Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#1 Příspěvek od Lorax »

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit, jestli můžete projít můj log. Z ničeho nic se mi začal vytěžovat procesor až do 100%. Myslel jsem, že použiji SupportAssist od Dell, na aktualizaci ovladačů, jenže se mi nespustil. Našel jsem si návod na reinstalaci této aplikace, ale nyní když spouštím instalaci, tak vždy jen vyskočí hláška, že je potřeba restartovat notebook, a to stále dokola i po restartu. K tomuto problému jsou také návody na opravu, ale žádný mi nefungoval. Obracím se na Vás teď, kdy začal dělat problémy procesor. Děkuji za kontrolu.
Přílohy
Addition, FRST.zip
(40.08 KiB) Staženo 66 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#3 Příspěvek od Lorax »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.0.0
# -------------------------------
# Build: 11-21-2019
# Database: 2019-11-26.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 12-07-2019
# Duration: 00:00:03
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 14
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKCU\Software\csastats

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

Deleted Softonic EN
Deleted Softonic EN
Deleted Softonic EN
Deleted Softonic EN
Deleted Softonic EN
Deleted Softonic EN
Deleted delta-homes
Deleted delta-homes
Deleted http://search.gboxapp.com/
Deleted http://search.gboxapp.com/
Deleted http://www.istartsurf.com/?type=hp&ts=1 ... 5_80B48087
Deleted istartsurf
Deleted istartsurf

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2337 octets] - [20/08/2019 11:54:48]
AdwCleaner[S01].txt - [4069 octets] - [30/11/2019 13:22:21]
AdwCleaner[C01].txt - [4197 octets] - [30/11/2019 13:23:48]
AdwCleaner[S02].txt - [1650 octets] - [30/11/2019 13:25:32]
AdwCleaner[C02].txt - [1862 octets] - [30/11/2019 13:25:47]
AdwCleaner[S03].txt - [1631 octets] - [30/11/2019 13:27:08]
AdwCleaner[C03].txt - [1819 octets] - [30/11/2019 13:27:28]
AdwCleaner[S04].txt - [1753 octets] - [30/11/2019 13:28:59]
AdwCleaner[S05].txt - [3320 octets] - [07/12/2019 12:53:25]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C05].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#4 Příspěvek od Rudy »

Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#5 Příspěvek od Lorax »

přikládám oba textové soubory
Přílohy
Addition.zip
(40.92 KiB) Staženo 55 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [644552 2019-07-04] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4041158930-1705203893-3078369181-1001 -> DefaultScope {864B0667-07DC-43C7-A8D7-901BAA588CEE} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4041158930-1705203893-3078369181-1001 -> {864B0667-07DC-43C7-A8D7-901BAA588CEE} URL =
C:\WINDOWS\system32\SET728.tmp
C:\WINDOWS\system32\SET52B7.tmp
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\Tempbannercash.tmp
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\Tempnewscash.tmp
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\{E538DE36-ABF2-49F6-9691-D57464BE634E}
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\Application Data:fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\Data aplikací:fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\ntuser.ini:NTV [10056]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Roaming:fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [470]
FirewallRules: [{471800D4-C808-48A6-9193-1E70B9F31D62}] => (Allow) C:\Program Files\Unity Hub\Unity Hub.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{BC65A385-63C4-4422-ABDA-37301E043874}C:\program files\unity hub\unity hub.exe] => (Allow) C:\program files\unity hub\unity hub.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{3DFAA2A1-CDBA-4C42-9F9E-45CA6E7E675D}C:\program files\unity hub\unity hub.exe] => (Allow) C:\program files\unity hub\unity hub.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{70C99B0B-BF7E-431D-B51B-81477A67B18E}G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe] => (Allow) G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{EDB8C11F-FFA5-494E-A3F1-C38899064BA4}G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe] => (Allow) G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe No File

EmptyTemp:
Hosts:
End
Uložte do D:\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#7 Příspěvek od Lorax »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 07-12-2019
Ran by Jan Kubáč (07-12-2019 17:49:44) Run:1
Running from D:\Downloads
Loaded Profiles: Jan Kubáč (Available Profiles: Jan Kubáč & Administrator)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [644552 2019-07-04] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4041158930-1705203893-3078369181-1001 -> DefaultScope {864B0667-07DC-43C7-A8D7-901BAA588CEE} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4041158930-1705203893-3078369181-1001 -> {864B0667-07DC-43C7-A8D7-901BAA588CEE} URL =
C:\WINDOWS\system32\SET728.tmp
C:\WINDOWS\system32\SET52B7.tmp
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\Tempbannercash.tmp
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\Tempnewscash.tmp
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\{E538DE36-ABF2-49F6-9691-D57464BE634E}
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\Application Data:fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\Data aplikací:fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\ntuser.ini:NTV [10056]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Roaming:fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [470]
FirewallRules: [{471800D4-C808-48A6-9193-1E70B9F31D62}] => (Allow) C:\Program Files\Unity Hub\Unity Hub.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{BC65A385-63C4-4422-ABDA-37301E043874}C:\program files\unity hub\unity hub.exe] => (Allow) C:\program files\unity hub\unity hub.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{3DFAA2A1-CDBA-4C42-9F9E-45CA6E7E675D}C:\program files\unity hub\unity hub.exe] => (Allow) C:\program files\unity hub\unity hub.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{70C99B0B-BF7E-431D-B51B-81477A67B18E}G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe] => (Allow) G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{EDB8C11F-FFA5-494E-A3F1-C38899064BA4}G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe] => (Allow) G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe No File

EmptyTemp:
Hosts:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => could not remove, key could be protected
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-4041158930-1705203893-3078369181-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4041158930-1705203893-3078369181-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{864B0667-07DC-43C7-A8D7-901BAA588CEE} => removed successfully
C:\WINDOWS\system32\SET728.tmp => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\SET52B7.tmp => moved successfully
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\Tempbannercash.tmp => moved successfully
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\Tempnewscash.tmp => moved successfully
C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Local\{E538DE36-ABF2-49F6-9691-D57464BE634E} => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00asw => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
C:\Users\Jan Kubáč\Application Data => ":fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1" ADS removed successfully
"C:\Users\Jan Kubáč\Data aplikací" => ":fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1" ADS not found.
C:\Users\Jan Kubáč\ntuser.ini => ":NTV" ADS removed successfully
"C:\Users\Jan Kubáč\AppData\Roaming" => ":fbd50e2f7662a5c33287ddc6e65ab5a1" ADS not found.
C:\Users\Public\Shared Files => ":VersionCache" ADS removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{471800D4-C808-48A6-9193-1E70B9F31D62}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{BC65A385-63C4-4422-ABDA-37301E043874}C:\program files\unity hub\unity hub.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{3DFAA2A1-CDBA-4C42-9F9E-45CA6E7E675D}C:\program files\unity hub\unity hub.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{70C99B0B-BF7E-431D-B51B-81477A67B18E}G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{EDB8C11F-FFA5-494E-A3F1-C38899064BA4}G:\codex\game\bin\ts4_x64.exe" => removed successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 12345344 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 51879982 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 426842576 B
Windows/system/drivers => 32532085 B
Edge => 682314 B
Chrome => 1333865782 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6656 B
Users => 6656 B
ProgramData => 6656 B
Public => 6656 B
systemprofile => 4317060 B
systemprofile32 => 4317060 B
LocalService => 4317060 B
NetworkService => 4336862 B
Jan Kubáč => 812370569 B
Administrator => 813286125 B

RecycleBin => 12017958 B
EmptyTemp: => 3.3 GB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 07-12-2019 17:51:35)


Result of scheduled keys to remove after reboot:

HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully

==== End of Fixlog 17:51:35 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#8 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#9 Příspěvek od Lorax »

Myslím, že vytížení procesoru se viditelně snížilo. Co se týče aplikace od Dellu, je nějaká šance, že bude zase fungovat (stále vypisuje stejnou chybu ohledně restartu)?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#10 Příspěvek od Rudy »

Lorax píše:Myslím, že vytížení procesoru se viditelně snížilo. Co se týče aplikace od Dellu, je nějaká šance, že bude zase fungovat (stále vypisuje stejnou chybu ohledně restartu)?
Nevím, neznám tu aplikaci, jen vím, že je od DELLu. Mohu jen univerzálně poradit: zkuste ji přeinstalovat.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#11 Příspěvek od Lorax »

To je právě to co nejde, při instalaci dojde k chybě a chce restartovat, což nepomůže. Každopádně děkuji za pomoc.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#12 Příspěvek od Rudy »

Zkoušel jste ji nejdříve odinstalovat?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#13 Příspěvek od Lorax »

Ano, postupoval jsem podle návodu na youtube od Dell, odinstaloval jsem v Ovládacích panelech, vymazal na disku složky a dále jsem vymazal i registry. Teď když spustím instalaci, tak se dostanu do bodu, kdy dostanu hlášku "Instalace byla zrušena, Při instalaci aplikace SupportAssist doško k chybě. Restartujte počítač a opakujte akci." Avšak po restartu vyskočí stejná hláška.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118302
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#14 Příspěvek od Rudy »

Pak budete muset požádat tech. podporu DELLu. Tu aplikaci neznám.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Lorax
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 22 úno 2012 18:18

Re: Vytížený procesor, nefunkční SupportAssist

#15 Příspěvek od Lorax »

Dobře, děkuji moc za pomoc a rady.

Zamčeno