oodag.exe [1432824 2015-09-14] (O&O Software GmbH)
R2 STacSV; C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_9691412ff1876250\STacSV.exe [229458 2010-03-23] (IDT, Inc.)
S3 WdNisSvc; C:\Program Files\Windows Defender\NisSrv.exe [284520 2015-07-07] (Microsoft Corporation)
S3 WinDefend; C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe [22224 2015-07-07] (Microsoft Corporation)

===================== Drivers (Whitelisted) ======================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

R3 AIDA64Driver; C:\Users\Mirka\AppData\Local\Temp\AIDA64Driver.sys [35344 2017-04-04] ()
R3 athr; C:\Windows\system32\DRIVERS\athwn.sys [2795520 2013-06-18] (Qualcomm Atheros Communications, Inc.)
R3 bcbtums; C:\Windows\system32\drivers\bcbtums.sys [175320 2013-10-28] (Broadcom Corporation.)
S3 btwampfl; C:\Windows\system32\DRIVERS\btwampfl.sys [144600 2013-10-28] (Broadcom Corporation.)
R1 eamonm; C:\Windows\System32\DRIVERS\eamonm.sys [113512 2017-06-22] (ESET)
R0 edevmon; C:\Windows\System32\DRIVERS\edevmon.sys [90656 2017-05-04] (ESET)
S0 eelam; C:\Windows\System32\DRIVERS\eelam.sys [14368 2017-05-04] (ESET)
R1 ehdrv; C:\Windows\system32\DRIVERS\ehdrv.sys [139384 2017-05-04] (ESET)
R2 ekbdflt; C:\Windows\system32\DRIVERS\ekbdflt.sys [43920 2017-05-04] (ESET)
R1 epfw; C:\Windows\system32\DRIVERS\epfw.sys [69304 2017-05-04] (ESET)
R1 epfwwfp; C:\Windows\system32\DRIVERS\epfwwfp.sys [86504 2017-05-04] (ESET)
S3 hwusbfake; C:\Windows\system32\DRIVERS\ewusbfake.sys [100736 2009-07-23] (Huawei Technologies Co., Ltd.)
S3 MBAMSwissArmy; C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [221600 2017-08-05] (Malwarebytes)
R3 tap0901; C:\Windows\system32\DRIVERS\tap0901.sys [35288 2013-08-22] (The OpenVPN Project)
S3 WdBoot; C:\Windows\system32\drivers\WdBoot.sys [38928 2015-07-07] (Microsoft Corporation)
S3 WdFilter; C:\Windows\system32\drivers\WdFilter.sys [233304 2015-07-07] (Microsoft Corporation)
S3 WdNisDrv; C:\Windows\System32\Drivers\WdNisDrv.sys [84824 2015-07-07] (Microsoft Corporation)

==================== NetSvcs (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)


==================== One Month Created files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2017-08-05 21:28 - 2017-08-05 21:28 - 000010346 _____ C:\Users\Mirka\Desktop\FRST.txt
2017-08-05 21:28 - 2017-08-05 21:20 - 000112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Mirka\Desktop\FRSTLauncher.exe
2017-08-05 21:22 - 2017-08-05 21:28 - 000000000 ____D C:\FRST
2017-08-05 21:20 - 2017-08-05 21:19 - 001777664 _____ (Farbar) C:\Users\Mirka\Desktop\FRST.exe
2017-08-05 21:15 - 2017-08-05 21:16 - 000002578 _____ C:\Windows\ntbtlog.txt
2017-08-05 15:58 - 2017-08-05 15:58 - 000000000 ____D C:\Users\Mirka\AppData\Local\ESET
2017-08-05 15:51 - 2017-08-05 15:51 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ESET
2017-08-05 15:51 - 2017-08-05 15:51 - 000000000 ____D C:\ProgramData\ESET
2017-08-05 15:51 - 2017-08-05 15:51 - 000000000 ____D C:\Program Files\ESET
2017-07-16 16:33 - 2017-08-05 21:10 - 000221600 _____ (Malwarebytes) C:\Windows\system32\Drivers\MBAMSwissArmy.sys
2017-07-16 16:33 - 2017-08-01 17:25 - 000074656 _____ (Malwarebytes) C:\Windows\system32\Drivers\mwac.sys
2017-07-16 16:33 - 2017-07-29 13:08 - 000085400 _____ (Malwarebytes) C:\Windows\system32\Drivers\farflt.sys
2017-07-16 16:33 - 2017-07-29 13:08 - 000040352 _____ (Malwarebytes) C:\Windows\system32\Drivers\mbam.sys
2017-07-16 16:33 - 2017-07-16 16:33 - 000162240 _____ (Malwarebytes) C:\Windows\system32\Drivers\MBAMChameleon.sys
2017-07-16 16:33 - 2017-07-16 16:33 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes
2017-07-16 16:33 - 2017-06-27 12:06 - 000059936 _____ C:\Windows\system32\Drivers\mbae.sys
2017-07-16 16:32 - 2017-07-16 16:32 - 000000000 ____D C:\Program Files\Malwarebytes

==================== One Month Modified files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2017-08-05 21:21 - 2017-07-03 18:57 - 000000000 ____D C:\Users\Mirka\Desktop\CrystalDiskInfo7_0_5
2017-08-05 21:18 - 2013-08-22 09:23 - 000000006 ____H C:\Windows\Tasks\SA.DAT
2017-08-05 21:15 - 2013-08-22 08:21 - 000000000 ____D C:\Windows\inf
2017-08-05 21:08 - 2014-05-28 16:55 - 000000000 ____D C:\Users\Mirka
2017-08-05 15:54 - 2013-08-22 10:17 - 000000000 ___HD C:\Windows\ELAMBKUP
2017-08-05 15:47 - 2013-08-22 08:13 - 000262144 ___SH C:\Windows\system32\config\BBI
2017-08-04 15:56 - 2016-11-14 17:38 - 000000338 _____ C:\Windows\Tasks\HPCeeScheduleForMirka.job
2017-07-29 13:22 - 2013-08-22 10:17 - 000000000 ____D C:\Windows\LiveKernelReports
2017-07-20 16:57 - 2013-08-22 10:17 - 000000000 ___HD C:\Program Files\WindowsApps
2017-07-20 16:57 - 2013-08-22 10:17 - 000000000 ____D C:\Windows\AppReadiness
2017-07-16 17:29 - 2014-05-28 17:02 - 001745984 _____ C:\Windows\system32\PerfStringBackup.INI
2017-07-16 17:29 - 2013-09-30 05:48 - 000739924 _____ C:\Windows\system32\perfh005.dat
2017-07-16 17:29 - 2013-09-30 05:48 - 000151610 _____ C:\Windows\system32\perfc005.dat
2017-07-16 16:32 - 2016-11-06 11:34 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Malwarebytes

==================== Files in the root of some directories =======

2016-07-19 07:41 - 2016-07-19 07:41 - 000000000 _____ () C:\Users\Mirka\AppData\Local\{E0D27E5F-1D05-4B04-8751-A3A11C785607}

==================== Bamital & volsnap ======================

(There is no automatic fix for files that do not pass verification.)

C:\Windows\explorer.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\winlogon.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\wininit.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\svchost.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\services.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\User32.dll => File is digitally signed
C:\Windows\system32\userinit.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\rpcss.dll => File is digitally signed
C:\Windows\system32\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\system32\Drivers\volsnap.sys => File is digitally signed

LastRegBack: 2017-07-29 13:30

==================== End of FRST.txt ============================



===***===***===***=== Extract of Additional scan result of Farbar Recovery Scan Tool ===***===***===***===

==================== Drive and Memory info ===================

Drive c: () (Fixed) (Total:297.75 GB) (Free:239.84 GB) NTFS
Drive e: (ESYSRESCUE) (Removable) (Total:1.08 GB) (Free:0.31 GB) FAT32

Available physical RAM: 1246.53 MB
Total physical RAM: 2045.83 MB
Percentage of memory in use: 39%

==================== MBR and Partition Table ==================

Disk: 0 (MBR Code: Windows 7 or 8) (Size: 298.1 GB) (Disk ID: DFB05FD3)
Partition 1: (Active) - (Size=350 MB) - (Type=07 NTFS)
Partition 2: (Not Active) - (Size=297.7 GB) - (Type=07 NTFS)
Disk: 1 (Size: 1.9 GB) (Disk ID: 00000000)

==================== Scheduled Tasks (whitelisted) ==================

(If an entry is included in the fixlist, the task (.job) file will be moved. The file which is running by the task will not be moved.)
Task: C:\Windows\Tasks\HPCeeScheduleForMirka.job => C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Ceement\HPCEE.exe

==================== Alternate Data Streams (whitelisted) ==================


==================== Security Center ==================

AV: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
AV: ESET Smart Security (Disabled - Up to date) {EC1D6F37-E411-475A-DF50-12FF7FE4AC70}
AS: ESET Smart Security (Disabled - Up to date) {577C8ED3-C22B-48D4-E5E0-298D0463E6CD}
AS: Malwarebytes (Disabled - Up to date) {98619B37-4FC4-67F2-1C99-EEF6D47DBD96}
AS: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
FW: ESET Personální firewall (Enabled) {D426EE12-AE7E-4602-F40F-BBCA8137EB0B}



===***===***===***=== Supplementary Scan createdy by FRSTLauncher ===***===***===***===
Posledni aktualizace FRSTLauncheru: 25_11_2013 (01)
Posledni aktualizace Modifikacniho skriptu: 30_09_2013 (01)


***** Velikost "Plochy" *****

Velikost slozky "C:\Users\Mirka\Desktop" je 7284 MB.


