Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Notebook disk 100%

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
commar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2011 16:51

Notebook disk 100%

#1 Příspěvek od commar »

Dobrý den,
moc prosím o kontrolu logu, Win10 64bit, proveden AdwCleaner, přes 500 záchytů, disk stále 100%, občas zatuhnutí a restart, občas divná hláška.
IMG_7342.jpg
IMG_7342.jpg (57.4 KiB) Zobrazeno 522 x
Logy v příloze.

Děkuji moc za kontrolu a radu.

Martin Žák

commar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2011 16:51

Re: Notebook disk 100%

#2 Příspěvek od commar »

ještě ty logy....
Přílohy
Logy.rar
(20.72 KiB) Staženo 55 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118238
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook disk 100%

#3 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{503739d0-4c5e-4cfd-b3ba-d881334f0df2}] ->
HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{D28973E5-8630-41af-8831-50A15FEB396B}] ->
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restriction <==== ATTENTION
Task: {00A0A0E0-BB90-4551-A6CC-2C7A4EF9B61A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {05514F80-5D38-4AAD-A338-14B9D63524D5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> No File <==== ATTENTION
Task: {0B15C1A8-0A5E-41DF-BE20-33D12AF4A2A3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> No File <==== ATTENTION
Task: {194CAF64-420E-4273-9348-9DDB9AF1EFD3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {1D24BD3C-4EC5-4C0B-83C8-0C07E7C2A425} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {2926A798-6362-425D-BCBC-669FFC689E84} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {3C9B6891-FA8A-4824-88B1-F4220C82F26A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> No File <==== ATTENTION
Task: {43FBF628-07A5-40CD-BC96-A5C53992769C} - System32\Tasks\{206B075F-172E-49FC-8423-F5629755290C} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Torntv V9.0\Uninstall.exe" -c /fromcontrolpanel=1
Task: {441C7503-40A7-435E-9F83-0B1605DA896C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> No File <==== ATTENTION
ask: {7852F50B-B95C-4B7D-A5E0-4A9D0E82B0DB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> No File <==== ATTENTION
Task: {7C86B81B-9710-4684-B6C6-442CA1540408} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {8182DF11-C708-452E-9CFD-AFCDD9322C56} - System32\Tasks\{8BCFFE04-AE48-4E83-AFF6-B0CD1A4F2E02} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\EAUninstall.exe"
Task: {8C81EF3E-D287-41B9-BECC-45DD59FE82F8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION
Task: {96BF8765-D63F-47AB-944E-097C48596B45} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2015-10-01] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {9A2BFE24-F5BE-477D-95D4-6A96437264FE} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2015-10-01] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {A0C7ACD9-6D70-4C3E-A136-9195B0D741D1} - \CCleanerSkipUAC -> No File <==== ATTENTION
Task: {B44452D0-F5D6-4D91-B4D9-8F5643592B3C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {E5AD042D-4812-4EB1-BDBA-78381512482B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {F4FDE4C9-4228-4C31-8D91-3DFC6B4BDD1C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {F8E31A7D-948E-4093-9246-30A63F01DF64} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {FE617274-43FB-417A-A447-1862D9EDC38C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {EDF4A0DD-D43C-4ACF-B1B8-B4D2E79ABE2A} - System32\Tasks\{DCB17B75-5E9E-4F62-AE54-152216FAFEE2} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Karolína\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe -c /UNINSTALL
U3 idsvc; no ImagePath
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{DCB17B75-5E9E-4F62-AE54-152216FAFEE2}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{206B075F-172E-49FC-8423-F5629755290C}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{B5648FB1-A11D-4C89-ACCA-6A6506D03402}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{8BCFFE04-AE48-4E83-AFF6-B0CD1A4F2E02}
C:\Users\Karolína\AppData\Local\{5526B66B-2E8D-47FC-B790-C4F0E2BED389}
C:\Users\Karolína\AppData\Local\{F347EBF8-75DF-4ED9-A2B1-B4E08F84EB59}
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-677854803-1527549499-2823720256-1001 -> No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File)
HKU\S-1-5-21-677854803-1527549499-2823720256-1000\Control Panel\Desktop\\Wallpaper ->
FirewallRules: [{9249C222-395A-4EB8-9EF0-1DFF914C8137}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Avast Cleanup\TUNEUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{49880365-8F71-4F44-8DBC-2C5C9A6D0361}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Avast Cleanup\TUNEUpdate.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{95C669A3-1074-4443-8F96-22827FED3DBE}C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{00D6524E-0E1F-4F55-A52D-CE9BA1430E10}C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe => No File
FirewallRules: [{EDC667EF-A93F-46BD-8C1F-2824918121F0}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{70838C4D-5E6D-4AB8-83B9-40712ACEE989}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

commar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2011 16:51

Re: Notebook disk 100%

#4 Příspěvek od commar »

Díky, dost to pomohlo, udělal jsem sfc /scannow a chkdsk
Následně vydvořil logy, viz příloha.

M.
Logy.rar
(19.55 KiB) Staženo 51 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118238
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook disk 100%

#5 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Ještě bych poprosil o obsah souboru fixlog.txt. Měl by být na ploše.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

commar
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2011 16:51

Re: Notebook disk 100%

#6 Příspěvek od commar »

Děkuji za pomoc, zdá se to být v pořádku.
Fixlog.rar
(3.34 KiB) Staženo 49 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118238
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook disk 100%

#7 Příspěvek od Rudy »

OK, bylo smazáno a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno