Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 05-02-2017
Ran by Kurty (10-02-2017 14:57:44) Run:3
Running from C:\Users\pavel\Desktop
Loaded Profiles: Kurty (Available Profiles: Kurty)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Hosts:
EmptyTemp:
2017-02-10 12:05 - 2017-02-10 13:27 - 00000180 _____ C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
cmd: for /d %x in (C:\Users\pavel\AppData\Local\Tempz*) do rd /s /q "%x"
cmd: dir C:\Users\pavel\AppData\Local\Temp*
end
*****************
Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat => moved successfully
========= for /d %x in (C:\Users\pavel\AppData\Local\Tempz*) do rd /s /q "%x" =========
========= End of CMD: =========
========= dir C:\Users\pavel\AppData\Local\Temp* =========
Volume in drive C is Syst‚m
Volume Serial Number is 5411-02A0
Directory of C:\Users\pavel\AppData\Local
10.02.2017 14:57 <DIR> Temp
0 File(s) 0 bytes
1 Dir(s) 40˙568˙971˙264 bytes free
========= End of CMD: =========
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10707223 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 23026 B
Edge => 0 B
Chrome => 20532707 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 818 B
NetworkService => 0 B
pavel => 6991375 B
RecycleBin => 140996862 B
EmptyTemp: => 170.9 MB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 14:57:59 ====
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím o kontrolu logu
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Re: Prosím o kontrolu logu
jeste ten full scan z MBAM poprosim...i se scanem na rootkity