Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Bezmocný a zmatený Defender?

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Bezmocný a zmatený Defender?

#1 Příspěvek od KoumiCZ »

Zdravím, od čtvrtka řeším nemalý problém. Do rodinného notebooku se podle Windows Defenderu zřejmě dostala nákaza, ale vypadá to, že ten si s ní nedovede poradit. Najde jí, identifikuje, ale jinak s ní neudělá vůbec nic. Spustím akce, Defender dělá, že něco dělá, ale výsledek je stejný. Při dalším spuštění opět tvrdí, že tam něco je. Přitom se tváří, že je vše v pořádku, protože zobrazuje zelený štít. Po testu napíše, počet nalezených hrozeb 0, ale zároveň, že v PC mohou být hrozby a že mám spustit akce. Jsem zmatený.

Co jsem už udělal a výsledek?
Úplný test Defenderem - proveden několikrát, zmatečné výsledky
Offline test Defenderem - žádné hrozby
Test pomocí Eset Online Scanneru - žádné hrozby
Test pomocí MalwareBytes - žádné hrozby
Avast test po restartu - žádné hrozby
Úplný test počítače pomocí Avastu - žádné hrozby
Spybot and Destroy 2 - něco našlo - zafixováno
RogueKiller - 5 hrozeb - odstraněno

V příloze "nalezené" hrozby.

Prosím o radu jak dál. Aktuálně nevím, zda ta nákaza v PC je či není. Rád bych se zároveň vyhnul reinstalaci systému, ale jsem s tím případně smířený.

Předem děkuji za pomoc.
Přílohy
hrozby.png
hrozby.png (59.75 KiB) Zobrazeno 1888 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Dejte logy FRST+Addition: https://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=13&t=154679 .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#3 Příspěvek od KoumiCZ »

Oba soubory v příloze. Děkuji.

EDIT: Co jsem se díval do podrobností té nákazy, tak až na jeden případ vše souvisí s prohlížečem Google Chrome. Pokud to nějak pomůže.
Přílohy
Addition & FRST.zip
Addition & FRST TXTs
(39.2 KiB) Staženo 55 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#4 Příspěvek od Rudy »

OK. Teď spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#5 Příspěvek od KoumiCZ »

Zde, prosím:

Kód: Vybrat vše

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.6.0
# -------------------------------
# Build:    06-24-2020
# Database: 2020-05-19.1 (Local)
# Support:  https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start:    07-04-2020
# Duration: 00:00:00
# OS:       Windows 10 Home
# Cleaned:  1
# Failed:   2


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

Deleted       C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\Tencent

***** [ Files ] *****

Not Deleted   C:\Users\pavli\Favorites\Booking.com.url
Not Deleted   C:\Users\turis\Favorites\Booking.com.url

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2335 octets] - [04/07/2020 18:57:44]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#6 Příspěvek od Rudy »

Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#7 Příspěvek od KoumiCZ »

Zde, prosím.
Přílohy
Addition & FRST.zip
Addition & FRST TXTs
(39.74 KiB) Staženo 70 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#8 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [644552 2019-07-04] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {D42604C4-BCC2-437B-8DCD-6F9C267E8E53} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-04] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {D9214911-860F-47EB-B34E-FC9F788A7D38} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-04] (Google LLC -> Google LLC)
U3 aspnet_state; no ImagePath
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\WINDOWS\LastGood.Tmp
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\WINDOWS\system32\{EC94D02F-D200-4428-9531-05AF7F9799CB}.bat
C:\Users\buffi\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BB FlashBack 2] -> {A8065B9E-193F-4797-B62D-8F6321E7FCCB} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\buffi\Desktop\adwcleaner_8.0.6.exe:SmartScreen [7]
AlternateDataStreams: C:\Users\buffi\Desktop\FRST64.exe:SmartScreen [7]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [486]

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#9 Příspěvek od KoumiCZ »

Kód: Vybrat vše

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 04-07-2020 01
Ran by buffi (04-07-2020 21:41:10) Run:1
Running from C:\Users\buffi\Desktop
Loaded Profiles: buffi
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [644552 2019-07-04] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {D42604C4-BCC2-437B-8DCD-6F9C267E8E53} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-04] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {D9214911-860F-47EB-B34E-FC9F788A7D38} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-07-04] (Google LLC -> Google LLC)
U3 aspnet_state; no ImagePath
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\WINDOWS\LastGood.Tmp
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\WINDOWS\system32\{EC94D02F-D200-4428-9531-05AF7F9799CB}.bat
C:\Users\buffi\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BB FlashBack 2] -> {A8065B9E-193F-4797-B62D-8F6321E7FCCB} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\buffi\Desktop\adwcleaner_8.0.6.exe:SmartScreen [7]
AlternateDataStreams: C:\Users\buffi\Desktop\FRST64.exe:SmartScreen [7]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [486]

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D42604C4-BCC2-437B-8DCD-6F9C267E8E53}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D42604C4-BCC2-437B-8DCD-6F9C267E8E53}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{D9214911-860F-47EB-B34E-FC9F788A7D38}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D9214911-860F-47EB-B34E-FC9F788A7D38}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\aspnet_state => removed successfully
aspnet_state => service removed successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
C:\WINDOWS\LastGood.Tmp => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\{EC94D02F-D200-4428-9531-05AF7F9799CB}.bat => moved successfully
C:\Users\buffi\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini => moved successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BB FlashBack 2 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00asw => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
C:\Users\buffi\Desktop\adwcleaner_8.0.6.exe => ":SmartScreen" ADS removed successfully
C:\Users\buffi\Desktop\FRST64.exe => ":SmartScreen" ADS removed successfully
C:\Users\Public\Shared Files => ":VersionCache" ADS removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 11296768 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 8453750 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 275460881 B
Windows/system/drivers => 9301843990 B
Edge => 46630 B
Chrome => 13777287 B
Firefox => 17790193 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 6080 B
buffi => 42570974 B
kouma => 78574654 B
pavli => 161006454 B
turis => 197479279 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 9.4 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 21:41:28 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#10 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#11 Příspěvek od KoumiCZ »

Defender si zřejmě postavil hlavu, jinak to nechápu. Ukazuje neustále to samé, jako je zobrazeno v prvním příspěvku. Ale pokud je hrozba smazána, ale Defender se nějak pomátl, tak snad se časem srovná. Pro mě je teď důležité, zda je bezpečné se na zařízení přihlašovat k elektronickému bankovnictví a provádět citlivé úkony. Děkuji.
Přílohy
Jsou tam hrozby? Nejsou tam hrozby? Kdo ví? Defender zřejmě nikoliv.
Jsou tam hrozby? Nejsou tam hrozby? Kdo ví? Defender zřejmě nikoliv.
hrozby3.PNG (16.87 KiB) Zobrazeno 1839 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#12 Příspěvek od Rudy »

OK. Spusťte tedy tuto utilitu: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=29&t=58179 . Stáhněte, spusťte, nechte pracovat a po ukončení akce smažte vše, co najde.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#13 Příspěvek od KoumiCZ »

Mám vybrat i položku System Drive? Raději se ptám, i když v odkazu výše to není uvedeno. Děkuji.

EDIT: Stává se mi, že nabídka Start přestává jakkoliv reagovat na klávesnici a to i v režimu hledání. Že by to mělo nějakou spojitost s nákazou?
Přílohy
hrozby4.png
hrozby4.png (35.55 KiB) Zobrazeno 1822 x

KoumiCZ
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 22
Registrován: 03 črc 2020 22:38

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#14 Příspěvek od KoumiCZ »

Výsledek skenu bez System drive.
Přílohy
hrozby5.png
hrozby5.png (75.02 KiB) Zobrazeno 1814 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezmocný a zmatený Defender?

#15 Příspěvek od Rudy »

I system drive. Pokud je někde nákaza, potom jedině tam.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno