Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

Návody, recenze, diskuze, řešení problémů

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#1 Příspěvek od zeekler »

zdravím lidi,
obracím se na vás s problém se kterým si nevím rady. problém se začíná projevovat čím dal častěji... asi před týden jsem zpozoroval, že po zapnutí PC mi prohlížeč opera ver. 36 po bezproblémové surfování, když chci refreshnout nějakou stránku tak zničeho nic se už nenačte. zkouším potom dále a některé stránky nenačtou vůbec některé jen částečně... přitom internet funguje např. icq, emaily, také na jiné mašině (noťasu - jede přes wifi) vše funguje i ty co mi nejdou, takže bude problém asi u mě. mé PC fičí přes kablík a mám upc internet. používám hlavně operu v36. používám i rozšíření: ContentBlockHelper,GetThemAll - Any file downloader,Foxtrick,Save Text to PDF,Select like a Boss,Super Auto Refresh,Web Developer,Zoom Text Block,YouTube HD.

běžná hláška např...
Stránka www.livesport.cz nefunguje
Web www.livesport.cz neodeslal žádná data.

Stránka forum.viry.cz nefunguje
Web forum.viry.cz neodeslal žádná data.

prostě většina stránek se nenačte jen vyskočí místo stránky tato hláška. seznam.cz se načte jen index ale pokud kliknu na nějaký odkaz, nastane stejný problém = stejná hláška. všiml jsem si že mi nenačtou jen weby s http. s https mi jednou např. tipsport.cz kde se i lognu.

zkoušel jsem chrome, firefox = stejný problém - stránky se nenačtou. čistil jsem i všechny data v prohlížečích ručně i přes ccleaner, restart prohlížečů... nic nepomohlo! nezkoušel jsem jestli by se to samo vzpamatovalo, nicméně po půl hodině marného zkoušení jestli nějaká stránka najede s použitím refreshu... pomůže jen restart PC. po restartu PC surfování v opeře klasicky funguje jak má, jenže nikdy nevím jak dlouho, intervaly problému jsou nepravidelné.

je to nějaký vir nebo mi to blokuje mé rozšíření které používám v opeře nebo nějaká špatná aktualizace... prosím o radu v čem je zakopaný pas?

moc děkuji za případné rady

zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#2 Příspěvek od zeekler »

info když nastal problém s prohlížeči

...
Naposledy upravil(a) zeekler dne 08 kvě 2016 20:04, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118193
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#3 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Jak je na tom váš oper. systém s legalitou?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#4 Příspěvek od zeekler »

v pořádku... aktivován.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118193
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#5 Příspěvek od Rudy »

Neptám se na to, jestli je aktivován, ale jestli je legální. To je rozdíl.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#6 Příspěvek od zeekler »

ano je legální... spíše na 100% to říct nemohu, možná nějaká cracklá verze. pc byl zakoupen přes inzerát se systémem včetně kódu pro win. zatím nepozoruji že by měl nějakou hlášku že win legální není. pc mám už přes 2 roky a problém sleduji nyní jen přes týden.

takže vir nemám nebo že by něco to spojení blokovalo jste tedy nezjistil přes ten FRST.txt a Addition.txt?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118193
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#7 Příspěvek od Rudy »

Udělejte tento sken:

Stáhněte a spusťte OTL: http://oldtimer.geekstogo.com/OTL.exe . Spusťte, zaškrněte "Pro všechny uživatele", Kontrola na havěť LOP" a Kontrola na hvěť PURITY" a do dolního bílého okna zkopírujte:
CREATERESTOREPOINT

netsvcs
drivers32
savembr:0

/md5start
atapi.sys
autochk.exe
cdrom.sys
explorer.exe
hal.dll
scecli.dll
services.exe
svchost.exe
tcpip.sys
userinit.exe
winlogon.exe
/md5stop

%systemroot%*.* /U /s
%SYSTEMDRIVE%\*.exe
%ALLUSERSPROFILE%\Application Data\*.
%ALLUSERSPROFILE%\Application Data\*.exe /s
%APPDATA%\*.
%APPDATA%\*.exe /s
%systemroot%\*. /mp /s
%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\Tasks\*.job
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\System32\config\*.sav
%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /3
%systemroot%\system32\*.* /3
%SYSTEMDRIVE%\*.exe

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run /s

%PROGRAMFILES%\Mozilla Firefox\firefox.exe /md5
%PROGRAMFILES%\Internet Explorer\iexplore.exe /md5
%PROGRAMFILES%\Opera\opera.exe /md5
%PROGRAMFILES%\Google\Chrome\Application\chrome.exe /md5

%SystemDrive%\PhysicalMBR.bin /md5

*crack* /s
*keygen* /s
*loader* /s
a klikněte na >Prohledat<. Dejte oba logy.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#8 Příspěvek od zeekler »

dnes jak jsem si zapl PC tak během 3 min. problém nastal. spustil jsem operu, najeli mi stránky co jsem měl včera spuštěné včetně tohoto fóra a jen jsem refresh toto téma a web nešel načíst.

v opeře klasická hláška: v mozile:
  • Spojení přerušeno

    Spojení se serverem bylo v průběhu načítání stránky ukončeno.

    Server je dočasně nedostupný. Zkuste to prosím znovu za chvíli.
    Pokud se vám nezobrazují ani ostatní stránky, zkontrolujte síťové
    připojení svého počítače.
    Pokud je váš počítač chráněn firewallem nebo proxy serverem,
    zkontrolujte, zda má Firefox přístup na Internet.
přitom internet bez problému běží a je také zajímavé že nejdou načíst jen stránky přes http. po restartu PC mi už 2,5 hod vše jede. prošel jsem si pc a všiml jsem si že mám nainstalován software Elex-tech\YAC\ o kterém nevím že bych si ho instaloval a vypadá to na antivir přitom používám MSE, který se mi automaticky nespouští po zapnutí PC (proto jsem si ho dal do složky Po spouštění). Elex-tech\YAC\ se mi spouští sám ve správce úloh má tyto soubory iSafeSvc.exe, iSafeSvc2.exe a iSafeTray.exe možná je to tento problém že se mezi sebou hádají tak až nastane problém zkusím ho smazat.

ok, co nejdřív to zde vložím. a prosím co si myslíte o tom co jsem nyní zde napsal? zatím děkuji

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118193
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#9 Příspěvek od Rudy »

Co takhle ty logy OTL?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#10 Příspěvek od zeekler »

logy
Naposledy upravil(a) zeekler dne 08 kvě 2016 19:51, celkem upraveno 1 x.

zeekler
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2016 21:15

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#11 Příspěvek od zeekler »

poslal jsem otl soubor a po odeslání zase problém tak další restart PC. posílám ještě Extras také jsem si testnul ping... výsledek:

Microsoft Windows [Verze 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.

C:\>ping seznam.cz

Příkaz PING na seznam.cz [77.75.79.39] - 32 bajtů dat:
Odpověď od 77.75.79.39: bajty=32 čas=18ms TTL=247
Odpověď od 77.75.79.39: bajty=32 čas=18ms TTL=247
Odpověď od 77.75.79.39: bajty=32 čas=18ms TTL=247
Odpověď od 77.75.79.39: bajty=32 čas=17ms TTL=247

Statistika ping pro 77.75.79.39:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 17ms, Maximum = 18ms, Průměr = 17ms

C:\>ping 77.75.72.3

Příkaz PING na 77.75.72.3 - 32 bajtů dat:
Vypršel časový limit žádosti.
Vypršel časový limit žádosti.
Vypršel časový limit žádosti.
Vypršel časový limit žádosti.

Statistika ping pro 77.75.72.3:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 0, Ztracené = 4 (ztráta 100%),

C:\>ping google.com

Příkaz PING na google.com [172.217.18.78] - 32 bajtů dat:
Odpověď od 172.217.18.78: bajty=32 čas=16ms TTL=55
Odpověď od 172.217.18.78: bajty=32 čas=17ms TTL=55
Odpověď od 172.217.18.78: bajty=32 čas=17ms TTL=55
Odpověď od 172.217.18.78: bajty=32 čas=19ms TTL=55

Statistika ping pro 172.217.18.78:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 16ms, Maximum = 19ms, Průměr = 17ms

C:\>
Naposledy upravil(a) zeekler dne 08 kvě 2016 19:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118193
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prohlížeče nefungují... hláška - neodeslal žádná data

#12 Příspěvek od Rudy »

Váš oper. systém na 100% legání není. Nemohu tedy pokračovat v řešení, aniž porušil pravidla fóra: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=115512 . Lituji.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět