Dobrý den,
moc prosím o kontrolu logu, Win10 64bit, proveden AdwCleaner, přes 500 záchytů, disk stále 100%, občas zatuhnutí a restart, občas divná hláška.
Logy v příloze.
Děkuji moc za kontrolu a radu.
Martin Žák
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Notebook disk 100%
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118275
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Notebook disk 100%
Zdravím!
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
CloseProcesses:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{503739d0-4c5e-4cfd-b3ba-d881334f0df2}] ->
HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{D28973E5-8630-41af-8831-50A15FEB396B}] ->
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restriction <==== ATTENTION
Task: {00A0A0E0-BB90-4551-A6CC-2C7A4EF9B61A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {05514F80-5D38-4AAD-A338-14B9D63524D5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> No File <==== ATTENTION
Task: {0B15C1A8-0A5E-41DF-BE20-33D12AF4A2A3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> No File <==== ATTENTION
Task: {194CAF64-420E-4273-9348-9DDB9AF1EFD3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {1D24BD3C-4EC5-4C0B-83C8-0C07E7C2A425} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {2926A798-6362-425D-BCBC-669FFC689E84} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {3C9B6891-FA8A-4824-88B1-F4220C82F26A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> No File <==== ATTENTION
Task: {43FBF628-07A5-40CD-BC96-A5C53992769C} - System32\Tasks\{206B075F-172E-49FC-8423-F5629755290C} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Torntv V9.0\Uninstall.exe" -c /fromcontrolpanel=1
Task: {441C7503-40A7-435E-9F83-0B1605DA896C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> No File <==== ATTENTION
ask: {7852F50B-B95C-4B7D-A5E0-4A9D0E82B0DB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> No File <==== ATTENTION
Task: {7C86B81B-9710-4684-B6C6-442CA1540408} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {8182DF11-C708-452E-9CFD-AFCDD9322C56} - System32\Tasks\{8BCFFE04-AE48-4E83-AFF6-B0CD1A4F2E02} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\EAUninstall.exe"
Task: {8C81EF3E-D287-41B9-BECC-45DD59FE82F8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION
Task: {96BF8765-D63F-47AB-944E-097C48596B45} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2015-10-01] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {9A2BFE24-F5BE-477D-95D4-6A96437264FE} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [144200 2015-10-01] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {A0C7ACD9-6D70-4C3E-A136-9195B0D741D1} - \CCleanerSkipUAC -> No File <==== ATTENTION
Task: {B44452D0-F5D6-4D91-B4D9-8F5643592B3C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {E5AD042D-4812-4EB1-BDBA-78381512482B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {F4FDE4C9-4228-4C31-8D91-3DFC6B4BDD1C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {F8E31A7D-948E-4093-9246-30A63F01DF64} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {FE617274-43FB-417A-A447-1862D9EDC38C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {EDF4A0DD-D43C-4ACF-B1B8-B4D2E79ABE2A} - System32\Tasks\{DCB17B75-5E9E-4F62-AE54-152216FAFEE2} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Karolína\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe -c /UNINSTALL
U3 idsvc; no ImagePath
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{DCB17B75-5E9E-4F62-AE54-152216FAFEE2}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{206B075F-172E-49FC-8423-F5629755290C}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{B5648FB1-A11D-4C89-ACCA-6A6506D03402}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{8BCFFE04-AE48-4E83-AFF6-B0CD1A4F2E02}
C:\Users\Karolína\AppData\Local\{5526B66B-2E8D-47FC-B790-C4F0E2BED389}
C:\Users\Karolína\AppData\Local\{F347EBF8-75DF-4ED9-A2B1-B4E08F84EB59}
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-677854803-1527549499-2823720256-1001 -> No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
HKLM\software\microsoft\Windows\CurrentVersion\Telephony\Providers => ProviderFileName2 -> ndptsp.tsp (No File)
HKU\S-1-5-21-677854803-1527549499-2823720256-1000\Control Panel\Desktop\\Wallpaper ->
FirewallRules: [{9249C222-395A-4EB8-9EF0-1DFF914C8137}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Avast Cleanup\TUNEUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{49880365-8F71-4F44-8DBC-2C5C9A6D0361}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Avast Cleanup\TUNEUpdate.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{95C669A3-1074-4443-8F96-22827FED3DBE}C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{00D6524E-0E1F-4F55-A52D-CE9BA1430E10}C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\wolfquest\wolfquest.exe => No File
FirewallRules: [{EDC667EF-A93F-46BD-8C1F-2824918121F0}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{70838C4D-5E6D-4AB8-83B9-40712ACEE989}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe => No File
EmptyTemp:
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Notebook disk 100%
Díky, dost to pomohlo, udělal jsem sfc /scannow a chkdsk
Následně vydvořil logy, viz příloha.
M.
Následně vydvořil logy, viz příloha.
M.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118275
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Notebook disk 100%
Toto je OK. Ještě bych poprosil o obsah souboru fixlog.txt. Měl by být na ploše.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Notebook disk 100%
Děkuji za pomoc, zdá se to být v pořádku.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118275
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Notebook disk 100%
OK, bylo smazáno a nemáte zač!
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.