Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Spomaleny notebook
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Spomaleny notebook
Zdravim, poprosim o pomoc, uplne spomaleny NB ledva na nieco reaguje ....
Prikladam logy ...
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.2.0
# -------------------------------
# Build: 01-27-2020
# Database: 2020-01-24.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 02-12-2020
# Duration: 00:00:04
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 0
# Failed: 1
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders cleaned.
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries cleaned.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries cleaned.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs cleaned.
***** [ Hosts File Entries ] *****
No malicious hosts file entries cleaned.
***** [ Preinstalled Software ] *****
Not Deleted Preinstalled.ASUSWebStorage Folder C:\Program Files (x86)\ASUS\WEBSTORAGE SYNC AGENT
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
AdwCleaner[S00].txt - [2222 octets] - [12/02/2020 14:18:32]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
V prilohe Logy z FRST.
Prikladam logy ...
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.2.0
# -------------------------------
# Build: 01-27-2020
# Database: 2020-01-24.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 02-12-2020
# Duration: 00:00:04
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 0
# Failed: 1
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders cleaned.
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries cleaned.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries cleaned.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs cleaned.
***** [ Hosts File Entries ] *****
No malicious hosts file entries cleaned.
***** [ Preinstalled Software ] *****
Not Deleted Preinstalled.ASUSWebStorage Folder C:\Program Files (x86)\ASUS\WEBSTORAGE SYNC AGENT
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
AdwCleaner[S00].txt - [2222 octets] - [12/02/2020 14:18:32]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
V prilohe Logy z FRST.
- Přílohy
-
- FRST.zip
- (39.69 KiB) Staženo 139 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118264
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spomaleny notebook
Zdravím!
Logy FRST+Addition jsou sejmuty po skenu ADW? Pokud ne, dejte nové.
Logy FRST+Addition jsou sejmuty po skenu ADW? Pokud ne, dejte nové.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118264
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spomaleny notebook
OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\Anton\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2015-11-12] (Microsoft Corporation -> © 2015 Microsoft Corporation)
Task: {BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5} - \GenericSettingsHandler\Windows-Credentials\RetrySyncTask_for_S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001 -> No File <==== ATTENTION
Toolbar: HKLM-x32 - Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.355.0\BingExt.dll [2012-01-25] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation.)
FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => not found
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK => not found
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => not found
C:\ProgramData\McAfee Security Scan
C:\Program Files\McAfee Security Scan
C:\WINDOWS\system32\{F33C3B9B-72AF-418A-B3FD-560646F7CDA2}.bat
C:\Users\Anton\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4:CursorPos [890]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4:LineFlags [866]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4:CursorPos [890]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4:LineFlags [866]
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File)
EmptyTemp:
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Spomaleny notebook
Po restarte je to uz lepsie, nefunguje tlacitko start-po kliknuti sa nachvilku roztoci kurzor a nic a tak isto Microsoft Edge nejde spustit. Zatial tieto postrehy.
Pripajam log ...
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 12-02-2020
Ran by Anton (12-02-2020 16:10:03) Run:1
Running from C:\Users\Anton\Desktop
Loaded Profiles: Anton (Available Profiles: Anton & Administrator)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\Anton\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2015-11-12] (Microsoft Corporation -> © 2015 Microsoft Corporation)
Task: {BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5} - \GenericSettingsHandler\Windows-Credentials\RetrySyncTask_for_S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001 -> No File <==== ATTENTION
Toolbar: HKLM-x32 - Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.355.0\BingExt.dll [2012-01-25] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation.)
FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => not found
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK => not found
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => not found
C:\ProgramData\McAfee Security Scan
C:\Program Files\McAfee Security Scan
C:\WINDOWS\system32\{F33C3B9B-72AF-418A-B3FD-560646F7CDA2}.bat
C:\Users\Anton\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4:CursorPos [890]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4:LineFlags [866]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4:CursorPos [890]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4:LineFlags [866]
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File)
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\BingSvc" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GenericSettingsHandler\Windows-Credentials\RetrySyncTask_for_S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f}" => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} => removed successfully
"HKLM\Software\Mozilla\Thunderbird\Extensions\\eplgTb@eset.com" => removed successfully
"HKLM\Software\Wow6432Node\Mozilla\Thunderbird\Extensions\\msktbird@mcafee.com" => removed successfully
"HKLM\Software\Wow6432Node\Mozilla\Thunderbird\Extensions\\eplgTb@eset.com" => removed successfully
C:\ProgramData\McAfee Security Scan => moved successfully
C:\Program Files\McAfee Security Scan => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\{F33C3B9B-72AF-418A-B3FD-560646F7CDA2}.bat => moved successfully
C:\Users\Anton\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini => moved successfully
C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4 => ":CursorPos" ADS removed successfully
C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4 => ":LineFlags" ADS removed successfully
C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4 => ":CursorPos" ADS removed successfully
C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4 => ":LineFlags" ADS removed successfully
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File) => Error: No automatic fix found for this entry.
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 11296768 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 29125584 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1332 B
Windows/system/drivers => 55317782 B
Edge => 19968 B
Chrome => 79264877 B
Firefox => 10437298 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6932 B
Users => 6932 B
ProgramData => 6932 B
Public => 6932 B
systemprofile => 6932 B
systemprofile32 => 6932 B
LocalService => 9692 B
NetworkService => 45386 B
Anton => 59117473 B
Administrator => 59138357 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 289.7 MB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 16:11:41 ====
Pripajam log ...
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 12-02-2020
Ran by Anton (12-02-2020 16:10:03) Run:1
Running from C:\Users\Anton\Desktop
Loaded Profiles: Anton (Available Profiles: Anton & Administrator)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\Anton\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2015-11-12] (Microsoft Corporation -> © 2015 Microsoft Corporation)
Task: {BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5} - \GenericSettingsHandler\Windows-Credentials\RetrySyncTask_for_S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001 -> No File <==== ATTENTION
Toolbar: HKLM-x32 - Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.355.0\BingExt.dll [2012-01-25] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation.)
FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => not found
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK => not found
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => not found
C:\ProgramData\McAfee Security Scan
C:\Program Files\McAfee Security Scan
C:\WINDOWS\system32\{F33C3B9B-72AF-418A-B3FD-560646F7CDA2}.bat
C:\Users\Anton\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4:CursorPos [890]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4:LineFlags [866]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4:CursorPos [890]
AlternateDataStreams: C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4:LineFlags [866]
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File)
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\BingSvc" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BF29F874-5443-4873-B08E-32598E34F7A5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GenericSettingsHandler\Windows-Credentials\RetrySyncTask_for_S-1-5-21-3971327935-747047383-2978535462-1001" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f}" => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} => removed successfully
"HKLM\Software\Mozilla\Thunderbird\Extensions\\eplgTb@eset.com" => removed successfully
"HKLM\Software\Wow6432Node\Mozilla\Thunderbird\Extensions\\msktbird@mcafee.com" => removed successfully
"HKLM\Software\Wow6432Node\Mozilla\Thunderbird\Extensions\\eplgTb@eset.com" => removed successfully
C:\ProgramData\McAfee Security Scan => moved successfully
C:\Program Files\McAfee Security Scan => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\{F33C3B9B-72AF-418A-B3FD-560646F7CDA2}.bat => moved successfully
C:\Users\Anton\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini => moved successfully
C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4 => ":CursorPos" ADS removed successfully
C:\Users\Anton\Desktop\IFX_KasePeakOscillator.ex4 => ":LineFlags" ADS removed successfully
C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4 => ":CursorPos" ADS removed successfully
C:\Users\Anton\Downloads\Elliot oscillator - waves 1.02.ex4 => ":LineFlags" ADS removed successfully
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File) => Error: No automatic fix found for this entry.
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 11296768 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 29125584 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1332 B
Windows/system/drivers => 55317782 B
Edge => 19968 B
Chrome => 79264877 B
Firefox => 10437298 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6932 B
Users => 6932 B
ProgramData => 6932 B
Public => 6932 B
systemprofile => 6932 B
systemprofile32 => 6932 B
LocalService => 9692 B
NetworkService => 45386 B
Anton => 59117473 B
Administrator => 59138357 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 289.7 MB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 16:11:41 ====
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118264
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spomaleny notebook
OK. Zkuste ještě defragmentovat disk.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Spomaleny notebook
Zdefragmentovane, ale Edge stale nejde ....
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118264
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spomaleny notebook
Virový problém to zřejmě není. Zkuste tento postup: https://answers.microsoft.com/cs-cz/edg ... 5c8a8a8237 .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Spomaleny notebook
Dakujem za pomoc uz je to v poriadku.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118264
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spomaleny notebook
Nemáte zač!
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.