***** Startup Programs *****


***** Firewall rules *****

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile]
EnableFirewall REG_DWORD 0x1
DisableNotifications REG_DWORD 0x0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
EnableFirewall REG_DWORD 0x1
DisableNotifications REG_DWORD 0x0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\GloballyOpenPorts\List]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]


***** System Restore *****

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRestore]
"Generalize_DisableSR"=dword:00000000


==================== End Of Log ==============================
Přílohy
Addition.rar
(5.78 KiB) Staženo 103 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Tony182
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 78
Registrován: 05 čer 2016 17:14

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#3 Příspěvek od Tony182 »

# AdwCleaner 7.0.1.0 - Logfile created on Sun Aug 06 19:41:30 2017
# Updated on 2017/05/08 by Malwarebytes
# Database: 07-31-2017.1
# Running on Windows 8.1 Pro (X86)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1392 B] - [2016/10/30 14:42:25]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "F:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
Task: {F48CFF99-8133-4245-BF2A-970898584F10} - \AutoPico Daily Restart -> No File <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Tony182
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 78
Registrován: 05 čer 2016 17:14

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#5 Příspěvek od Tony182 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x86) Version: 06-08-2017
Ran by Mirka (06-08-2017 22:26:14) Run:2
Running from C:\Users\Mirka\Desktop
Loaded Profiles: Mirka (Available Profiles: Mirka)
Boot Mode: Normal

==============================================

fixlist content:
*****************
Start
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "F:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
Task: {F48CFF99-8133-4245-BF2A-970898584F10} - \AutoPico Daily Restart -> No File <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
*****************

HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\OODefrag => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\[CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => key not found.
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\OODefrag => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\[CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => key not found.
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\OODefrag => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\[CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => key not found.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F48CFF99-8133-4245-BF2A-970898584F10} => key not found.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoPico Daily Restart => key not found.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStoree, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 7386635 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 0 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#6 Příspěvek od Rudy »

Zkuste to ještě jednou se stajným skriptem a před mazáním vypněte antivir.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Tony182
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 78
Registrován: 05 čer 2016 17:14

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#7 Příspěvek od Tony182 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x86) Version: 06-08-2017
Ran by Mirka (07-08-2017 19:53:08) Run:4
Running from C:\Users\Mirka\Desktop
Loaded Profiles: Mirka (Available Profiles: Mirka)
Boot Mode: Normal

==============================================

fixlist content:
*****************
Start
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "F:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\...\MountPoints2: {540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} - "E:\setup_vmc_lite.exe" /checkApplicationPresence
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [OODefrag] -> [CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => -> No File
Task: {F48CFF99-8133-4245-BF2A-970898584F10} - \AutoPico Daily Restart -> No File <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
*****************

HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{54065daa-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{54065e56-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{54066193-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3092850105-3264190426-919869547-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{540661ff-e68f-11e3-971b-002186bde8c4} => key not found.
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\OODefrag => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\[CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => key not found.
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\OODefrag => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\[CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => key not found.
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\OODefrag => key not found.
HKLM\Software\Classes\CLSID\[CC]{48EAD1E1-ECF2-4a85-AA09-1C44FBEED451} => key not found.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F48CFF99-8133-4245-BF2A-970898584F10} => key not found.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoPico Daily Restart => key not found.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStoree, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 3190543 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 0 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B
Firefox => 2628611 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
Mirka => 95693 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 13.6 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 19:53:54 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#8 Příspěvek od Rudy »

Log je již OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Tony182
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 78
Registrován: 05 čer 2016 17:14

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#9 Příspěvek od Tony182 »

ještě sem chtěl, pro jistotu, nahodit stejný log ale s vypnutým defendrem jenže ste byl rychlejší :)

nic méně počítač už funguje lépe a ruské webovky už neskákají, velmi děkuju za pomoc ;)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu logu (FRST)

#10 Příspěvek od Rudy »

Tak to jsem rád. Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět