Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vybití

Patříte mezi Vzorné návštěvníky? Pak je tato sekce pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Zpráva
Autor
nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vybití

#1 Příspěvek od nereide »

Dobrý den, už jsem tady pěkně dlouho nebyla :) Ráda bych Vás poprosila o pomoc s problémem a jako vždycky přispěji (hnedka po výplatě 15. :) ).

Problém:
zničehonic ztuhne PC. Bez jakékoliv reakce na cokoliv. Buď ho musím odpojit z elektriky a počkat, až dojde baterka a nebo někdy mám štěstí a reaguje to na tlačítko vypnout... děje se to tak obvykle 1x za den a vždy při prohlížení internetu. Někdy to fachá bez problémů při 10 spuštěných stránkách s náročným traffic a někdy se to položí jen při jedné. Dříve byl problém např. při spouštění filmů, ale to se "odbouralo" - ale nevím jak :)

Přikládám log FRST a addition

Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x64) Version: 14.03.2018
Ran by Petra (administrator) on DARKWELL (02-04-2018 07:52:07)
Running from C:\Users\Petra\Desktop
Loaded Profiles: Petra & UpdatusUser (Available Profiles: Petra & UpdatusUser)
Platform: Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64) Language: Čeština (Česká republika)
Internet Explorer Version 11 (Default browser: FF)
Boot Mode: Normal
Tutorial for Farbar Recovery Scan Tool: http://www.geekstogo.com/forum/topic/33 ... scan-tool/

==================== Processes (Whitelisted) =================

(If an entry is included in the fixlist, the process will be closed. The file will not be moved.)

(NVIDIA Corporation) C:\Windows\System32\nvvsvc.exe
(NVIDIA Corporation) C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
(NVIDIA Corporation) C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvxdsync.exe
(NVIDIA Corporation) C:\Windows\System32\nvvsvc.exe
(AVAST Software) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
(Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Microsoft Application Virtualization Client\sftvsa.exe
(Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Microsoft Application Virtualization Client\sftlist.exe
(NVIDIA Corporation) C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
(Microsoft Corporation) C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Virtualization Handler\CVHSVC.EXE
(AVAST Software) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
(Piriform Ltd) C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe
(NVIDIA Corporation) C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
(AVAST Software) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
(forum.viry.cz) C:\Users\Petra\Desktop\FRSTLauncher.exe
(Microsoft Corporation) C:\Windows\SysWOW64\cmd.exe
(Microsoft Corporation) C:\Windows\SysWOW64\PING.EXE

==================== Registry (Whitelisted) ===========================

(If an entry is included in the fixlist, the registry item will be restored to default or removed. The file will not be moved.)

HKLM\...\Run: [AvastUI.exe] => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvLaunch.exe [246120 2018-01-09] (AVAST Software)
HKLM-x32\...\RunOnce: [SBrowserCheck] => C:\ProgramData\Avast Software\Avast\SecureBrowser\avast_browser_setup_checker.exe [2482128 2018-03-23] ()
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [17074688 2018-03-28] (Piriform Ltd)
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\Run: [Syncables] => C:\Program Files (x86)\syncables\syncables desktop\Syncables.exe
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\Run: [msnmsgr] => ~"C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background*
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [17074688 2018-03-28] (Piriform Ltd)
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\MountPoints2: {81831cc0-649e-11e2-b483-806e6f6e6963} - F:\INSTALL.EXE
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\MountPoints2: {8e54418a-649f-11e2-b18a-20cf30541808} - F:\INSTALL.EXE

==================== Internet (Whitelisted) ====================

(If an item is included in the fixlist, if it is a registry item it will be removed or restored to default.)

Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 213.46.172.36 213.46.172.37
Tcpip\..\Interfaces\{7F329D31-ABB8-4CF8-B7CF-4D85539B5560}: [DhcpNameServer] 10.0.0.138
Tcpip\..\Interfaces\{BCF72ADC-1A50-4434-8CF0-DECE8FB2DF80}: [DhcpNameServer] 213.46.172.36 213.46.172.37

Internet Explorer:
==================
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://www.google.com/search?trackid=sp-006&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhome
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.google.com/?trackid=sp-006
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://www.google.com/search?trackid=sp-006&q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.google.com/?trackid=sp-006
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&for ... -SearchBox
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&for ... -SearchBox
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope value is missing
SearchScopes: HKLM-x32 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = hxxp://www.google.com/search?sourceid=ie7&q={s ... lz=1I7ASUT
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
BHO: avast! Online Security -> {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} -> C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE64.dll [2018-01-09] (AVAST Software)
BHO-x32: avast! Online Security -> {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} -> C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll [2018-01-09] (AVAST Software)

FireFox:
========
FF DefaultProfile: c72ht6wm.default
FF ProfilePath: C:\Users\Petra\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\c72ht6wm.default [2018-04-02]
FF Extension: (Avast Online Security) - C:\Users\Petra\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\c72ht6wm.default\Extensions\wrc@avast.com.xpi [2018-01-09]
FF Plugin: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF64_25_0_0_171.dll [2017-05-11] ()
FF Plugin: @Microsoft.com/NpCtrl,version=1.0 -> C:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.50901.0\npctrl.dll [2016-08-31] ( Microsoft Corporation)
FF Plugin-x32: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_25_0_0_171.dll [2017-05-11] ()
FF Plugin-x32: @java.com/DTPlugin,version=10.7.2 -> C:\Windows\SysWOW64\npDeployJava1.dll [2012-09-09] (Oracle Corporation)
FF Plugin-x32: @java.com/JavaPlugin,version=11.66.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_66\bin\plugin2\npjp2.dll [2015-11-21] (Oracle Corporation)
FF Plugin-x32: @Microsoft.com/NpCtrl,version=1.0 -> C:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\5.1.50901.0\npctrl.dll [2016-08-31] ( Microsoft Corporation)
FF Plugin-x32: @microsoft.com/SharePoint,version=14.0 -> C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\NPSPWRAP.DLL [2010-03-24] (Microsoft Corporation)
FF Plugin-x32: @nvidia.com/3DVision -> C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\npnv3dv.dll [2013-02-09] (NVIDIA Corporation)
FF Plugin-x32: @nvidia.com/3DVisionStreaming -> C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\npnv3dvstreaming.dll [2013-02-09] (NVIDIA Corporation)
FF Plugin-x32: @tools.google.com/Google Update;version=3 -> C:\Program Files (x86)\Google\Update\1.3.33.7\npGoogleUpdate3.dll [2017-11-15] (Google Inc.)
FF Plugin-x32: @tools.google.com/Google Update;version=9 -> C:\Program Files (x86)\Google\Update\1.3.33.7\npGoogleUpdate3.dll [2017-11-15] (Google Inc.)
FF Plugin-x32: @xstandard.com/XStandard -> C:\Program Files (x86)\XStandard\Bin\NPXStandard.dll [2010-11-16] (Belus Technology Inc.)

Chrome:
=======
CHR Profile: C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default [2018-04-02]
CHR Extension: (Prezentace) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek [2017-10-13]
CHR Extension: (Dokumenty) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake [2017-10-13]
CHR Extension: (Disk Google) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf [2016-05-14]
CHR Extension: (YouTube) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo [2016-05-14]
CHR Extension: (Tabulky) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap [2017-10-13]
CHR Extension: (Dokumenty Google offline) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi [2016-07-02]
CHR Extension: (Chrono Download Manager) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mciiogijehkdemklbdcbfkefimifhecn [2018-03-10]
CHR Extension: (Platby Internetového obchodu Chrome) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda [2017-09-01]
CHR Extension: (Gmail) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia [2016-05-14]
CHR Extension: (Chrome Media Router) - C:\Users\Petra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm [2018-03-25]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx

==================== Services (Whitelisted) ====================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

R3 aswbIDSAgent; C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe [7538536 2018-01-09] (AVAST Software)
R2 avast! Antivirus; C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe [301168 2018-01-09] (AVAST Software)
S2 MBAMService; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe [1135416 2015-10-05] (Malwarebytes)
S3 WinDefend; C:\Program Files\Windows Defender\mpsvc.dll [1011712 2009-07-14] (Microsoft Corporation)

===================== Drivers (Whitelisted) ======================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

U5 AppMgmt; C:\Windows\system32\svchost.exe [27136 2009-07-14] (Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S3 ASUSProcObsrv; C:\eSupport\eDriver\I386\AsPrOb64.sys [11320 2008-01-04] ()
R1 aswArPot; C:\Windows\System32\drivers\aswArPot.sys [185096 2018-01-09] (AVAST Software)
R1 aswbidsdriver; C:\Windows\System32\drivers\aswbidsdrivera.sys [321512 2018-01-09] (AVAST Software)
R0 aswbidsh; C:\Windows\System32\drivers\aswbidsha.sys [199448 2018-01-09] (AVAST Software)
R0 aswblog; C:\Windows\System32\drivers\aswbloga.sys [343768 2018-01-09] (AVAST Software)
R0 aswbuniv; C:\Windows\System32\drivers\aswbuniva.sys [57696 2018-01-09] (AVAST Software)
R1 aswHdsKe; C:\Windows\System32\drivers\aswHdsKe.sys [149344 2018-01-09] (AVAST Software)
S3 aswHwid; C:\Windows\System32\drivers\aswHwid.sys [46976 2018-01-09] (AVAST Software)
R1 aswKbd; C:\Windows\system32\drivers\aswKbd.sys [32088 2017-03-04] (AVAST Software)
R2 aswMonFlt; C:\Windows\System32\drivers\aswMonFlt.sys [146648 2018-01-10] (AVAST Software)
R1 aswRdr; C:\Windows\System32\drivers\aswRdr2.sys [110336 2018-01-09] (AVAST Software)
R0 aswRvrt; C:\Windows\System32\drivers\aswRvrt.sys [84384 2018-01-09] (AVAST Software)
R1 aswSnx; C:\Windows\System32\drivers\aswSnx.sys [1025176 2018-01-09] (AVAST Software)
R1 aswSP; C:\Windows\System32\drivers\aswSP.sys [457896 2018-01-10] (AVAST Software)
R2 aswStm; C:\Windows\System32\drivers\aswStm.sys [204456 2018-01-09] (AVAST Software)
R0 aswVmm; C:\Windows\System32\drivers\aswVmm.sys [358672 2018-01-09] (AVAST Software)
S3 ETD; C:\Windows\System32\DRIVERS\ETD.sys [117760 2009-10-15] (ELAN Microelectronic Corp.) [File not signed]
R3 kbfiltr; C:\Windows\System32\DRIVERS\kbfiltr.sys [15416 2009-07-20] ( )
R3 MBAMProtector; C:\Windows\system32\drivers\mbam.sys [25816 2015-10-05] (Malwarebytes)
S3 MBAMWebAccessControl; C:\Windows\system32\drivers\mwac.sys [63704 2015-10-05] (Malwarebytes Corporation)
R0 sptd; C:\Windows\System32\Drivers\sptd.sys [564824 2013-01-22] (Duplex Secure Ltd.)
S3 AmUStor; system32\drivers\AmUStor.SYS [X]
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 cpuz133; \??\C:\Users\ADMINI~1\AppData\Local\Temp\cpuz133\cpuz133_x64.sys [X] <==== ATTENTION
S3 IntcAzAudAddService; system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
S3 SPUVCbv; System32\Drivers\SPUVCbv_x64.sys [X]
U2 TMAgent; no ImagePath

==================== NetSvcs (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)


==================== One Month Created files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2018-04-02 07:52 - 2018-04-02 07:53 - 000013599 _____ C:\Users\Petra\Desktop\FRST.txt
2018-04-02 07:51 - 2018-04-02 07:52 - 000000000 ____D C:\FRST
2018-04-02 07:51 - 2018-04-02 07:51 - 000029696 _____ C:\Users\Petra\AppData\Local\MSGBOX.EXE
2018-04-02 07:51 - 2018-04-02 07:51 - 000015327 _____ C:\Users\Petra\Desktop\LM.bat
2018-04-02 07:51 - 2018-04-02 07:46 - 000112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Petra\Desktop\FRSTLauncher.exe
2018-04-02 07:46 - 2018-04-02 07:46 - 000112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Petra\Downloads\FRSTLauncher.exe
2018-04-02 07:36 - 2018-04-02 07:34 - 002403328 _____ (Farbar) C:\Users\Petra\Desktop\FRST64.exe
2018-04-02 07:34 - 2018-04-02 07:34 - 002403328 _____ (Farbar) C:\Users\Petra\Downloads\FRST64.exe
2018-04-01 07:06 - 2018-04-01 07:06 - 000000000 ____D C:\ProgramData\SWCUTemp
2018-03-30 22:48 - 2018-03-30 22:48 - 187789506 _____ C:\Users\Petra\Downloads\Big Bang Theory S11E18 CZ Titulky - TBBT S11E18 CZ titulky.avi
2018-03-29 20:21 - 2018-03-29 20:22 - 364409554 _____ C:\Users\Petra\Downloads\Lucifer S03E19 - 3x19 CZ titulky v obraze.avi
2018-03-29 20:13 - 2018-03-29 20:14 - 287692262 _____ C:\Users\Petra\Downloads\Lucifer S03E19 CZ titulky vložené.mkv
2018-03-28 19:06 - 2018-04-01 07:08 - 000004128 _____ C:\Windows\System32\Tasks\CCleaner Update
2018-03-23 22:54 - 2018-03-23 22:55 - 339632364 _____ C:\Users\Petra\Downloads\Lucifer S03E18 CZtit V OBRAZE..avi
2018-03-23 22:32 - 2018-03-26 20:26 - 000000000 ____D C:\Users\Petra\momentky
2018-03-19 20:12 - 2018-03-19 20:12 - 000267469 _____ C:\Users\Petra\Downloads\330_496_59a5754cd131d_udubu_katalog_bytu_3etapa_9np_909_6.pdf
2018-03-16 22:10 - 2018-03-16 22:11 - 338675460 _____ C:\Users\Petra\Downloads\Lucifer S03E17 CZtit V OBRAZE.avi
2018-03-10 10:28 - 2018-03-10 10:28 - 000313544 _____ (Mozilla) C:\Users\Petra\Downloads\Firefox Installer(1).exe
2018-03-10 10:27 - 2018-03-10 10:27 - 000014157 _____ C:\Users\Petra\Downloads\pdf
2018-03-10 10:27 - 2018-03-10 10:27 - 000014157 _____ C:\Users\Petra\Downloads\_pdf_
2018-03-10 10:25 - 2018-03-10 10:25 - 000313544 _____ (Mozilla) C:\Users\Petra\Downloads\Firefox Installer.exe
2018-03-08 19:27 - 2018-03-08 19:27 - 005061030 _____ C:\Users\Petra\Favorit - 25. 1. 2018.pdf

==================== One Month Modified files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2018-04-02 07:33 - 2017-04-15 22:21 - 001478144 ___SH C:\Users\Petra\Thumbs.db
2018-04-02 07:27 - 2009-07-14 06:45 - 000015904 ____H C:\Windows\system32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-5P-1.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0
2018-04-02 07:27 - 2009-07-14 06:45 - 000015904 ____H C:\Windows\system32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-5P-0.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0
2018-04-02 07:25 - 2009-08-03 22:00 - 003086426 _____ C:\Windows\system32\perfh005.dat
2018-04-02 07:25 - 2009-08-03 22:00 - 000975614 _____ C:\Windows\system32\perfc005.dat
2018-04-02 07:25 - 2009-07-14 07:13 - 000005502 _____ C:\Windows\system32\PerfStringBackup.INI
2018-04-02 07:19 - 2013-03-26 20:47 - 000000095 _____ C:\Users\Petra\.accessibility.properties
2018-04-02 07:19 - 2012-09-08 13:40 - 000000000 ____D C:\Users\Petra
2018-04-02 07:19 - 2010-09-17 02:37 - 000000000 ____D C:\ProgramData\NVIDIA
2018-04-02 07:19 - 2009-07-14 07:08 - 000000006 ____H C:\Windows\Tasks\SA.DAT
2018-04-01 16:05 - 2009-07-14 05:20 - 000000000 ____D C:\Windows\inf
2018-04-01 07:16 - 2017-03-04 11:02 - 000004172 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Avast Emergency Update
2018-03-30 22:23 - 2013-03-23 20:18 - 000000000 ____D C:\Users\UpdatusUser
2018-03-30 10:31 - 2009-07-14 05:20 - 000000000 ____D C:\Windows\system32\NDF
2018-03-29 18:56 - 2015-11-19 19:52 - 000000000 ____D C:\Program Files\CCleaner
2018-03-23 20:28 - 2016-05-14 09:35 - 000002226 _____ C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome.lnk
2018-03-23 20:28 - 2016-05-14 09:35 - 000002185 _____ C:\Users\Public\Desktop\Google Chrome.lnk
2018-03-22 22:14 - 2017-01-28 12:23 - 000000000 ____D C:\Users\Petra\AppData\LocalLow\Mozilla
2018-03-15 22:17 - 2018-01-21 16:13 - 000095232 _____ C:\Users\Petra\Downloads\Tabulka 2018 syndikat.xls
2018-03-10 19:22 - 2017-05-22 20:33 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
2018-03-10 19:22 - 2017-01-28 12:18 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service

==================== Files in the root of some directories =======

2016-07-06 17:08 - 2014-11-07 19:19 - 016946498 _____ () C:\Program Files (x86)\dw-medvik-m21-bmc_v4-3-17b.exe
2018-04-02 07:51 - 2018-04-02 07:51 - 000029696 _____ () C:\Users\Petra\AppData\Local\MSGBOX.EXE
2017-03-16 21:09 - 2017-03-16 21:10 - 000000000 _____ () C:\Users\Petra\AppData\Local\{68297A89-0639-40E6-9F3E-4EBB084B6E1C}
2017-03-06 18:33 - 2017-03-06 18:33 - 000000000 _____ () C:\Users\Petra\AppData\Local\{7E6FA9E8-3D49-4A1D-8FAF-FA15A32A38AD}
2017-03-03 19:15 - 2017-03-03 19:15 - 000000000 _____ () C:\Users\Petra\AppData\Local\{A2300061-BD18-48D5-9023-FFA16CE4665C}

==================== Bamital & volsnap ======================

(There is no automatic fix for files that do not pass verification.)

C:\Windows\system32\winlogon.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\wininit.exe => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\wininit.exe => File is digitally signed
C:\Windows\explorer.exe => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\explorer.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\svchost.exe => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\services.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\User32.dll => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\User32.dll => File is digitally signed
C:\Windows\system32\userinit.exe => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\userinit.exe => File is digitally signed
C:\Windows\system32\rpcss.dll => File is digitally signed
C:\Windows\system32\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\SysWOW64\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\Windows\system32\Drivers\volsnap.sys => File is digitally signed

LastRegBack: 2018-03-30 12:31

==================== End of FRST.txt ============================
Přílohy
Addition.rar
(6.87 KiB) Staženo 163 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#3 Příspěvek od nereide »

Dobré poledne,

# AdwCleaner 7.0.8.0 - Logfile created on Mon Apr 02 10:03:31 2018
# Updated on 2018/08/02 by Malwarebytes
# Running on Windows 7 Home Premium (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries deleted.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [952 B] - [2018/4/2 10:3:0]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\MountPoints2: {81831cc0-649e-11e2-b483-806e6f6e6963} - F:\INSTALL.EXE
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\MountPoints2: {8e54418a-649f-11e2-b18a-20cf30541808} - F:\INSTALL.EXE
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&for ... -SearchBox
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&for ... -SearchBox
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope value is missing
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
U2 TMAgent; no ImagePath
C:\Users\Petra\AppData\Local\{68297A89-0639-40E6-9F3E-4EBB084B6E1C}
C:\Users\Petra\AppData\Local\{7E6FA9E8-3D49-4A1D-8FAF-FA15A32A38AD}
C:\Users\Petra\AppData\Local\{A2300061-BD18-48D5-9023-FFA16CE4665C}
Task: {2B593458-586A-4FFD-BBC8-600CEC6FED79} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2016-05-14] (Google Inc.)
Task: {8A84671F-4D21-4768-B57B-FBAD95926F51} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2016-05-14] (Google Inc.)

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#5 Příspěvek od nereide »

Teď je fixlog takto:

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 14.03.2018
Ran by Petra (02-04-2018 13:18:17) Run:1
Running from C:\Users\Petra\Desktop
Loaded Profiles: Petra & UpdatusUser (Available Profiles: Petra & UpdatusUser)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\MountPoints2: {81831cc0-649e-11e2-b483-806e6f6e6963} - F:\INSTALL.EXE
HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\...\MountPoints2: {8e54418a-649f-11e2-b18a-20cf30541808} - F:\INSTALL.EXE
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&for ... -SearchBox
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&for ... -SearchBox
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope value is missing
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
U2 TMAgent; no ImagePath
C:\Users\Petra\AppData\Local\{68297A89-0639-40E6-9F3E-4EBB084B6E1C}
C:\Users\Petra\AppData\Local\{7E6FA9E8-3D49-4A1D-8FAF-FA15A32A38AD}
C:\Users\Petra\AppData\Local\{A2300061-BD18-48D5-9023-FFA16CE4665C}
Task: {2B593458-586A-4FFD-BBC8-600CEC6FED79} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2016-05-14] (Google Inc.)
Task: {8A84671F-4D21-4768-B57B-FBAD95926F51} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2016-05-14] (Google Inc.)

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{81831cc0-649e-11e2-b483-806e6f6e6963}" => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{81831cc0-649e-11e2-b483-806e6f6e6963} => not found
"HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8e54418a-649f-11e2-b18a-20cf30541808}" => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{8e54418a-649f-11e2-b18a-20cf30541808} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Search_URL => value restored successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Local Page => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value restored successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} => not found
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value restored successfully
"HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} => not found
"HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} => not found
"HKU\S-1-5-21-3201448915-3208623186-2291822294-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}" => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} => not found
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\TMAgent" => removed successfully
TMAgent => service removed successfully
C:\Users\Petra\AppData\Local\{68297A89-0639-40E6-9F3E-4EBB084B6E1C} => moved successfully
C:\Users\Petra\AppData\Local\{7E6FA9E8-3D49-4A1D-8FAF-FA15A32A38AD} => moved successfully
C:\Users\Petra\AppData\Local\{A2300061-BD18-48D5-9023-FFA16CE4665C} => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{2B593458-586A-4FFD-BBC8-600CEC6FED79}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{2B593458-586A-4FFD-BBC8-600CEC6FED79}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8A84671F-4D21-4768-B57B-FBAD95926F51}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8A84671F-4D21-4768-B57B-FBAD95926F51}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 27859201 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 506 B
Windows/system/drivers => 10584 B
Edge => 0 B
Chrome => 470286516 B
Firefox => 266462263 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
Petra => 15215534 B
UpdatusUser => 0 B

RecycleBin => 53190 B
EmptyTemp: => 751.8 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 13:18:54 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#7 Příspěvek od nereide »

Je to rozhodně lepší, už to netuhne i během užívání (taková ta neznatelná zatuhnutí, než to vytuhne úplně). Moc děkuji a můžu pro jistotu ještě potvrdit, cca za dva dny užívání, předtím, než se to zamkne? :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#8 Příspěvek od Rudy »

Samozřejmě, nechám to tu otevřené. Zatím nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#9 Příspěvek od nereide »

Dobrý večer, tak bohužel... :( zase to vytuhlo (pc je celkově rychlejší atd), ale... Když řeknu přesný čas, tj. 4.4. 2018 v 20:28, je nějaká utilitka, která zmapuje, co se stalo v daném časovém rozmezí 1 minuty?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#10 Příspěvek od Rudy »

Přímo není. Co jste instalovala těsně před tím, než se problém objevil?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#11 Příspěvek od nereide »

Dobrý den, vůbec nic, bohužel. Tedy jenom programy, které jsme tady využili v průběhu testování :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#12 Příspěvek od Rudy »

Vypadá to na nějaký systémový problém. Zkuste Startmenu>přík. řádek (napsat) sfc /scannow>Enter. Proběhne sken a případná oprava systémových souborů. Poté restartujte a sledujte, zda se stav nějak změnil.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#13 Příspěvek od nereide »

Dobrý den, tak spustit to normálně nejde (ačkoliv mám správcovské možnosti) (okénko se otevře na vteřinu a hned zanikne), když jsem si natvrdo vynutila sfc/ scannow skrzw složku system32, tak se mi PC zhroutil (a disk i přehřál) :) takže tam bude systémový problém zcela určitě, teď je otázkou, jestli mi to reinstalace Windows vyřeší?
Přílohy
sfc scannow.jpg
sfc scannow.jpg (33.69 KiB) Zobrazeno 3598 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118194
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#14 Příspěvek od Rudy »

To jistě může a potvrzuje se, že ten problém je opravdu systémový. Zkuste nejprve obnvou systému k datu, kdy korketně fungoval.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

nereide
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: 16 kvě 2010 17:19

Re: Opakovaná ztuhnutí během užívání - nucené restarty či vy

#15 Příspěvek od nereide »

Jojo, podniknu to. Moc děkuji za spolupráci a ukázání správného směru :)

Fórum se může již zamknout! Děkuji a po výplatě zas přispěji.

Zamčeno